Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 En eller annen slags apekatt hadde klart å forandre alle snarveier på PC-en om til å åpnes i Outlook. Jesus for noen feil de klarer å produsere... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Evt noen klassekamerater som har hatt det sykt festlig edit: Eller kollegaer. Alt ettersom Endret 15. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 En morsom ting er også å lage prntscrn og lagre det som jpg. Så lage en mappe på desktop og dra alle ikonene inn i den. Så legge bildet som desktop background. Og vente på hylinga når ingen ikoner virker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bytex, evt. skru av visning av ikoner etter å ha tatt et bilde av desktop. Så slipper du å lage en mappe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Evt noen klassekamerater som har hatt det sykt festlig edit: Eller kollegaer. Alt ettersom Var en nattevakt på en lokasjon. Lettere nervøs jente som ringte nå og sa at "Ingenting fungerte". En morsom ting er også å lage prntscrn og lagre det som jpg. Så lage en mappe på desktop og dra alle ikonene inn i den. Så legge bildet som desktop background. Og vente på hylinga når ingen ikoner virker Enklere: Lagre skrivebordet som Bakgrunnsbilde. Skru av visning av Ikoner. Fjerne Start-linja. Sjefen satt og fikla i 20 minutter før vi fortalte hva vi hadde gjort. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Da var både episode 8 og 9 sett fra den nye sesongen(14. Ikke det beste som er laget, men ikke værst. Endret 15. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Krever ganske mye "arbeid" å forandre alle ikon-shortcuts til MS Outlook, så det er nok en festlig kollega. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tipper det er en som venter en mail fra deg og vil at du skal ta et hint :!: 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Alene på jobb med sjefen, igjen. Jeg har på følelsen at dette kommer til å bli en laaang dag. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bare sånn liten notis: Om jeg blir borte fra forumet i 4 døgn+ så er jeg i søvnkoma. Ingen grunn til å ringe politiet, eller Geir. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Krever ganske mye "arbeid" å forandre alle ikon-shortcuts til MS Outlook, så det er nok en festlig kollega. Det var ikke at snarveiene var endret til MS Outlook, det var at snarvei-typen (.lnk) ble forandret til å åpnes i Outlook. Endret 15. oktober 2010 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det letteste måten er jo å bare ta en screenshot og sette den på fullskjerm. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Eller slette system32 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det letteste måten er jo å bare ta en screenshot og sette den på fullskjerm. Det er jo null problem å trykke bort da. Eller slette system32 Ja, det er jo enkelt uten administratorrettigheter. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hva med å sette skjermen på speilvendt? Artig det hvis offeret ikke er spesielt datakyndig. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Eller bare nappe ut mus og tastaturet litt så det ser ut som de er koblet til. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Speilvendt blir opp ned. Ta den på høykant i tillegg, noe som er ekstra fun. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Dere er lite behjelpelig når det kommer til IT-support. Hadde alle tenkt som dere, hadde jeg vært nedringt... noe jeg allerede er... 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ser folk skriver om pranks her.. Jeg pranka en lærling ganske bra her jeg.. Snudde skjermen hans opp ned tok screenshot snudde skjermen tilbake fjerna visning av ikoner fjerna startmenyen satte screenshotet som bakgrunn Han klødde seg i huet lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg