Ajaco Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 How u guys doin? ) Hangover på fredagsmorningen er alltid kos. Spesielt med tanke på elevsamtalen min etterpå. Var verd det da. Blir jo ikke 18 hver dag Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 jeg vil også ha masse snø! :o nye southpark episoden var fet ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 FAEN TA DEG! (Sjur) åff tu skuul 3. Mosebok er interessant lesing. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 jeg vil også ha masse snø! :o nye southpark episoden var fet ja Hvordan episode. Har kun de idiotiske norske south park studios greia som henger en sesong etter. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 How u guys doin? ) Hangover på fredagsmorningen er alltid kos. Spesielt med tanke på elevsamtalen min etterpå. Var verd det da. Blir jo ikke 18 hver dag Ble du 18 i går? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 HVILKEN episode. S14E08 right? Greide nesten å tryne på skuter på vei til skolen idag. Et godt tegn på at jeg må stå opp tidligere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Hele bibelen er interessant lesning hvis du ser på det som en hvilken som helst annen fantasybok. Masse kult i det gamle testamentet. Endret 15. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Omg. Minusgradene har nådd Buskerud. edit: Jeg har en barneversjon av bibelen. Mindre spaca språk, men like bra historier. Den er egentlig ganske awesome. Stod like sterkt som Asbjørnsen og Moes samlede verker. Endret 15. oktober 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) jeg vil også ha masse snø! :o nye southpark episoden var fet ja Hvordan episode. Har kun de idiotiske norske south park studios greia som henger en sesong etter. den handler om new jersey folk spepisode edit: bibelen er bare masse usammenhengende skvip Endret 15. oktober 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Fant en plass å se de siste episodene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Og dessuten er det bedre å kunne slenge dritt om noe du faktisk HAR lest, istedet for å slenge dritt om bibelen uten å ha lest den engang, når du egentlig ikke vet hva du snakker om. Det er som å gå å slenge dritt om filmer du ikke har sett selv. Endret 15. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Rasistisk greie denne Bibelen. "Heller ikke av en utlendings hånd skal I motta og ofre sådanne dyr som matoffer til eders Gud; for de er utskjemt, det er lyte på dem; med dem vinner I ikke Herrens velbehag. " Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jojo men ikke sant, det er kulere å kunne slenge ut sånne quotes når man faktisk vet sammenhengen bak dem, istedet for å kunne masse ting som er tatt ut av sammenheng. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hele bibelen er interessant lesning hvis du ser på det som en hvilken som helst annen fantasybok. Masse kult i det gamle testamentet. Du har rett i det. Jeg har lest gjennom den et par ganger, GT er favoritten så langt. NT er mye mer kjedelig. Begynner dog å bli noen år siden sist ... Jojo men ikke sant, det er kulere å kunne slenge ut sånne quotes når man faktisk vet sammenhengen bak dem, istedet for å kunne masse ting som er tatt ut av sammenheng. Det har du også rett i. Derfor driver jeg for øyeblikket og leser tredje mosebok. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 "Åh, vi stikker inn her og spiser på det shabby gatekjøkkenet, hva er vel det verste som kan skje?" .... siste gang jeg hører på venner, har vært frem og tilbake på dass i hele natt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Og dessuten er det bedre å kunne slenge dritt om noe du faktisk HAR lest, istedet for å slenge dritt om bibelen uten å ha lest den engang, når du egentlig ikke vet hva du snakker om. Det er som å gå å slenge dritt om filmer du ikke har sett selv. hvordan veit du om jeg har lest den eller ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 "Åh, vi stikker inn her og spiser på det shabby gatekjøkkenet, hva er vel det verste som kan skje?" .... siste gang jeg hører på venner, har vært frem og tilbake på dass i hele natt Ntaww. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 How u guys doin? ) Hangover på fredagsmorningen er alltid kos. Spesielt med tanke på elevsamtalen min etterpå. Var verd det da. Blir jo ikke 18 hver dag Ble du 18 i går? Stemmer! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Og dessuten er det bedre å kunne slenge dritt om noe du faktisk HAR lest, istedet for å slenge dritt om bibelen uten å ha lest den engang, når du egentlig ikke vet hva du snakker om. Det er som å gå å slenge dritt om filmer du ikke har sett selv. Jehovas vitner ol. har brent seg på å komme med bibelsitater som ikke eksisterer flere ganger til bestemoren min. Hun er prestedatter og får ikke lenger besøk av noen religiøse grupper som går fra dør til dør. Hvorfor? Hun utfordret de til å finne sitatene hun visste ikke eksisterte i bibelen og komme vise henne det. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bare lukker igjen døra og låser jeg. De stoppa å komme hit også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg