Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Singstar er supert til festbruk og med venner, men jeg får meg aldri til å spille det alene lenger. Før jeg kjøpte meg ps2 og 5 singstar spill ønsket jeg så veldig at jeg hadde det, men nå føles det bare merkelig å stå å synge alene for seg selv på hybelen, når alle rundt kan høre (veldig lytt mellom veggene). Tror jeg er nervøs for at andre skal tenke "for en frik" :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg hater singstar. -.- Eller det spørs på hvem som synger.

Du er tilgitt for å hate singstar. Etter årevis med tortur på ungdomsklubben SKAL du hate singstar.

Det er nettopp derfor jeg hater det. Og Malene + resten av fjortis gjengen.

Lenke til kommentar
Ja det er der feilen ligger Nie. Vet ikke om du har fått med deg at jeg sliter med seriøse fyllanerver etter HVER gang jeg har vært på fylla?

Man skal dumme seg ut på fylla. Det er poenget. Jah.

(Det argumentet døyver i alle fall min fylleangst. Selv etter nyttårsaften, som du har hørt om. xD)

Jeg overser den siste setningen.

Jeg jobber fremdeles med å glemme! xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg overser den siste setningen.

Jeg jobber fremdeles med å glemme! xD

Hvorfor overser du den siste setningen. Hater du ikke Malene og? Og ja, jeg føler med deg. Sliter med å glemme de vonde minnene, det er de som holder meg oppe om natten. xD

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva det er de putter i drinkene her nede på Tordenskiold (et utested i Langesund), men jeg tror at det er magnetisk. Og så plasserer de den andre magneten ved karaoke-maskina.

I edru tilstand er jeg nemlig smart nok til å holde meg unna, men etter hvert som promillen stiger så må folk regelrett dra meg vekk fra mikrofonen.

Lenke til kommentar

Haha, måtte le av Lars sin "fjesbok". Har ikke tenkt over hvor teit det navnet egentlig klinger. Hvordan klarer du å eksistere uten facebook?!

Bare tuller. Det måtte masse overtalelse til av klassen min før jeg meldte meg inn, de ville absolutt ha en gruppe der hvor alle i klassen kunne preike utenom skoletiden :) Fant ut at det er jo trivelig og sosialt, men skremmes over at de kan bruke bildene våre til hva de vil... enn om andre tar bilder av meg på fest og legger dem ut der, og de aldri kan slettes igjen? Lite flaut, da...

Og for øvrig enig i at jeg ikke skal tenke over hva de mener :p Alle er veldig flinke til å forstyrre min nattero, så hvorfor skal jeg ta hensyn? Hm... kanskje fordi jeg tenker på at hvis jeg er grei mot dem så er de grei mot meg... og dermed blir jeg overkjørt.

Lenke til kommentar
Hvorfor overser du den siste setningen. Hater du ikke Malene og? Og ja, jeg føler med deg. Sliter med å glemme de vonde minnene, det er de som holder meg oppe om natten. xD

Jeg hater ikke Malene eller noe... Jeg bare. Ehm. Liker henne ikke, og avskyr måten hun halveis ser opp til meg på? x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...