Datasmurf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Coa: Sjekk PM. Jeg trenger ny musikk! Forslag belønnes med advarsel og/eller ferie. - Django Reinhardt. - Robert Normann - Stephane Grapelli - Vangelis Alt du trenger. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg trenger ny musikk! Forslag belønnes med advarsel og/eller ferie. Noen spesielle sjangre, eller bare fritt frem? Fritt frem. Lars Winnerbäck! Yey! Nå får jeg ferie! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg forsvinner sakte, men sikkert i takt med bilpraten. God natt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Snakke om PC og Data på HARDWARE.no? Utrolig. Er nok av datasnakk her i tråden. Og så vidt jeg er bekjent, befinner vi oss på diskusjon.no. Vel, det het nå forum.hardware.no, og det er nok mange flere enn meg som fortsatt kaller det det, uansett hvor mye det står diskusjon.no i adressebaren. Og dette er fortsatt Søppel, uansett hvor mye det står Off topic eller Sosialt. 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Fritt frem. Barclay James Harvest. Cocteau Twins. Moody Blues. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Coa: Sjekk PM. Jeg trenger ny musikk! Forslag belønnes med advarsel og/eller ferie. http://www.youtube.com/watch?v=Xoq5FOgxr3E dette er en slager 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Sånn for å dra opp bilpraten igjen, selvom ingen bryr seg og alle bare kommer til å overse denne posten, jeg kjøpte faktisk en stopperklokke for 2 år siden og nå kan jeg endelig få brukt den til noe fornuftig! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Fritt frem. Ayreon - Loser Welcome to the NHK Ending Dream Theater - Nightmare to Remember (Part 1/2) (Part 2/2) The Hellecasters - Orange Blossom Special Tror det holder for nå. Alright? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Townes van Zandt, Rolling Stones, White Stripes, Cornelis Vreeswjik og Hendrix. Edit: Kunne vært alene på en øy for resten av livet, så lenge jeg bare hadde et par høytalere, vinyl-spiller og plater av disse. (og et strømuttak såklart). Endret 14. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Bossanova-utgaver av kjente sanger er ganske kult. ^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er det gamle bakgrunnsbildet mitt jo! Det er gutten sin. (Har brukt det som bakgrunn selv. ) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Shit! Sykt hvor mange plusser jeg har, og jeg skriver bare skit Edit: Forstår ikke hvordan dere kan ha et sånt bakgrunnsbilde, overseksuelle Sebbe ville vært nødt til å runke hver gang jeg ser skrivebordet, som er veldig ofte på en dag. Endret 14. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Shit! Sykt hvor mange plusser jeg har, og jeg skriver bare skit Edit: Forstår ikke hvordan dere kan ha et sånt bakgrunnsbilde, overseksuelle Sebbe ville vært nødt til å runke hver gang jeg ser skrivebordet, som er veldig ofte på en dag. meget skuffet over at jeg ikke har fått plusser på det utrolige konge musikk forslaget mitt 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg trenger ny musikk! Forslag belønnes med advarsel og/eller ferie. Noen spesielle sjangre, eller bare fritt frem? Fritt frem. Porcupine tre - anesthetize Porcupine tre - Open car Porcupine tre - arriving somewhere but not here Porcupine tre - Trains Porcupine tre - blackest eyes Tom McRae: Hele det første albumet Massive attack: Man Next Door Inertia Creeps Teardrop Angel Rising son Jokke: ALT! Radiohead: OK Computer-albumet 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kjenner det er på tide å spise og legge seg nå. Skal tidelig opp for å få noe utav hytteturen i morgen. Ha en fin helg folkens. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Shit! Sykt hvor mange plusser jeg har, og jeg skriver bare skit Samme har jeg tenkt om mine. Edit: Forstår ikke hvordan dere kan ha et sånt bakgrunnsbilde, overseksuelle Sebbe ville vært nødt til å runke hver gang jeg ser skrivebordet, som er veldig ofte på en dag. Svært sjelden jeg ser på desktopen. Har alltid ørten vinduer åpne. Tror ikke det er daglig en gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Gud, Django eier ... Hardt! Jeg vil ha en tidsmaskin og reise tilbake i tid for å se ham og Stephane Grapelli spille live. *sukke for seg selv* Sånn ellers vil jeg ha rytme sånn at jeg kan danse til de heftige låtene. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=sdIvyXgM2Rg Kan du høre på i det uendelige, låta er oppbygd som bra sex. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kjenner dere det eller? Når han river på de høye tonene, da vibrerer det på tissen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Fritt frem. Barclay James Harvest. Cocteau Twins. Moody Blues. Utmerket! Du er den heldige vinner av en ukes ferie. Bare å si ifra når du vil ha den! Jeg har en del musikk å gå gjennom nå. Takk for alle forslagene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg