Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

ÆSSSJJJJ. Bilnerding er kjedelig. Tissen til min pappa er større enn tissen til din pappa liksom.

Faren din tar ikke min, og min er større enn din.

Edit: Dere som klager over at noen snakker bil, morsomt at det er dere som snakker PC og data hele tiden.

Endret av Coa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: Dere som klager over at noen snakker bil, morsomt at det er dere som snakker PC og data hele tiden. Hvertfall noen av dere.

Snakke om PC og Data på HARDWARE.no? Utrolig.

Er nok av datasnakk her i tråden. Og så vidt jeg er bekjent, befinner vi oss på diskusjon.no.

pappaen min er milliardær så det så!

Men du har dysleksi, så det teller ikke.

Den var under beltestedet :!:

Endret av Coa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

pappaen min er milliardær så det så!

Men du har dysleksi, så det teller ikke.

han kan betale folk som kan skrive for meg, samtidig som han betaler noen andre til å knekke fingrene dine!

Da bruker jeg skuteren som space-shuttle og flyr til mars hvor jeg setter meg ned og kaster småsteiner som etterhvert kommer mot jorda i flere hundretusen km/t og treffer hagen din slik at faren din må bruke tusenvis av kroner på å få reparert det.

Lenke til kommentar

Da bruker jeg skuteren som space-shuttle og flyr til mars hvor jeg setter meg ned og kaster småsteiner som etterhvert kommer mot jorda i flere hundretusen km/t og treffer hagen din slik at faren din må bruke tusenvis av kroner på å få reparert det.

vi kjøpte den gamle båten til Roman Arkadjevitsj Abramovitsj med type rakett system! derfor så blir du skutt ned før du i det hele tatt er i nærheten av og lette fra bakken!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...