Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) ÆSSSJJJJ. Bilnerding er kjedelig. Tissen til min pappa er større enn tissen til din pappa liksom. Faren din tar ikke min, og min er større enn din. Edit: Dere som klager over at noen snakker bil, morsomt at det er dere som snakker PC og data hele tiden. Endret 14. oktober 2010 av Coa 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 ÆSSSJJJJ. Bilnerding er kjedelig. Uh, hadde det bare vært en tommel ned-knapp her... ...så hadde den blitt brukt på deg. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Edit: Dere som klager over at noen snakker bil, morsomt at det er dere som snakker PC og data hele tiden. Hvertfall noen av dere. Snakke om PC og Data på HARDWARE.no? Utrolig. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Joho, pappa har svart belte i Karate og har vært trener for sin egen klubb for 20 år siden. Sådetså. Han banker pappaen din LETT. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Pappaen min spiller elgitar. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Let's settle this. PC eller kjøretøy? Kjøretøy, punktum. Reaksjoner og tilbakemeldinger tas på pm. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 pappaen min er milliardær så det så! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 pappaen min er milliardær så det så! Men du har dysleksi, så det teller ikke. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 pappaen min er milliardær så det så! Men du har dysleksi, så det teller ikke. han kan betale folk som kan skrive for meg, samtidig som han betaler noen andre til å knekke fingrene dine! 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det har han ikke, det er ikke en ekte diagnose. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Edit: Dere som klager over at noen snakker bil, morsomt at det er dere som snakker PC og data hele tiden. Hvertfall noen av dere. Snakke om PC og Data på HARDWARE.no? Utrolig. Er nok av datasnakk her i tråden. Og så vidt jeg er bekjent, befinner vi oss på diskusjon.no. pappaen min er milliardær så det så! Men du har dysleksi, så det teller ikke. Den var under beltestedet :!: Endret 14. oktober 2010 av Coa 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Coa: Sjekk PM. Jeg trenger ny musikk! Forslag belønnes med advarsel og/eller ferie. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 pappaen min er milliardær så det så! Men du har dysleksi, så det teller ikke. han kan betale folk som kan skrive for meg, samtidig som han betaler noen andre til å knekke fingrene dine! Da bruker jeg skuteren som space-shuttle og flyr til mars hvor jeg setter meg ned og kaster småsteiner som etterhvert kommer mot jorda i flere hundretusen km/t og treffer hagen din slik at faren din må bruke tusenvis av kroner på å få reparert det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg trenger ny musikk! Forslag belønnes med advarsel og/eller ferie. Noen spesielle sjangre, eller bare fritt frem? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg trenger ny musikk! Forslag belønnes med advarsel og/eller ferie. Noen spesielle sjangre, eller bare fritt frem? Fritt frem. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Runar *klappe på hodet*, Du har vært veldig flink i dag. Du husket å skrive hva som irriterte deg i tråden du midlertidig stengte og gjennåpnet Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Da bruker jeg skuteren som space-shuttle og flyr til mars hvor jeg setter meg ned og kaster småsteiner som etterhvert kommer mot jorda i flere hundretusen km/t og treffer hagen din slik at faren din må bruke tusenvis av kroner på å få reparert det. vi kjøpte den gamle båten til Roman Arkadjevitsj Abramovitsj med type rakett system! derfor så blir du skutt ned før du i det hele tatt er i nærheten av og lette fra bakken! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Coa: Sjekk PM. Jeg trenger ny musikk! Forslag belønnes med advarsel og/eller ferie. Joy Division Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Britney Spears eller Spice Girls høres ut som noe for deg. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Band: Muse Sanger: De fleste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg