Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Det samme skjer når jeg ligger breit i rundkjøringa med en slik babe. Tviler ikke! Hadde vel nesten tatt deg i akselerasjon med skuteren min. Ihvertfall fra 0-40! Lynrask! Jeg tror nok ikke det. Når Sara og jeg kjører tar vi lett pingler på scootere. Dere kjører ifra plomberte skutere ja. Min er ikke strupet. Han puster fritt og fint. Vi burde faktisk møte en plass og teste dette. Hadde vært artig å slått baben din. Endret 14. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det samme skjer når jeg ligger breit i rundkjøringa med en slik babe. Pøh, denne baben slår din lett! Det er det gamle bakgrunnsbildet mitt jo! 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Det samme skjer når jeg ligger breit i rundkjøringa med en slik babe. Pøh, denne baben slår din lett! Det er det gamle bakgrunnsbildet mitt jo! Hvis hun hadde vært en bil, ville kilometerstanden vært minst 600,000. Godt brukt, med andre ord. Men det ville vært en helvetes fin bil. Endret 14. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Dere kjører ifra plomberte skutere ja. Min er ikke strupet. Han puster fritt og fint. Vi burde faktisk møte en plass og teste dette. Hadde vært artig å slått baben din. Plombert eller ikke, ikke noe match for Sara. Vi hadde tatt deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kjør raskere enn den dere, så skal dere få en premie. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Dere kjører ifra plomberte skutere ja. Min er ikke strupet. Han puster fritt og fint. Vi burde faktisk møte en plass og teste dette. Hadde vært artig å slått baben din. Plombert eller ikke, ikke noe match for Sara. Vi hadde tatt deg. Vel, ord holder ikke mål, så her må vi til med et godt gammeldags drag-race. Fra 0-40 hadde jeg kanskje tatt deg, men fra 40-100 hadde du grisekjørt med ned i buksene. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvor er det du bor? La oss teste Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Det er det gamle bakgrunnsbildet mitt jo! Hvorfor hadde du bilde av mamma? Endret 14. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvor er det du bor? La oss teste På sørtuppen av Norge. Men hvilken modell er det? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Citroën Xsara Picasso 2003 modell. Sørlandet blir for langt unna. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Citroën Xsara Picasso 2003 modell. Sørlandet blir for langt unna. 130-ognoe hester? edit: ponnier menter jeg.. må alltid huske å ydmyke motstanderen. Endret 14. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 117 Det går unna skal jeg love deg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) 117 Det går unna skal jeg love deg. Vel, hvis bilen din da veier 1300-og noe kg, så har du faktisk rundt 87 hester per tonn, mens jeg bare har rundt 70 per tonn... Så i teorien skal din være raskere. Men hvem bryr seg om teorien. Hvor bor du? Har du forresten sjekket 0-100? Nevermind, i følge carfolio er den rundt 12,5 sekund. Så vet du hva, jeg skal faktisk sjekke 0-80 tiden på skuteren min (har litt i handycap). Endret 14. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) ÆSSSJJJJ. Bilnerding er kjedelig. Tissen til min pappa er større enn tissen til din pappa liksom. Endret 14. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Se hvor fort du får den opp i 80, så skal jeg se hvorfort jeg får hun opp i 100. In other news, senga venter. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Wiciwato, jeg sitter ikke rett opp og ned når jeg kjører. Særlig ikke når jeg kjører på stier og åkre og slikt. Det er bare ukomfortabelt. Sitter heller ikke rett opp og ned når jeg ruller ned bakker i 80-90. Det er også ukomfortabelt. Ja, men jeg er også generelt lei av skuteren min i tillegg. Vil ha noe artig! Kjørte forresten igjennom en rundkjøring idag ganske så aggresivt, så når jeg kom langt nok ned kjentes det ut som at bakdelen skei ut, veldig ubehagelig. Ah. Ser den. Jeg blir aldri lei min kjære Hege Bethisaleth. Det er alltid like stor glede om våren å komme hjem, sette batteriet til lading, fikse litt med tennpluggen, fjerne rust osv, og så kjøre meg en lang tur med min kjære HB. Har jo snart kjørt 700 mil. ^^ Åh, jeg trenger motivasjon til å gjøre government. Og det hjelper ikke så mye at læreren lurte på om det var best om jeg sluttet i government, for jeg er så dårlig! Tenkte ikke at F + var så dårlig, det er i hvertfall et + tegn der! Føler med deg, vesla. Sliter selv med bacheloren min. Men kan du ikke slutte med Government da, eller er det obligatorisk? Kan du ikke ta et annet fag som er mer fristende? Joda, men jeg må få svar fra Prosken først, for å finne ut om govt. er nødvendig med tanke på Follo. Jeg tror det er obligatorisk også, men siden jeg allerede stryker på alle prøvene han gir oss, så tror jeg at jeg får slutte. Ah. I see, I see. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 ÆSSSJJJJ. Bilnerding er kjedelig. Uh, hadde det bare vært en tommel ned-knapp her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Men det er det ikke, så jeg sier det igjen. Bilnerding er kjedelig. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 ÆSSSJJJJ. Bilnerding er kjedelig. Uh, hadde det bare vært en tommel ned-knapp her. Ja, da kunne vi nemlig tomlet ned all den bilnerdingen deres. Ta det på PM Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Du får en psykisk tommel ned av meg. Mye her i tråden som kunne blitt tatt på pm, men det har det ikke blitt, så sånn er det. Endret 14. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg