Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det samme skjer når jeg ligger breit i rundkjøringa med en slik babe. :cool:

Tviler ikke! :p

Hadde vel nesten tatt deg i akselerasjon med skuteren min. Ihvertfall fra 0-40! Lynrask!

Jeg tror nok ikke det. Når Sara og jeg kjører tar vi lett pingler på scootere.

Dere kjører ifra plomberte skutere ja. Min er ikke strupet. Han puster fritt og fint.

Vi burde faktisk møte en plass og teste dette. Hadde vært artig å slått baben din.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere kjører ifra plomberte skutere ja. Min er ikke strupet. Han puster fritt og fint.

Vi burde faktisk møte en plass og teste dette. Hadde vært artig å slått baben din.

Plombert eller ikke, ikke noe match for Sara. Vi hadde tatt deg.

Lenke til kommentar

Plombert eller ikke, ikke noe match for Sara. Vi hadde tatt deg.

Vel, ord holder ikke mål, så her må vi til med et godt gammeldags drag-race. Fra 0-40 hadde jeg kanskje tatt deg, men fra 40-100 hadde du grisekjørt med ned i buksene.

Lenke til kommentar

117 :D Det går unna skal jeg love deg.

Vel, hvis bilen din da veier 1300-og noe kg, så har du faktisk rundt 87 hester per tonn, mens jeg bare har rundt 70 per tonn... Så i teorien skal din være raskere. Men hvem bryr seg om teorien. Hvor bor du?

Har du forresten sjekket 0-100?

Nevermind, i følge carfolio er den rundt 12,5 sekund. Så vet du hva, jeg skal faktisk sjekke 0-80 tiden på skuteren min (har litt i handycap).

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Wiciwato, jeg sitter ikke rett opp og ned når jeg kjører. Særlig ikke når jeg kjører på stier og åkre og slikt. :p

Det er bare ukomfortabelt. Sitter heller ikke rett opp og ned når jeg ruller ned bakker i 80-90. :p Det er også ukomfortabelt.

Ja, men jeg er også generelt lei av skuteren min i tillegg. Vil ha noe artig! Kjørte forresten igjennom en rundkjøring idag ganske så aggresivt, så når jeg kom langt nok ned kjentes det ut som at bakdelen skei ut, veldig ubehagelig.

Ah. Ser den. Jeg blir aldri lei min kjære Hege Bethisaleth.

Det er alltid like stor glede om våren å komme hjem, sette batteriet til lading, fikse litt med tennpluggen, fjerne rust osv, og så kjøre meg en lang tur med min kjære HB. :love:

Har jo snart kjørt 700 mil. ^^

Åh, jeg trenger motivasjon til å gjøre government. Og det hjelper ikke så mye at læreren lurte på om det var best om jeg sluttet i government, for jeg er så dårlig! Tenkte ikke at F + var så dårlig, det er i hvertfall et + tegn der!

Føler med deg, vesla.

Sliter selv med bacheloren min.

Men kan du ikke slutte med Government da, eller er det obligatorisk? Kan du ikke ta et annet fag som er mer fristende?

Joda, men jeg må få svar fra Prosken først, for å finne ut om govt. er nødvendig med tanke på Follo.

Jeg tror det er obligatorisk også, men siden jeg allerede stryker på alle prøvene han gir oss, så tror jeg at jeg får slutte.

Ah. I see, I see.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...