Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hei Lars Hei. du var ikke så flau under gangbangen igårkveld Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Åh, jeg trenger motivasjon til å gjøre government. Og det hjelper ikke så mye at læreren lurte på om det var best om jeg sluttet i government, for jeg er så dårlig! Tenkte ikke at F + var så dårlig, det er i hvertfall et + tegn der! Føler med deg, vesla. Sliter selv med bacheloren min. Men kan du ikke slutte med Government da, eller er det obligatorisk? Kan du ikke ta et annet fag som er mer fristende? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 du var ikke så flau under gangbangen igårkveld Et smil er mer intimt enn en gangbang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg vil ha moped også. Er så lei av å sitte på skuter. Men mamma og pappa sier NEI! Men scooter er så mye mer praktisk enn moped! Du får med deg flere ting, samt at du kan gjøre som meg og fikse anlegg i hjelmrommet! 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Windows. Mac har jeg ikke erfaring med, så det er kjempedårlig. Du må seriøst rette på signaturen din. Seriøst. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Jeg vil ha moped også. Er så lei av å sitte på skuter. Men mamma og pappa sier NEI! Men scooter er så mye mer praktisk enn moped! Du får med deg flere ting, samt at du kan gjøre som meg og fikse anlegg i hjelmrommet! Men jeg vil ha GIR! Pluss at jeg er lei av å sitte rett opp og ned. Windows. Mac har jeg ikke erfaring med, så det er kjempedårlig. Du må seriøst rette på signaturen din. Seriøst. Kult bilde Fordi du har sitert feil i gangbang-greia. Ødelegger alt. Thumbs up for min første suksessfulle multisitering! Endret 14. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Et smil er mer intimt enn en gangbang. Mangelen på et smil kan ødelegge dagen min i mye større grad enn mangelen på gangbang. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Wiciwato, jeg sitter ikke rett opp og ned når jeg kjører. Særlig ikke når jeg kjører på stier og åkre og slikt. Det er bare ukomfortabelt. Sitter heller ikke rett opp og ned når jeg ruller ned bakker i 80-90. Det er også ukomfortabelt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Wiciwato, jeg sitter ikke rett opp og ned når jeg kjører. Særlig ikke når jeg kjører på stier og åkre og slikt. Det er bare ukomfortabelt. Sitter heller ikke rett opp og ned når jeg ruller ned bakker i 80-90. Det er også ukomfortabelt. Ja, men jeg er også generelt lei av skuteren min i tillegg. Vil ha noe artig! Kjørte forresten igjennom en rundkjøring idag ganske så aggresivt, så når jeg kom langt nok ned kjentes det ut som at bakdelen skei ut, veldig ubehagelig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det samme skjer når jeg ligger breit i rundkjøringa med en slik babe. Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Åh, jeg trenger motivasjon til å gjøre government. Og det hjelper ikke så mye at læreren lurte på om det var best om jeg sluttet i government, for jeg er så dårlig! Tenkte ikke at F + var så dårlig, det er i hvertfall et + tegn der! Føler med deg, vesla. Sliter selv med bacheloren min. Men kan du ikke slutte med Government da, eller er det obligatorisk? Kan du ikke ta et annet fag som er mer fristende? Joda, men jeg må få svar fra Prosken først, for å finne ut om govt. er nødvendig med tanke på Follo. Jeg tror det er obligatorisk også, men siden jeg allerede stryker på alle prøvene han gir oss, så tror jeg at jeg får slutte. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Næææææ, kjedelig her. Stikker til hytten for helgen i morgen tidelig. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Stikker til Oslo imorgen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det samme skjer når jeg ligger breit i rundkjøringa med en slik babe. Tviler ikke! Hadde vel nesten tatt deg i akselerasjon med skuteren min. Ihvertfall fra 0-40! Lynrask! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 stikker ingensteds imorgen Ihvertfall fra 0-40! Lynrask! på hva? 20,4? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Ihvertfall fra 0-40! Lynrask! på hva? 20,4? Håhå. Hvis jeg f.eks ruller rolig (når clutchen ikke tar i) bortover for så å gi på, da tar det sikkert rundt fra 1-2 sekund. Utrolig morsomt hvis jeg f.eks skal ut fra en butikk eller noe. Rulle rolig bortover, så.. *kapoff*... borte. Endret 14. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Det samme skjer når jeg ligger breit i rundkjøringa med en slik babe. Pøh, denne baben slår din lett! Endret 14. oktober 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Det samme skjer når jeg ligger breit i rundkjøringa med en slik babe. Tviler ikke! Hadde vel nesten tatt deg i akselerasjon med skuteren min. Ihvertfall fra 0-40! Lynrask! Jeg tror nok ikke det. Når Sara og jeg kjører tar vi lett pingler på scootere. Det samme skjer når jeg ligger breit i rundkjøringa med en slik babe. Pøh, denne baben slår din lett! *bilde* Kanskje på utseendet, men det er det på innsiden som teller. I dette tilfellet, meg. Endret 14. oktober 2010 av Coa Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Stikker til Oslo imorgen Hva gjør du der? Jeg skal bare slappe av med peiskos, cigar, gode venner og noen øl på hytten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg