Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Coa: Du er flink, jo. Det var det jeg tenkte, men syns hun her er heitere: her Det er samme korsett som mitt. Jeg synes det blir litt mye, gir meg litt for mye gother-assosiasjoner. Til halloween er det nok perfekt, men jeg synes det blir penere og langt mer sexy om det ikke dras alt for langt. Mulig det virker sånn fordi det er en kjole under (om jeg ikke tar feil), eller fargekombinasjonen som er litt vel skarp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Åh ... Jeg vil kjøpe meg ny kamerabag, filter og minnekort i samme slengen. 10k til å bruke på kamerautstyr. *sukk* Alternativt kan jeg holde meg til å kjøpe de to objektivene og et nytt minnekort, og så kjøpe Rock Band 3 med midi-keyboard. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg ville nok svært, svært sjeldent gått med korsett til hverdags. Det er ikke helt min stil. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Åh ... Jeg vil kjøpe meg ny kamerabag, filter og minnekort i samme slengen. 10k til å bruke på kamerautstyr. *sukk* Alternativt kan jeg holde meg til å kjøpe de to objektivene og et nytt minnekort, og så kjøpe Rock Band 3 med midi-keyboard. jeg vil anbefale deg å kjøpe det du TRENGER først. Om du TRENGER ny kamerabag, så kjøper du det, men om det er for gøy, da kjøper du objektiv / filter. Minnekort har du vel.. Rock Band 3? Da kjøper du heller mat og betaler regninger / husleie.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg vil ha kamerasekk som dekker både behovene for kamera, objektiv+++ og bærbar pc. Soon to come it will be. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Vet ikke om jeg trenger ny kamerabag akkurat. Den jeg har nå får jeg plass til hus og to objektiver i. Dog, det hadde vært praktisk å kunne ta med seg tre stykk også. Har også plass til minnekort, batteri, filter osv. Objektiv kjøper jeg uansett. Og jeg vet ikke hvor mye jeg trenger UV-filter på denne tiden av året, får se an det til jul heller. Har et crappy minnekort på 4GB. Kunne tenkt meg et på 16GB med lese- og skrivehastighet over 30MB/s. Mat og regninger / husleie har jeg penger til ellers. Type stipend og litt ekstra jeg får av farmor siden familien min har stukket til Statene, og jeg er alene igjen i kalde, lille Norge. Rock Band 3 har stått på innkjøpslista mi siden jeg fikk vite at Ida Maria har en sang med der. Da er midi-keyboardet heller noe jeg kan kutte ut. Har alt for lyst på de nye stratocasterne som man kan bruke utenfor spillet også, men da må jeg vel kjøpe meg en egen amp. Om jeg da ikke skal "låne" pappas. Han bruker den jo ikke uansett. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg vil ha moped også. Er så lei av å sitte på skuter. Men mamma og pappa sier NEI! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kan noen hjelpe meg med et kjapt spørsmål? Jeg sitter ofte i senga med laptopen, men liker ikke å se på film/serier på den pga. elendig lyd. Skjermen til den stasjonære ser jeg lett i fra senga. Det jeg trenger er en måte å fjernstyre den stasjonære fra laptopen. Prøvde akkurat med Remote Desktop, men problemet er at når jeg logger inn fra laptopen så går den stajsonære automatisk til påloggingsvinduet til Windows 7. Laptopen kjører Windows Vista Buisness 32bit og den stasjonære kjører Windows 7 Enterprise 64bit. Beklager om dette er et veldig n00b-spørsmål, men jeg har aldri hatt bruk for å gjøre dette før så jeg har ikek hatt noen grunn til å sette meg inn i det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hvor finner jeg sånn neglelakk som smaker dritt, slik at jeg kan slutte og bite negler? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hva synes dere er best av mac og windows? Kjör diskusjon! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Windows, end of discussion Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hei Lars Hei. Hva synes dere er best av mac og windows? Kjör diskusjon! Vagina. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hva synes dere er best av mac og windows? Kjör diskusjon! Nei. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hvor finner jeg sånn neglelakk som smaker dritt, slik at jeg kan slutte og bite negler? Apoteket. Men det hjelper ikke. Du blir avhengig av smaken, og biter negler for å få i deg stoffet. Skulle tro det var nikotin i den.. Hør på en erfaren neglebiter.. BTW -er fri nå! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Windows. Mac har jeg ikke erfaring med, så det er kjempedårlig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hvor finner jeg sånn neglelakk som smaker dritt, slik at jeg kan slutte og bite negler? Apoteket. Men det hjelper ikke. Du blir avhengig av smaken, og biter negler for å få i deg stoffet. Skulle tro det var nikotin i den.. Hør på en erfaren neglebiter.. BTW -er fri nå! er lovet en fortreffelig aften av en vakker kvinne viss jeg klarer og slutte, men det er vanskelig for det Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Åh, jeg trenger motivasjon til å gjøre government. Og det hjelper ikke så mye at læreren lurte på om det var best om jeg sluttet i government, for jeg er så dårlig! Tenkte ikke at F + var så dårlig, det er i hvertfall et + tegn der! Endret 14. oktober 2010 av Oda Tornerose Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Windows. Mac har jeg ikke erfaring med, så det er kjempedårlig. Du må seriøst rette på signaturen din. Seriøst. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hva synes dere er best av mac og windows? Kjör diskusjon! Don't go there. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg