Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Slike kjærester burde fått silikon i hjernen.

Angående korsett, så syns jeg det blir litt vel spesielt å gå med dette i hverdagen. Har en i paralellklassen som går med dette et par ganger, og det ser forjævlig teit ut. Men til spesielle anledninger er det sikkert kult og fint.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sk!ppy og yvel: flinke. Sånn skal det være!

Jeg går absolutt ikke med sånt hver dag. Det er til halloweenkostymet mitt, hovedsaklig. Jeg skal være en litt mer utfordrende rødhette. Vurderer litt blod og sånt. Vi får se.

Ja, dere får finne noe annet å se på.

savner en invitasjon :(

men funker vel fint viss du skal overraske typen litt og wink.gif

Lenke til kommentar

Syns det var mest utrolig at hun faktisk gjorde det bare fordi han hadde lyst..mulig hun ville ha litt mere selv også, men det var liksom som å gå fra A-cup til KKKK cup på 2 måneder. Håper for hennes del hun dumpa fyren før de gifta seg av andre grunner også.

Lenke til kommentar

Gah. Det er hardt å velge mellom to objektiv.

Selv når man får råd og tips fra foto-gjengen ...

Må også bestemme meg for om jeg vil ha de nå og kjøpe dem her til lands, eller om jeg kan vente til jul, få pappa til å kjøpe dem over dammen og ta de med meg hjem da.

Hvilke to er det snakk om?

Sigma 10-20mm F/4-5.6 EX DC HSM for Canon og Canon EF-S 10-22 mm f/3,5-4,5 USM.

Så, dere er sånne "jeg foretrekker å se amatørbilder av ekte jenter" type of guys? o_o

Jeg er sånn, trodde du visste det. :p

Lenke til kommentar

Syns det var mest utrolig at hun faktisk gjorde det bare fordi han hadde lyst..mulig hun ville ha litt mere selv også, men det var liksom som å gå fra A-cup til KKKK cup på 2 måneder. Håper for hennes del hun dumpa fyren før de gifta seg av andre grunner også.

Ja, men å endre hele utseende er egentlig hakket verre, da. Ville ikke tatt endret på meg selv bare fordi andre ville det. Silikon eller neseoperasjon eller hva det nå enn skulle vært.

Sendte PM, Ida. Si gjerne hva du syns om korsettet.

Lenke til kommentar

Gah. Det er hardt å velge mellom to objektiv.

Selv når man får råd og tips fra foto-gjengen ...

Må også bestemme meg for om jeg vil ha de nå og kjøpe dem her til lands, eller om jeg kan vente til jul, få pappa til å kjøpe dem over dammen og ta de med meg hjem da.

Hvilke to er det snakk om?

Jeg har bare gode erfaringer med Sigma sitt objektiv ihvertfall. Men med Canon sitt får du jo litt mer å gå på, pluss mindre blender, men den er kanskje til gjengjeld litt dyrere? Tror du vil bli fornøyd uansett hva du velger.

Forresten, du har ikke vært på Sørlandet idag? Syns jeg så deg kjøre i en gammel Toyota Corolla forbi meg på morgenen idag. :p

Lenke til kommentar

Har en i paralellklassen som går med dette et par ganger, og det ser forjævlig teit ut. Men til spesielle anledninger er det sikkert kult og fint.

En? Jeg regner med du tenker på "en jente"?

:)

Tror det. Hun ligner litt på en jente, men stemmen er ganske mørk. Hun har pupper, men stemmen stemmer ikke (ordspill! knis!) Korsettet er nok bare for å gni det inn at hun faktisk er en jente tross den gruvedype stemmen.

Vi har faktisk noen høytalere i klasserommet som er ganske så bass-fattige, men om vi bare kunne ha fått installert to av henne i disse høytallerne hadde det vært knall.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Jeg har bare gode erfaringer med Sigma sitt objektiv ihvertfall. Men med Canon sitt får du jo litt mer å gå på, pluss mindre blender, men den er kanskje til gjengjeld litt dyrere? Tror du vil bli fornøyd uansett hva du velger.

Forresten, du har ikke vært på Sørlandet idag? Syns jeg så deg kjøre i en gammel Toyota Corolla forbi meg på morgenen idag. :p

Jeg tror jeg ender med Sigma sitt, tar ikke så mange bilder med vidvinkel uansett, jeg vil bare ha ett, og jeg har sikla på Sigmaet i noen år. Canon sitt er et par tusen kr dyrere, i alle fall her i Norge.

Jeg tror ikke jeg har vært der, men vet aldri. Har sovet i 13,5 timer så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Korsettet er av satin. :)

I see. Misforsto litt. Innbilte meg at alt på overkroppen var en del av korsettet, med tydeligvis bare den delen som er uthevet som faktisk er det. Hadde kanskje vært litt vågal uten toppen.

Hahahaha, ja. Da hadde jo puppene vært bare. Tror jeg skal ha en skjorte under, dog. Jeg har så smalt bryst at det nesten er umulig å snøre det så det ikke stikker ut.

Nei, no pix.

Og mannen var....hot.

Lenke til kommentar

Ha-ha, morsomt.

Jeg er så flink til å ta feil av datoer.

Trodde jeg skulle til psykologen i morgen, men så var det i dag, men da jeg våknet andre gang, var det fordi jeg ble oppringt fra Sykehuset på Levanger ang. utsettelse av timen.

Jeg var jo i ørska da de prata til meg og sa at jeg hadde time i dag og om det gikk greit å utsette den til i morgen, men tror jeg svarte at det gikk fint, siden jeg uansett trodde at det var i morgen.

Lenke til kommentar

Hahahaha, ja. Da hadde jo puppene vært bare. Tror jeg skal ha en skjorte under, dog. Jeg har så smalt bryst at det nesten er umulig å snøre det så det ikke stikker ut.

Nei, no pix.

Og mannen var....hot.

Ruffle skjorte og korsett :thumbup:

Edit:

Type

1231_thumb_G_1271075909178.jpg

Endret av Coa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive