Catkin Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Hva slags korsett har du kjøpt, Ida? Det er fra Dracula clothing. Syns kvaliteten var overraskende bra. Og shippingen var super. Vet ikke helt hva man kaller denne typen, jeg? Er ikke waspie vertfall. Kan puste helt fint, men er veldig rart og annerledes. Må snøres mer oppe, dog. Endret 14. oktober 2010 av Zerda 4 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er det øyet som bedrar, eller aner jeg sånne sexye strømper også? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Dracula clothing, faktisk..har de manneklær også? Edit: jaok jeg googla selv. Endret 14. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er det øyet som bedrar, eller aner jeg sånne sexye strømper også? Ja, dessverre. Prøvde å croppe det vekk så mye jeg kunne, men. Se på korsettet isteden, du. Ja, Dracula Clothing. De har klær for menn også. Bestevennen min kjenner de som driver butikken. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Du vet, har du vist litt må du vise alt.. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 syns jeg ser sexy undertøy type med blonder, min favoritt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nå må dere ikke perve så mye at jenta ikke gidder å poste mere da Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Du vet, har du vist litt må du vise alt.. Se her, du. Hvordan greier dere å se sånne smååådetaljer? Endret 14. oktober 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Du vet, har du vist litt må du vise alt.. Se her, du. Hvordan greier dere å se sånne smååådetaljer? Neitakk. Hvordan? Noen av dem har vel god trening. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Gah. Det er hardt å velge mellom to objektiv. Selv når man får råd og tips fra foto-gjengen ... Må også bestemme meg for om jeg vil ha de nå og kjøpe dem her til lands, eller om jeg kan vente til jul, få pappa til å kjøpe dem over dammen og ta de med meg hjem da. Hvilke to er det snakk om? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nå er det meldt kuldegrader og snø på østlandet i tiden fremover. På tide å få kjøpt seg jakke, men det er klin umulig uten penger. Jeg får heller gå å fryse frem til 1. november. Change off topic om dere ikke la merke til det. Begynner å bli litt flaut med smågutter som går i spinn med en gang de ser en jentetruse. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Så, dere er sånne "jeg foretrekker å se amatørbilder av ekte jenter" type of guys? o_o Oh, well. Jeg leste om ei kinesisk berte som skulle ta plastisk kirurgi for å ligne Jessica Alba. Typen hennes fikk henne til å gå med parykk, eyelid glue og falske vipper hver dag. Han gikk med bilde av Jessica på mobilen som bagrunn og hele pakka. Hvis hun ikke så ut som Jessica, så ville han ikke ha henne. Damn. Unnskyld meg, det var KANTEN AV EN. Endret 14. oktober 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Du vet, har du vist litt må du vise alt.. Se her, du. Hvordan greier dere å se sånne smååådetaljer? de fleste her er single gutter fulle av hormoner, hva tror du? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Men ingen kommenterte korsettet mitt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Men ingen kommenterte korsettet mitt. den var fin, men går du med slikt til vær dags eller lystige lag med typen? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Du vet, har du vist litt må du vise alt.. Se her, du. Hvordan greier dere å se sånne smååådetaljer? Slikt legger jeg merke til på flere mils avstand, som en hvithai som sporer opp en liten partikkel av svette eller blod fra syke avstander. Endret 14. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Har opplevd noe lignende som det Jessica-greiene, faktisk. Ble kjent med ei søt lita jente på videregående, hun var sånn type 160 og helt normale pupper (jada, i'm getting to the point). Hun gikk sammen med meg og et par tre andre karer på en fjelltur i regi av skolen bl.a. og hang med oss hele dagen. Så ble det sommerferie. Etter ferien kom dama tilbake på skolen med GIIIIIIIIIIIIGANTISKE pupper. Jeg mener så store at det så ut som hun holdt på tippe forover. Og de var helt blå og harde, hun kunne ikke bruke BH siden de var så "ferske". Puppene var nesten større enn jenta selv. Vi som nylig hadde blitt kjent med henne spurte selvsagt hvor dette kom fra, vi sa hun hadde da helt fin normal kropp fra før? Og hun svarte at typen hun var sammen med hadde overtalt henne til å ta masse silikon i puppene fordi han ville ha det sånn, og hvis hun ikke gjorde det ville han gå fra henne. Og de skulle gifte seg. Såeh....airheads er det nok av i verden. Endret 14. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hva slags korsett har du kjøpt, Ida? Det er fra Dracula clothing. Syns kvaliteten var overraskende bra. Og shippingen var super. Vet ikke helt hva man kaller denne typen, jeg? Er ikke waspie vertfall. Kan puste helt fint, men er veldig rart og annerledes. Må snøres mer oppe, dog. Du fjernet bildet :o Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Sk!ppy og yvel: flinke. Sånn skal det være! Jeg går absolutt ikke med sånt hver dag. Det er til halloweenkostymet mitt, hovedsaklig. Jeg skal være en litt mer utfordrende rødhette. Vurderer litt blod og sånt. Vi får se. Ja, dere får finne noe annet å se på. Bytex: Æsj! Så ekkelt :S. Jeg innrømmer at jeg vil ha mer, men det der er for drøyt. Endret 14. oktober 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg