Pokey Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg kommer til å fortsette å prøve helt til jeg får et seriøst svar, noe du tydeligvis ikke er i stand til å gi. Jeg ga deg et seriøst svar. Innlegget mitt var 100% fakta, og uansett hvor mye du fornekter det vet du det selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 At du gidder å prøve. Mac er og vil alltid være en underlegen og utrolig dårlig maskin kun brukt av teknisk inkompetente new age hipsterfaggots. Selv om jeg misliker sterkt alt som kommer fra Apple Computers, vil jeg likevel si at det der var et utrolig dårlig svar. Jeg hater som sagt produkter fra Apple Computers, og Macintosher er intet unntak, men underlegne og utrolig dårlige maskiner er de virkelig ikke. Ei heller kun brukt av teknisk inkompetente New Age-hipster-faggots. Om du da ikke mener at store deler av de som jobber med grafikk, film o.l. går under den kategorien da. Jeg kommer til å fortsette å prøve helt til jeg får et seriøst svar, noe du tydeligvis ikke er i stand til å gi. Jeg ga deg et seriøst svar. Innlegget mitt var 100% fakta, og uansett hvor mye du fornekter det vet du det selv. Veldig lite fakta i det forrige innlegget ditt må jeg si. Og det virka ikke særlig seriøst heller. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg kommer til å fortsette å prøve helt til jeg får et seriøst svar, noe du tydeligvis ikke er i stand til å gi. Jeg ga deg et seriøst svar. På på ingen måte. Det du ga meg var et patetisk forsøk på å være morsom, som ser ut til å være det eneste du klarer. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er noen i cranky humør idag? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg kommer til å fortsette å prøve helt til jeg får et seriøst svar, noe du tydeligvis ikke er i stand til å gi. Jeg ga deg et seriøst svar. På på ingen måte. Det du ga meg var et patetisk forsøk på å være morsom, som ser ut til å være det eneste du klarer. Jeg prøvde ikke være morsom. Slutt å tilegn andre egenskaper for å fornekte hvor utrolig fanboy du egentlig er. Du ignorerer bare all faktaen jeg poster fordi du nekter å innse at jeg har rett. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Du ignorerer bare all faktaen jeg poster fordi du nekter å innse at jeg har rett. Problemet er at du ikke har gitt meg noe som helst som kan minne om fakta. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Alle som bruker Mac er new age hipsterfaggothippietullinger. ^ Fakta. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 På på ingen måte. Det du ga meg var et patetisk forsøk på å være morsom, som ser ut til å være det eneste du klarer. Slutt å tilegn andre egenskaper for å fornekte hvor utrolig fanboy du egentlig er. Du ignorerer bare all faktaen jeg poster fordi du nekter å innse at jeg har rett. Feil igjen, Pokey. Du trenger ikke være fanboy for å vite at Apple IKKE lager elendige maskiner. Det gjør de ikke. Og du sier han ignorerer all faktaen; hvor er all faktaen? Skriv opp alle SERIØSE argrumenter på at windows er så mye bedre! Jeg liker selv ikke Apple-produkt personlig selv, men jeg vet likevel at de er veldig veldig gode maskiner. At jeg ikke liker Apple er bare en prinsippsak, noe jeg må legge fra meg før eller siden. Og helst før. Det er et prinsipp jeg ikke liker. De lager supre maskiner! Bare innse det. Kom med seriøse argument, og ikke prøv å være morsom / le det vekk. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Alle som bruker Mac er new age hipsterfaggothippietullinger. ^ Fakta. Alle som kaller andre for new age hipsterfaggothippietullinger er dumme. ^ Fakta. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Alle som bruker Mac er new age hipsterfaggothippietullinger. ^ Fakta. Jah. Ser du kun kommer med seriøse argumenter, og for all del ikke prøver å være morsom.... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Runar: Niks. Diskutant: En fanboys meninger er irrelevant, gidder ikke en gang svare på den idiotiske posten din. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvilken kake synes dere smaker best? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Runar: Niks. Jo. ^ Fakta. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 DETTE.SLUTTER.NÅ Som om forumet ikke er flooded med fanboyisme og Mac vs Pc diskusjoner fra før av. Under denne streken så tenker jeg vi sier stopp, eller så henter jeg pappa og han banker dere. ------------ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Runar, du prøver for hardt. Alle vet at du tar helt feil 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 DETTE.SLUTTER.NÅ Som om forumet ikke er flooded med fanboyisme og Mac vs Pc diskusjoner fra før av. Under denne streken så tenker jeg vi sier stopp, eller så henter jeg pappa og han banker dere. ------------ agreed! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Runar, du prøver for hardt. Alle vet at du tar helt feil Beklager, men som vanlig er du på bærtur. Skrevet på min iPhone. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ferdige snart eller må en annen moddis komme og ta kontroll? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Bare fordi du ikke liker hva vi diskuterer? Dette er forumkaféen, vi kan snakke om hva vi vil. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Når det er krangling mellom 2 personer er det ingen vits å la det foregå i forumkafeen heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg