Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At du gidder å prøve. Mac er og vil alltid være en underlegen og utrolig dårlig maskin kun brukt av teknisk inkompetente new age hipsterfaggots.

Selv om jeg misliker sterkt alt som kommer fra Apple Computers, vil jeg likevel si at det der var et utrolig dårlig svar.

Jeg hater som sagt produkter fra Apple Computers, og Macintosher er intet unntak, men underlegne og utrolig dårlige maskiner er de virkelig ikke.

Ei heller kun brukt av teknisk inkompetente New Age-hipster-faggots.

Om du da ikke mener at store deler av de som jobber med grafikk, film o.l. går under den kategorien da.

Jeg kommer til å fortsette å prøve helt til jeg får et seriøst svar, noe du tydeligvis ikke er i stand til å gi.

Jeg ga deg et seriøst svar. Innlegget mitt var 100% fakta, og uansett hvor mye du fornekter det vet du det selv.

Veldig lite fakta i det forrige innlegget ditt må jeg si.

Og det virka ikke særlig seriøst heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å fortsette å prøve helt til jeg får et seriøst svar, noe du tydeligvis ikke er i stand til å gi.

Jeg ga deg et seriøst svar.

På på ingen måte. Det du ga meg var et patetisk forsøk på å være morsom, som ser ut til å være det eneste du klarer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ga deg et seriøst svar.

På på ingen måte. Det du ga meg var et patetisk forsøk på å være morsom, som ser ut til å være det eneste du klarer.

Jeg prøvde ikke være morsom. Slutt å tilegn andre egenskaper for å fornekte hvor utrolig fanboy du egentlig er. Du ignorerer bare all faktaen jeg poster fordi du nekter å innse at jeg har rett.

Lenke til kommentar

Slutt å tilegn andre egenskaper for å fornekte hvor utrolig fanboy du egentlig er. Du ignorerer bare all faktaen jeg poster fordi du nekter å innse at jeg har rett.

Feil igjen, Pokey.

Du trenger ikke være fanboy for å vite at Apple IKKE lager elendige maskiner. Det gjør de ikke. Og du sier han ignorerer all faktaen; hvor er all faktaen? Skriv opp alle SERIØSE argrumenter på at windows er så mye bedre!

Jeg liker selv ikke Apple-produkt personlig selv, men jeg vet likevel at de er veldig veldig gode maskiner. At jeg ikke liker Apple er bare en prinsippsak, noe jeg må legge fra meg før eller siden. Og helst før.

Det er et prinsipp jeg ikke liker. De lager supre maskiner!

Bare innse det.

Kom med seriøse argument, og ikke prøv å være morsom / le det vekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...