Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ingenting galt i det. For min del overskygger alle de negative siden de positive. For ikke å nevne det faktum at jeg spyr som en gris av det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Vel, en sjokolade er langt sunnere enn snus. Og du burde lære deg å bli lat. Hadde du vært meg, hadde du aldri i livet orket å løpe til butikken for noe slikt. Stol på meg, jeg regnes som veldig lat og jeg brukte en time til og fra butikken for en boks. Snusing blir jo litt sunt når man går fram og tilbake til butikken da. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Stol på meg, jeg regnes som veldig lat og jeg brukte en time til og fra butikken for en boks. Snusing blir jo litt sunt når man går fram og tilbake til butikken da. mnjaaaa.... du kan jo alltids snuse vingummi-krokodiller! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hva er det du ikke kan på OSX da? Det er utallig med nyttig og/eller underholdende software som ikke fungerer i OSet. Mac-er er fine maskiner, men de er for spesifikke oppgaver. Absolutt ikke allround-pcer. Skal en ha en allround maskin er windows det eneste valget. Så greit er det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg er jævlig flink til å lage mat når jeg lager den til andre. Damn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Noe har gått galt. Jeg våkna nå. :S 9 timer senere enn planlagt. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg våkna halv 4 i natt ved å høre noen ha sex i overetasjen. Oh, loving the city life.... Hva skjer med dere? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hva er det du ikke kan på OSX da? Det er utallig med nyttig og/eller underholdende software som ikke fungerer i OSet. Som for eksempel? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Oh, loving the city life.... Har du flytta til byen nå? Nææ, ordner middag og vasker klær. That's about it. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 AH JESUS FUCKING CHRIST?! KAN JEG FÅ ÅPNE ET FORUM UTEN DEN JÄVLA MAC/WINDOWS DISKUSJONEN?!?!?! Haha, akkurat som det skal være et sjokk at diskusjonen kommer opp på et primært nerde-forum? Check your place girl! IN THE KITCHEN! 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 laber stemning idag.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Mac hadde vært mye bedre om Apple ikke hadde hett Apple mena Pear eller Orange eller whatever. Samt om de aldri hadde utvikla MightyMouse. Og om de bare kunne brukt ctrl som normale folk, i stedet for å slenge inn den jævla command-tasten, bytte plass på et par taster på tastaturet og forvirre meg hver gang jeg setter meg ned foran en etter å ha badet i anti-bac og tatt på meg engangshansker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Du vet at du MÅ ikke bruke apple sitt standard tastatur og mus til mac? Er null problem å legge inn drivere så du kan bruke Logitech-mus og tastatur akkurat som på PC'n. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hva er det du ikke kan på OSX da? Det er utallig med nyttig og/eller underholdende software som ikke fungerer i OSet. Som for eksempel? At du gidder å prøve. Mac er og vil alltid være en underlegen og utrolig dårlig maskin kun brukt av teknisk inkompetente new age hipsterfaggots. 2 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Oh, loving the city life.... Har du flytta til byen nå? Nææ, ordner middag og vasker klær. That's about it. Haha, naai. Jeg synes fortsatt Tolga har den fineste matbutikken, såå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Var mye artigere i gamle dager, da kranglet ungene om Atari eller Amiga var best i lekeparken Eller Nintendo eller Commodore 64 var kulest å ha. "NES kan starte spillene umiddelbart! Du må vente på den treige kassettspilleren!" "Åja?! Men jeg har tastatur og kan hacke bank kontoen din!"...osv osv.. Endret 14. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 At du gidder å prøve. Mac er og vil alltid være en underlegen og utrolig dårlig maskin kun brukt av teknisk inkompetente new age hipsterfaggots. Dryg påstand.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Hva er det du ikke kan på OSX da? Det er utallig med nyttig og/eller underholdende software som ikke fungerer i OSet. Som for eksempel? At du gidder å prøve. Jeg kommer til å fortsette å prøve helt til jeg får et seriøst svar, noe du tydeligvis ikke er i stand til å gi. Endret 14. oktober 2010 av Runar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg