Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, en sjokolade er langt sunnere enn snus.

Og du burde lære deg å bli lat. Hadde du vært meg, hadde du aldri i livet orket å løpe til butikken for noe slikt.

Stol på meg, jeg regnes som veldig lat og jeg brukte en time til og fra butikken for en boks. Snusing blir jo litt sunt når man går fram og tilbake til butikken da. :)

Lenke til kommentar

Mac hadde vært mye bedre om Apple ikke hadde hett Apple mena Pear eller Orange eller whatever.

Samt om de aldri hadde utvikla MightyMouse. Og om de bare kunne brukt ctrl som normale folk, i stedet for å slenge inn den jævla command-tasten, bytte plass på et par taster på tastaturet og forvirre meg hver gang jeg setter meg ned foran en etter å ha badet i anti-bac og tatt på meg engangshansker.

Lenke til kommentar

Hva er det du ikke kan på OSX da?

Det er utallig med nyttig og/eller underholdende software som ikke fungerer i OSet.

Som for eksempel?

At du gidder å prøve. Mac er og vil alltid være en underlegen og utrolig dårlig maskin kun brukt av teknisk inkompetente new age hipsterfaggots.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Var mye artigere i gamle dager, da kranglet ungene om Atari eller Amiga var best i lekeparken :D

Eller Nintendo eller Commodore 64 var kulest å ha.

"NES kan starte spillene umiddelbart! Du må vente på den treige kassettspilleren!"

"Åja?! Men jeg har tastatur og kan hacke bank kontoen din!"...osv osv..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hva er det du ikke kan på OSX da?

Det er utallig med nyttig og/eller underholdende software som ikke fungerer i OSet.

Som for eksempel?

At du gidder å prøve.

Jeg kommer til å fortsette å prøve helt til jeg får et seriøst svar, noe du tydeligvis ikke er i stand til å gi.

Endret av Runar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...