pippippipe Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvem i alle dager installerer Windows frivillig? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvem i alle dager installerer Windows frivillig? rundt 90% av folk med personlige maskiner. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvem i alle dager installerer Windows frivillig? Ingenting galt med Windows for noen som vil ha noe som fungerer uten timesvis med programmering og tweaking av drivere. 3 Lenke til kommentar
pippippipe Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 og de aller fleste installerer det fordi de ikke har noe reelt alternativ eller ikke vet bedre. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvem i alle dager installerer Windows frivillig? Jeg. Veldig fornøyd egentlig. Hvertfall etter at jeg kasta ut Vista. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 og de aller fleste installerer det fordi de ikke har noe reelt alternativ eller ikke vet bedre. Dette er grunnen til jeg kjører Windows. Mac og Linux støtter ikke dataspill på samme nivå som Windows gjør. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvem i alle dager installerer Windows frivillig? Jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvem i alle dager installerer Windows frivillig? Heller det enn Linux... Inb4 shitstorm fra linuxnerds. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 og de aller fleste installerer det fordi de ikke har noe reelt alternativ eller ikke vet bedre. Eller fordi OSet er overall overlegent alle andre OS. Og ja, jeg har prøvd mange forskjellige versjoner av linux og jeg har prøvd OSX. Ingen av de systemene kan brukes innen like mange områder som windows. Lenke til kommentar
pippippipe Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 og de aller fleste installerer det fordi de ikke har noe reelt alternativ eller ikke vet bedre. Eller fordi OSet er overall overlegent alle andre OS. Og ja, jeg har prøvd mange forskjellige versjoner av linux og jeg har prøvd OSX. Ingen av de systemene kan brukes innen like mange områder som windows. Hva er det du ikke kan på OSX da? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 AH JESUS FUCKING CHRIST?! KAN JEG FÅ ÅPNE ET FORUM UTEN DEN JÄVLA MAC/WINDOWS DISKUSJONEN?!?!?! 2 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 nye spill. mange spill kommer(fortiden) med uppdate som gjør det mulig å spile på mac, men det er jo først over et halvt år etter det kom ut(steam spill osv) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Klarer ikke mer, løper ned på butikken for å kjøpe snus. Nederlag Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hva er det du ikke kan på OSX da? Være heterofil. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Klarer ikke mer, løper ned på butikken for å kjøpe snus. Nederlag Det du gjør da, er å løpe til butikken, se i godterihylla, kjøpe deg en sjokolade, og dra hjem. Problem løst. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Klarer ikke mer, løper ned på butikken for å kjøpe snus. Nederlag Det du gjør da, er å løpe til butikken, se i godterihylla, kjøpe deg en sjokolade, og dra hjem. Problem løst. Allerede for sent Takk for tipset uansett, problemet er at bare at jeg ikke spiser godteri Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Vel, en sjokolade er langt sunnere enn snus. Og du burde lære deg å bli lat. Hadde du vært meg, hadde du aldri i livet orket å løpe til butikken for noe slikt. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Eneste grunnen til at jeg ikke snuser er at man ser ut som man har downs med snus i leppa. Går heller uten snus enn å se ut som en mongoloid. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Å ha downs i ny og ne kan jeg tillate meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg