Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk.. nå sitter jeg og har prøve. Får lov å bruke internett, bøker å alt jeg måtte ønske. Eneste jeg ikke har lov til er å kommunisere med andre..

Lærere nå til dags altså..husker i gode gamle dager, da pc var forbudt under prøver, var så vidt vi fikk lov å høre på musikk, og bøkerne var et hat.. akk ja..

Lenke til kommentar

hvor er kontoret? :ninja:

Oslo :ninja:

Da tar jeg en joggetur, jeg er så kaffetørst! :yes:

Tenk.. nå sitter jeg og har prøve. Får lov å bruke internett, bøker å alt jeg måtte ønske. Eneste jeg ikke har lov til er å kommunisere med andre..

Lærere nå til dags altså..husker i gode gamle dager, da pc var forbudt under prøver, var så vidt vi fikk lov å høre på musikk, og bøkerne var et hat.. akk ja..

lurer du på noe? Jeg De/ vi hjelper gladelig!

Endret av diskutant
Lenke til kommentar

Husker i gamle dager, da hadde vi papir og blyant. Hvis klassen spurte pent, var det KANSKJE at vi fikk spille litt rolig musikk på radioen.

Da tar jeg en joggetur, jeg er så kaffetørst! :yes:

Beklager, du slipper ikke inn. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...