ZenMuch Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Å herregud nå var det godt med mat Hva spiste du? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 2 skiver med salami og agurk, 2 skiver med kvitost og paprika og ett eple. om nom nom nom Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nom nom lunsj Karbis og egg! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 TaterKnekt NOMNOM KAFFE! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Syns noen skal komme med lunsj å kaffe til meg.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg skal ringe han på IT på Egge og be han stikke bortom jeg Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 NOMNOM karameller med skanskalogo på! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 NOMNOM karameller med skanskalogo på! Skanska meg langt oppi *** Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg var så dum å smørte bare 1 brødskive til lunsj idag.. Gjorde det fordi jeg hadde spist 6 brødskiver til frokost, og tanken på flere var ikke noe særlig godt.. D: Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg skal ringe han på IT på Egge og be han stikke bortom jeg Du er en engel Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Du er en engel Det er tydelig du ikke kjenner til Mikkel. Engel? Kanskje av den typen som har falt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Du er en engel Det er tydelig du ikke kjenner til Mikkel. Engel? Kanskje av den typen som har falt. :!: Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Du er en engel Det er tydelig du ikke kjenner til Mikkel. Engel? Kanskje av den typen som har falt. Merker det.. lunsjen å kaffen har ennå ikke kommet.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvis du kommer på kontoret mitt, kan du iallefall få kaffe. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jammen du var jo så fryktelig langt unna Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvis du kommer på kontoret mitt, kan du iallefall få kaffe. hvor er kontoret? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jammen du var jo så fryktelig langt unna Går jo tog i Norge en gang i blant, gjør det ikke? Hvis du kommer på kontoret mitt, kan du iallefall få kaffe. hvor er kontoret? Oslo Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tenk.. nå sitter jeg og har prøve. Får lov å bruke internett, bøker å alt jeg måtte ønske. Eneste jeg ikke har lov til er å kommunisere med andre.. Lærere nå til dags altså..husker i gode gamle dager, da pc var forbudt under prøver, var så vidt vi fikk lov å høre på musikk, og bøkerne var et hat.. akk ja.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) hvor er kontoret? Oslo Da tar jeg en joggetur, jeg er så kaffetørst! Tenk.. nå sitter jeg og har prøve. Får lov å bruke internett, bøker å alt jeg måtte ønske. Eneste jeg ikke har lov til er å kommunisere med andre.. Lærere nå til dags altså..husker i gode gamle dager, da pc var forbudt under prøver, var så vidt vi fikk lov å høre på musikk, og bøkerne var et hat.. akk ja.. lurer du på noe? Jeg De/ vi hjelper gladelig! Endret 14. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tenk.. nå sitter jeg og har prøve. Får lov å bruke internett, bøker å alt jeg måtte ønske. Eneste jeg ikke har lov til er å kommunisere med andre.. Lærere nå til dags altså..husker i gode gamle dager, da pc var forbudt under prøver, var så vidt vi fikk lov å høre på musikk, og bøkerne var et hat.. akk ja.. Husker i gamle dager, da hadde vi papir og blyant. Hvis klassen spurte pent, var det KANSKJE at vi fikk spille litt rolig musikk på radioen. Da tar jeg en joggetur, jeg er så kaffetørst! Beklager, du slipper ikke inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg