kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen her med litt innflytelse hos en it-bedrift / skole e.l som kan skaffe meg en utplasseringsplass? (IKT) -_- Er 2 uker på etterskudd og sitter her i klasserommet helt alene og leter etter plass.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen her med litt innflytelse hos en it-bedrift / skole e.l som kan skaffe meg en utplasseringsplass? (IKT) -_- Er 2 uker på etterskudd og sitter her i klasserommet helt alene og leter etter plass.. Det er nå du drar frem telefonkatalogen og ringer rundt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er da jeg får inn 100 eposter som sier: " Vi har ikke mulighet for slikt " e.l Oh ive tried. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Får du e-post etter du har ringt? De fleste ringer vel opp igjen? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Akk, de små barnene. Eneste lappen jeg trengte for å øvelseskjøre var sertifikatet til vedkommende ved siden av meg, hvis vedkommende hadde vært i besittelse av dette i minst 5 år i strekk og var over 25 da du tok lappen så bestod teoriprøven av kun ett spørsmål og det var "Kan du kjøre bil?", det var kun 1 rundkjøring og ingen lyskryss? ... :---D Rundkjøring? Endret 14. oktober 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg trenger motivasjoon... Her og. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Får du e-post etter du har ringt? De fleste ringer vel opp igjen? Vel sender for det meste epost, men har ringt endel også.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Akk, de små barnene. Eneste lappen jeg trengte for å øvelseskjøre var sertifikatet til vedkommende ved siden av meg, hvis vedkommende hadde vært i besittelse av dette i minst 5 år i strekk og var over 25 da du tok lappen så bestod teoriprøven av kun ett spørsmål og det var "Kan du kjøre bil?", det var kun 1 rundkjøring og ingen lyskryss? ... :---D Rundkjøring? :------------D Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Mye bedre å ringe, eller aller helst møte opp med CV og søknad i hendene og spørre om du kan snakke med noen angående ansettelse. Gir et mye bedre inntrykk av deg. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvordan er det fysisk mulig at matte kan være så kjedelig? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Mye bedre å ringe, eller aller helst møte opp med CV og søknad i hendene og spørre om du kan snakke med noen angående ansettelse. Gir et mye bedre inntrykk av deg. Stemmer, men er bare snakk om utplassering i 2-3 ukers tid ^^ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Mye bedre å ringe, eller aller helst møte opp med CV og søknad i hendene og spørre om du kan snakke med noen angående ansettelse. Gir et mye bedre inntrykk av deg. enig. Var en som ringte hit og spurte om utplasseringsplass. Greit nok, vi har ikke anledning til det, men halloooooo i luka'n, han hørtes ut som en svett nerd med "prell" under leppa, SWAG lue og eminem i sine Koss PortaPro. Mao, ikke særlig seriøs. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvordan er det fysisk mulig at matte kan være så kjedelig? Matte er ikke kjedelig hvis det hjelper deg å forstå noe du interesserer deg for. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 http://e24.no/makro-og-politikk/article3856016.ece hahahaha, er de heeeeelt ute og kjører? 35kr for et BRØD er FAEN meg ikke billig. For å ikke snakke om egg, osv. Kjøtt er jo helt "way off scale". Lønningene står stille, men prisene økes. Smrt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Var en som ringte hit og spurte om utplasseringsplass. Greit nok, vi har ikke anledning til det, men halloooooo i luka'n, han hørtes ut som en svett nerd med "prell" under leppa, SWAG lue og eminem i sine Koss PortaPro. Mao, ikke særlig seriøs. This, all of this! Når en skal møte til jobbinervju hos en potensiell arbeidsgiver så se for guds skyld og i det minste bry seg litt om hvordan man fremstår, selv om det er en jobb helt uten kleskode og slikt. Det koster ikke mye tid å ta på seg en pen bukse, en pen genser og ordne håret litt. Jeg facepalmer stadig over de som møter opp i jobbebukser og swag genser og lurer på hvorfor de ikke får seg jobb.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10033795 hahaha enda en som ikke klarer å tenke litt selv. Det finnes, ingen grunn, what so ever, for at en 18 åring skal ha sex med læreren MOT sin egen vilje. Srsly. Hun var garantert med på det, og når hu ikke fikk vilja si, ble det "en stor belastning". Herregud, så facedesk. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Var en som ringte hit og spurte om utplasseringsplass. Greit nok, vi har ikke anledning til det, men halloooooo i luka'n, han hørtes ut som en svett nerd med "prell" under leppa, SWAG lue og eminem i sine Koss PortaPro. Mao, ikke særlig seriøs. This, all of this! Når en skal møte til jobbinervju hos en potensiell arbeidsgiver så se for guds skyld og i det minste bry seg litt om hvordan man fremstår, selv om det er en jobb helt uten kleskode og slikt. Det koster ikke mye tid å ta på seg en pen bukse, en pen genser og ordne håret litt. Jeg facepalmer stadig over de som møter opp i jobbebukser og swag genser og lurer på hvorfor de ikke får seg jobb.. Da må jeg forsikre felleskapen her at jeg ikke er av den typen. :] EDIT: Argh dumme telefon.. Når jeg skriver inn et nummer mens jeg er i en samtale, regner jeg med at nummeret er der når jeg avslutter samtalen.. Neeida. Så må ringe opp til smågretne kontordamen igjen og spørre om nummeret en gang til.. Endret 14. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Å herregud nå var det godt med mat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg