Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Noen her med litt innflytelse hos en it-bedrift / skole e.l som kan skaffe meg en utplasseringsplass? (IKT) -_-

Er 2 uker på etterskudd og sitter her i klasserommet helt alene og leter etter plass..

Det er nå du drar frem telefonkatalogen og ringer rundt.

Lenke til kommentar

Akk, de små barnene. Eneste lappen jeg trengte for å øvelseskjøre var sertifikatet til vedkommende ved siden av meg, hvis vedkommende hadde vært i besittelse av dette i minst 5 år i strekk og var over 25

da du tok lappen så bestod teoriprøven av kun ett spørsmål og det var "Kan du kjøre bil?", det var kun 1 rundkjøring og ingen lyskryss?

... :---D

Rundkjøring?

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Akk, de små barnene. Eneste lappen jeg trengte for å øvelseskjøre var sertifikatet til vedkommende ved siden av meg, hvis vedkommende hadde vært i besittelse av dette i minst 5 år i strekk og var over 25

da du tok lappen så bestod teoriprøven av kun ett spørsmål og det var "Kan du kjøre bil?", det var kun 1 rundkjøring og ingen lyskryss?

... :---D

Rundkjøring?

:------------D

Lenke til kommentar

Mye bedre å ringe, eller aller helst møte opp med CV og søknad i hendene og spørre om du kan snakke med noen angående ansettelse. Gir et mye bedre inntrykk av deg.

enig.

Var en som ringte hit og spurte om utplasseringsplass. Greit nok, vi har ikke anledning til det, men halloooooo i luka'n, han hørtes ut som en svett nerd med "prell" under leppa, SWAG lue og eminem i sine Koss PortaPro.

Mao, ikke særlig seriøs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Var en som ringte hit og spurte om utplasseringsplass. Greit nok, vi har ikke anledning til det, men halloooooo i luka'n, han hørtes ut som en svett nerd med "prell" under leppa, SWAG lue og eminem i sine Koss PortaPro.

Mao, ikke særlig seriøs.

This, all of this!

Når en skal møte til jobbinervju hos en potensiell arbeidsgiver så se for guds skyld og i det minste bry seg litt om hvordan man fremstår, selv om det er en jobb helt uten kleskode og slikt. Det koster ikke mye tid å ta på seg en pen bukse, en pen genser og ordne håret litt. Jeg facepalmer stadig over de som møter opp i jobbebukser og swag genser og lurer på hvorfor de ikke får seg jobb..

Lenke til kommentar

Mao, ikke særlig seriøs.

This, all of this!

Når en skal møte til jobbinervju hos en potensiell arbeidsgiver så se for guds skyld og i det minste bry seg litt om hvordan man fremstår, selv om det er en jobb helt uten kleskode og slikt. Det koster ikke mye tid å ta på seg en pen bukse, en pen genser og ordne håret litt. Jeg facepalmer stadig over de som møter opp i jobbebukser og swag genser og lurer på hvorfor de ikke får seg jobb..

Da må jeg forsikre felleskapen her at jeg ikke er av den typen. :]

EDIT:

Argh dumme telefon.. Når jeg skriver inn et nummer mens jeg er i en samtale, regner jeg med at nummeret er der når jeg avslutter samtalen.. Neeida. :(

Så må ringe opp til smågretne kontordamen igjen og spørre om nummeret en gang til..

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...