Sidious Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Datasmurf: Ikke verst. Når er deadline? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Mmmm vellykket morgen. Spist 4 gode brødskiver sammen med kald og frist melk <3 Også var det skolen snaart. Jeg skal sitte i klasserommet en hel dag helt alene.. Har nemlig ikke funnet utplasseringsplass enda, så da ble det sånn. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Vi vet da alle at det ikke går an å bare spille litt. Ble sittende med Left 4 dead 2 her om dagen. Endte med kald pizza . Kommer jo nye baner på Left 4 dead hele tiden, så man går jo aldri tom for underholdning. Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 God natt forumsfolket :- ) (Eller blir vel God Morgen for dere da : p) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) God natt forumsfolket :- ) (Eller blir vel God Morgen for dere da : p) Det blir veldig morgen for oss. Klokka er snart 7 på morningen. God natt Har snudd døgnet såpass at det snart er god natt for meg også. Kanskje jeg burde flytte jeg også Endret 14. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Har nå vært 18 i 27 minutter, og VISA er bestilt. Feels good man Gz! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg vil begynne å øvelseskjøre moped! Fant nettop ut at jeg har gym istedet for Tysk Og det er enten wolleyball eller innebandy Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg vil begynne å øvelseskjøre med bil! Sitter å venter på den lille lappen som sier jeg har lov til å øvelseskjøre. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Akk, de små barnene. Eneste lappen jeg trengte for å øvelseskjøre var sertifikatet til vedkommende ved siden av meg, hvis vedkommende hadde vært i besittelse av dette i minst 5 år i strekk og var over 25 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Akk, de små barnene. Eneste lappen jeg trengte for å øvelseskjøre var sertifikatet til vedkommende ved siden av meg, hvis vedkommende hadde vært i besittelse av dette i minst 5 år i strekk og var over 25 da du tok lappen så bestod teoriprøven av kun ett spørsmål og det var "Kan du kjøre bil?", det var kun 1 rundkjøring og ingen lyskryss? ... :---D Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Akk, de små barnene. Eneste lappen jeg trengte for å øvelseskjøre var sertifikatet til vedkommende ved siden av meg, hvis vedkommende hadde vært i besittelse av dette i minst 5 år i strekk og var over 25 Samme måtte jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) ... denne automobilførerprøven. Da jeg var liten var hest og kjærre eneste fremkomstmiddel, den industrielle revulusjon ukjent, og jorda var flat som en pannekake BTWAI, niplene mine er så stive at de kunne kuttet glass. Jeg hater vinterhalvåret, med denne grusomme kulda. Endret 14. oktober 2010 av cvłñ 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Snør som bare det her Noen andre som ikke har kommet seg inn på forumet den siste halvtimen ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen andre som ikke har kommet seg inn på forumet den siste halvtimen ? Alle. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg trenger motivasjoon... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nurk: Du og? Skal egentlig sette på en klesvask og komme meg på jobb, men var så mye mer behagelig å sitte her og spise kokosyoghurt og høre på Jan Garbarek Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nurk: Du og? Skal egentlig sette på en klesvask og komme meg på jobb, men var så mye mer behagelig å sitte her og spise kokosyoghurt og høre på Jan Garbarek Jeg har stooor oppgave som skal være ferdig til imorgen.. men er bare halvferdig.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg trenger en insulinpumpe fylt med koffein, som går rett i en eller annen hovedpulsåre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg trenger en insulinpumpe fylt med koffein, som går rett i en eller annen hovedpulsåre. Jeg kunne også trengt det. Jeg er glad jeg er ferdig for dagen 11.30, da skal jeg rett hjem og sove litt. Men inntill det består planen av å prøve å holde seg våken. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Da er jeg i Trondheim igjen. Juhu og alt det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg