LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, vietse = vietnameser ville vært født som japse hvis jeg fikk velge, og det er ikke noe galt i det as. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du er gutt. Du generaliserer ikke litt nå, synes du? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva betyr brukernavnet ditt mushi? japser sier mushi-mushi når de tar telefonen. Var sånn jeg kom på det for en drøss med år siden. Er også en japansk TV-kanal pluss et par band heter det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, vietse = vietnameserville vært født som japse hvis jeg fikk velge, og det er ikke noe galt i det as. Jeg ville sagt: "Vitse", og ikke "Vietse". Det blir tungvint å uttale sistnevnte Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du generaliserer ikke litt nå, synes du? Nei. Det er jo fakta. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Liker ikke ordet japse, fordi det høres rasistisk ut i mitt hodet. Blir som pakkis for pakistaner. japp japp m1 (eng. YAP, for young aspiring professional) ung, ærgjerrig person med suksess i næringslivet (og som viser det ved en dyr og flott livsførsel) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg ville sagt: "Vitse", og ikke "Vietse". Det blir tungvint å uttale sistnevnte ctrl z! ctrl z! Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg valgte å skrive "vietse" fordi vietnamesere er med "Viet" og på vietnamesisk er det også "Viet" (: og uanz, mushi-mushi? jeg trodde du sa moshmosh elns Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg ville sagt: "Vitse", og ikke "Vietse". Det blir tungvint å uttale sistnevnte ctrl z! ctrl z! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei. Det er jo fakta. Du og dine "fakta". Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg valgte å skrive "vietse" fordi vietnamesere er med "Viet" og på vietnamesisk er det også "Viet" (: og uanz, mushi-mushi? jeg trodde du sa moshmosh elns Whatever. Liker min skrivemåte bedre Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei. Det er jo fakta. Du og dine "fakta". Mine fakta er fakta (se, UTEN "!). Dine fakta er "fakta" (se, MED "!)! Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (: Mushi, ser du på japanske serier og sånt? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (: Mushi, ser du på japanske serier og sånt? Jeg ser på Hellsing Ultimate, men jeg er ikke mushi Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette tar av ass ^^ Akkurat vært og jobba litt jeg. Altså preika dritt med noen kollegaer mens jeg installerer programmer for dem^^ diggt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette tar av ass ^^ Akkurat vært og jobba litt jeg. Altså preika dritt med noen kollegaer mens jeg installerer programmer for dem^^ diggt Hvor jobber du? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (: Mushi, ser du på japanske serier og sånt? Nei anime er jeg dritt lei Men japanske spillefilmer ser jeg meg ikke lei på. (ponni tygger på det dyre tastaturet mitt og nå spiser hun bh'en min igjen ) Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vet Chris, men snakka ikke til deg (: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette tar av ass ^^ Akkurat vært og jobba litt jeg. Altså preika dritt med noen kollegaer mens jeg installerer programmer for dem^^ diggt Er det "å ta av"? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette tar av ass ^^ Akkurat vært og jobba litt jeg. Altså preika dritt med noen kollegaer mens jeg installerer programmer for dem^^ diggt Er det "å ta av"? Tror han mente at DNFK tok av da, med denne hatigheten på innleggene ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg