hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fy faen, er det sport å få til mest mulig innlegg? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Wheelman tilbake , noen som skal ha noe kjølig og drikke? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvorfor i svarte helvete har ingen fortalt meg at SO7 er oppe og går!!!!!!!!!1111111 Dette er ikke SO, dette er Forumkaféen. Bullshitcrap! SO7 er synonymt med forumkaféen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg er sjømann. Jeg har oljetanker med super cow (crude oil washing) powers. kan ikke se for meg att det blir så lett og navigere deg frem med den da... er ikke de ganske store og trege? da vinner vi uten tvil med mazdaen til Mushi Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den er grei Men jeg kunne trenge ståltråd, gaffateip og en sløv papirsaks. Kan du skaffe? Jepp, skaffer så fort som mulig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvorfor i svarte helvete har ingen fortalt meg at SO7 er oppe og går!!!!!!!!!1111111Fordi du ikke er invitert, Alastor, kast ham ut.Så er det da ikke din jobb bundy å bestemme hvem som skal ut og hvem som skal få være Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fy faen, er det sport å få til mest mulig innlegg? Jepp, har du ikke skjønt det enda? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fy faen, er det sport å få til mest mulig innlegg? Ja, tydeligvis skreiv jeg bare dette for å få enda et innlegg, eller kanskje jeg bare svarer deg, who knows. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvorfor i svarte helvete har ingen fortalt meg at SO7 er oppe og går!!!!!!!!!1111111 Tenk deg godt, lenge og hardt om, så går det nok opp for deg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Og god jul til folket! Jeg lagde snømenn idag! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Og da stakk mrbjoern til sengs. Døren står på gløtt, sånn.. jah. *wink wink* folkens Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Og god jul til folket! Jeg lagde snømenn idag! Og jula varer helt til påske/TG ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvorfor i svarte helvete har ingen fortalt meg at SO7 er oppe og går!!!!!!!!!1111111Fordi du ikke er invitert, Alastor, kast ham ut.Så er det da ikke din jobb bundy å bestemme hvem som skal ut og hvem som skal få være *kaste ut Bundy* Oi, var det feil? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Så er det da ikke din jobb bundy å bestemme hvem som skal ut og hvem som skal få være Slapp av, du trenger ikke være blodseriøs til alle tider. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvorfor i svarte helvete har ingen fortalt meg at SO7 er oppe og går!!!!!!!!!1111111 Tenk deg godt, lenge og hardt om, så går det nok opp for deg. You're just saying what everybody's thinking. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Og da stakk mrbjoern til sengs. Døren står på gløtt, sånn.. jah. *wink wink* folkens God natt, min nye venn fra Vikersund Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 kan ikke se for meg att det blir så lett og navigere deg frem med den da... er ikke de ganske store og trege? da vinner vi uten tvil med mazdaen til Mushi Ingenting stopper en tanker på 180 000 tonn når den har 17 knops fart. Kan jo grunnstøte og subbe flere nautiske mil før det stopper, for faen. To becker-ror, to propeller, thrustere og godt navigeringsutstyr gjør det greit. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvorfor i svarte helvete har ingen fortalt meg at SO7 er oppe og går!!!!!!!!!1111111 tror det var ett kolektivt bevist valg blandt brukerene nothing personal Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg er sjømann. Jeg har oljetanker med super cow (crude oil washing) powers. kan ikke se for meg att det blir så lett og navigere deg frem med den da... er ikke de ganske store og trege? da vinner vi uten tvil med mazdaen til Mushi Bare det problemet at _magnus bor på en øy like utenfor oslo området, uten veiforbindelse. We are doomed! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 *kaste ut Bundy* Oi, var det feil? Haha, din vattnisse. *lage ny bruker med privat proxy og ny mail* Hey, jeg er jente14hoRnyGrl! klem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg