Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unormalt å ha med seg pcen når du er for lat til å dusje, men tar et bad? (doin it rit now)

Kan den få fuktskader????

Ok, jeg vet svaret på det siste....

Gjort det mange ganger selv. Sette seg i badekaret med en kald øl, laptopen på en stol ved siden av og spotify i bakgrunnen. Da lever man livet.
Lenke til kommentar

No øl mens mamma er i huset. Uansett står spritflaska mi i barskapet til pappa, av alle ting..

Bare ei spritflaske? Kjedelig.

"barskapet" mitt består nå av fire fine flasker. Har forresten helflasker vodka i sekken nå og (fikk de i dag), men det skal byttes vekk. Drikker ikke vodka ^_^

Lenke til kommentar

Kan man ikke miste laptoppen i badekaret og få kraftig strøm?

Jo. Og enda verre ... da blir den ødelagt. :cry:

Derfor er man forsiktig.

No øl mens mamma er i huset. Uansett står spritflaska mi i barskapet til pappa, av alle ting..

Kjipt. Synes det er dårlig av mora di å ikke la deg ta en øl for kosens del. God alkoholkultur bør læres tidlig.

Hvis mora di er tørrlagt alkoholiker så se bort i fra dette. Da synes jeg hun skal ha rett til å slippe å se alkohol.

:hmm:

Har du røyka? Har du mer i tilfelle?
Lenke til kommentar

Bare ei spritflaske? Kjedelig.

"barskapet" mitt består nå av fire fine flasker. Har forresten helflasker vodka i sekken nå og (fikk de i dag), men det skal byttes vekk. Drikker ikke vodka ^_^

Som 15åring har jeg vel strengt talt ikke behov for særlig mye? Er ikke akkuratt mye fest på meg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...