Sk!ppy Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Unormalt å ha med seg pcen når du er for lat til å dusje, men tar et bad? (doin it rit now) Kan den få fuktskader???? Ok, jeg vet svaret på det siste.... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 NEi. Det finner jeg meg ikke i! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Unormalt å ha med seg pcen når du er for lat til å dusje, men tar et bad? (doin it rit now) Kan den få fuktskader???? Ok, jeg vet svaret på det siste.... been there, done that. I badekaret ditt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 jeg har høstferie fra neste uke =D woohoo! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Unormalt å ha med seg pcen når du er for lat til å dusje, men tar et bad? (doin it rit now) Kan den få fuktskader???? Ok, jeg vet svaret på det siste.... Gjort det mange ganger selv. Sette seg i badekaret med en kald øl, laptopen på en stol ved siden av og spotify i bakgrunnen. Da lever man livet. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Kan man ikke miste laptoppen i badekaret og få kraftig strøm? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 No øl mens mamma er i huset. Uansett står spritflaska mi i barskapet til pappa, av alle ting.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Gjort det mange ganger selv. Sette seg på laptopen med en kald stol, spotify på en øl ved siden av og badekaret i bakgrunnen. Da lever man livet. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 No øl mens mamma er i huset. Uansett står spritflaska mi i barskapet til pappa, av alle ting.. Bare ei spritflaske? Kjedelig. "barskapet" mitt består nå av fire fine flasker. Har forresten helflasker vodka i sekken nå og (fikk de i dag), men det skal byttes vekk. Drikker ikke vodka ^_^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Kan man ikke miste laptoppen i badekaret og få kraftig strøm? Jo. Og enda verre ... da blir den ødelagt. Derfor er man forsiktig. No øl mens mamma er i huset. Uansett står spritflaska mi i barskapet til pappa, av alle ting.. Kjipt. Synes det er dårlig av mora di å ikke la deg ta en øl for kosens del. God alkoholkultur bør læres tidlig.Hvis mora di er tørrlagt alkoholiker så se bort i fra dette. Da synes jeg hun skal ha rett til å slippe å se alkohol. Har du røyka? Har du mer i tilfelle? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Har du røyka? Har du mer i tilfelle? Beklager, det var alt jeg hadde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Beklager, det var alt jeg hadde. Dust! Du skulle dele med meg! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 No øl mens mamma er i huset. Uansett står spritflaska mi i barskapet til pappa, av alle ting.. Bare ei spritflaske? Kjedelig. "barskapet" mitt består nå av fire fine flasker. Har forresten helflasker vodka i sekken nå og (fikk de i dag), men det skal byttes vekk. Drikker ikke vodka ^_^ Som 15åring har jeg vel strengt talt ikke behov for særlig mye? Er ikke akkuratt mye fest på meg... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Dust! Du skulle dele med meg! Jeg som trodde avtalen kun gjaldt i helger. *trøste* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Dust! Du skulle dele med meg! Jeg som trodde avtalen kun gjaldt i helger. *trøste* Helg = fredag, lørdag, søndagI dag er det lillelørdag. Da skulle jeg fått -litt- hvertfall. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Leverpostei og agurk på ferskt brød er like godt som leverpostei og agur på ferskt brød. Lettere smådigg! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 I dag er det lillelørdag. Da skulle jeg fått -litt- hvertfall. Du har helt rett! Hvis du kommer hit skal du få noe annet du kan kose deg med. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Dust! Du skulle dele med meg! Jeg som trodde avtalen kun gjaldt i helger. *trøste* Helg = fredag, lørdag, søndagI dag er det lillelørdag. Da skulle jeg fått -litt- hvertfall. Mens jeg, jeg får ingenting! Slem! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 I dag er det lillelørdag. Da skulle jeg fått -litt- hvertfall. Du har helt rett! Hvis du kommer hit skal du få noe annet du kan kose deg med. Den er god. Bare skriv addressen din her i forumkafeen så kommer jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg