Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter på mækkærn å venter på bussen..

Av alle steder å sitte ...

Selv om du ikke spiser, blir du automatisk feitere av å være i nærheten av alt fettet og frityren som oser rundt og inne på hele McD.

Og som sprer seg mot Rema også. -_-

na'aa! Når jeg jobba der gikk jeg veldig ned i vekt. Har kjærest som jobber der nå å han flyr også ned! Sådetså!

Lenke til kommentar

Jeg er så idiooooooooooooooooot.

Hjernen min sitter fortsatt i feriemodus..

Igår våknet jeg presist til alarmen, men gikk å la meg igjen.. (urasjonel tankegang)

Og idag så fikk jeg ikke sove, så jeg døgnet.. Og når alarmen først ringte (har på sanger som alarm) så gikk jeg å la meg for å høre på sangen.. Sovnet. Våknet for en time siden. -yay.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noe av det jeg ikke liker med Mc Donalds og Burger king er tanken på å få hår og andre ekle greier i maten. Alt virker så jævla skittent og ekkelt.

McD og BK er vel de stedene det er reinest av alle fastfood-sjapper, så da hadde jeg vært mer skeptisk til "kebaben" på hjørnet...

Lenke til kommentar

Noe av det jeg ikke liker med Mc Donalds og Burger king er tanken på å få hår og andre ekle greier i maten. Alt virker så jævla skittent og ekkelt.

McD og BK er vel de stedene det er reinest av alle fastfood-sjapper, så da hadde jeg vært mer skeptisk til "kebaben" på hjørnet...

Du syns det ser ut som om jeg spiser kebab :p?

Lenke til kommentar

Kebab er no-go, det ser ekkelt ut, lukter ekkelt, og jeg har lest alt for mange historier om 6 mnd gammelt kebabkjøtt som ligger i oppvaskkummen til tining sammen med masse gammel møkk.

Spiser kun burger på gatekjøkken. Og slike "kebaben på hjørnet" sjapper lager 10 ganger bedre burgere enn McD og BK. På dem smaker burgern kun sur ketchup.

At McD-burgere ikke råtner på 6mnd sier jo sitt om alle tilsetningsstoffene de har i dem.

Hvertfall i USA.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...