L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Hvor sci-fi geek er du? Jeg fikk 71. Noen som slår meg? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Nei takk. *Holde seg langt unna*. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 noen som kan no om ventrilo her? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Ritz og ost er himmelsk! Burde fått tatt knekken på de 8 halvliterne jeg har i kjøleskapet etter nyttårsaften snart... Har blitt helt avholds. I know Er litt usikker på hva jeg mener med kombinasjonen øl og kjeks enda, men alt skal da prøves Øl og kjeks går fett Går passer til alt! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Nei takk. *Holde seg langt unna*. er du våken Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Nei takk. *Holde seg langt unna*. er du våken Enten det eller så poster hun i søvne Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Enten det eller så poster hun i søvne hun er ikke på msn da... derfor litt overasket Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Nei takk. *Holde seg langt unna*. er du våken Visste du ikke det? XD. Har rydda i mappene mine. PUH..ferdig. DOH. Jeg var som offline. Var ikke klar over det. Endret 17. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Øl og kjeks går fett Går passer til alt! Det stemmer Det gjorde seg godt sammen, ja... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Ja det betyr at du må dysje, ta på deg andre klær enn en slaskete joggebukse og hullete tskjorte og bevege deg ut i verden Jeg har faktisk på meg normale klær, jeg liker ikke å gå i joggebukse engang Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Ja det betyr at du må dysje, ta på deg andre klær enn en slaskete joggebukse og hullete tskjorte og bevege deg ut i verden Jeg har faktisk på meg normale klær, jeg liker ikke å gå i joggebukse engang Pfff, sølvfargede tights? Jeg så at du ville ha dem. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har faktisk på meg normale klær, jeg liker ikke å gå i joggebukse engang Joggebukse = instant win for sløve-hjemme-på-sofaen-kveld Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Og da er smurfen hjemme igjen. Ble ingen fuktig natt på kvelden. Endte hos min fars onkel med eksklusiv italienske og franske rødviner i hopetall, god mat og god rock fra et herlig stereoanlegg Vil i bunn og grunn si meg fornøyd med kvelden, tross alt. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Ja det betyr at du må dysje, ta på deg andre klær enn en slaskete joggebukse og hullete tskjorte og bevege deg ut i verden Jeg har faktisk på meg normale klær, jeg liker ikke å gå i joggebukse engang jeg reknet med det... prøvde bare å være morsom men det gikk vist ikke helt som planlagt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 sarcasm doesnt work throught the internet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Til nød kan man avslutte med kolon bokstav P for å gjøre det lettere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg elsker å diskutere musikk med middelaldrende gubber som en gang i tiden var rockere. Spilte "Hier kommt Alex" av Die Toten Hosen for pappa og hans onkel i kveld, og de kom frem til at det var genial, tysk musikk. Noe av det bedre de hadde hørt. Så kom vi plutselig inn på Hitler, og at om Adolf hadde vokst opp til sånn musikk, så hadde vi kanskje sluppet en verdenskrig. Da hadde kanskje Adolf vært vokalist i rockeband og bælja ut "Hey! Hey! Hier kommt Adolf". Hadde i alle fall vært skøy, rødvin og eksklusiv, russisk vodka, gjør noe med sinnet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Hei, Sjur. *vinke* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Side 1900!! Jeg skal ha post nr 40k Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Pfff, sølvfargede tights? Jeg så at du ville ha dem. Jeg prøvde å oppføre meg og gikk ikke amok med kortet mitt. Hadde jeg vært aleine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg