Aleks Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg bare DIGGER IT sikkerhetskurs via nett med Britisk-britisk veileder ! Svar meg på msn din muslim. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg føler læreren min undervurderer meg. Hun har kommet til meg 2 ganger det siste kvarteret og sport om jeg trenger hjelp (og for å skjekke om jeg jobber) Så snart jeg leser litt i boken kommer hun løpende å spør om jeg sitter fast... Irriterende greier det der. Liker selv best å finne ut av ting selv egentlig. Bare hvis det står helt fast at jeg spør om hjelp. Ja jeg og, frytelig irriterende det der.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg føler læreren min undervurderer meg. Hun har kommet til meg 2 ganger det siste kvarteret og sport om jeg trenger hjelp (og for å skjekke om jeg jobber) Så snart jeg leser litt i boken kommer hun løpende å spør om jeg sitter fast... Er bare en ting å gjøre. Spør hva hun gjør utenfor kjøkkenet. Det kan hende du må til rektoren eller noe sånt, men hun slutter iverfall å spørre Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg bare DIGGER IT sikkerhetskurs via nett med Britisk-britisk veileder ! Svar meg på msn din muslim. Grunnet sikkerhet mot virus osv så er MSN sperra på jobb . Er logga på hjemme. DIN JÆVLA INNVANDRER! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg føler læreren min undervurderer meg. Hun har kommet til meg 2 ganger det siste kvarteret og sport om jeg trenger hjelp (og for å skjekke om jeg jobber) Så snart jeg leser litt i boken kommer hun løpende å spør om jeg sitter fast... Er bare en ting å gjøre. Spør hva hun gjør utenfor kjøkkenet. Det kan hende du må til rektoren eller noe sånt, men hun slutter iverfall å spørre Ja, men jeg hører jo like mye hjemme på kjøkkenet som hun gjør Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Igjen støter jeg på at denne tråden snakker om skole hver gang tråden om at lærerne må tåle å spyttes på er aktiv. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Annet ord for omfattende? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg bare DIGGER IT sikkerhetskurs via nett med Britisk-britisk veileder ! Svar meg på msn din muslim. Grunnet sikkerhet mot virus osv så er MSN sperra på jobb . Er logga på hjemme. DIN JÆVLA INNVANDRER! Åja, da har du litt hoing og skriking på msn når du kommer hjem. Lars Monsen: Spesialmelding til alle dere på Facebook-sida mi: nå kan dere være publikum under opptaket av den nye NRK-serien ”Litt av et liv”, der jeg skal være gjest. Serien sendes i mars 2011. Opptak er onsdag 24 november, og du kan melde seg på via linken under. Dette blir moro! You, me and Petter? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Annet ord for omfattende? Morradi Jeg bare DIGGER IT sikkerhetskurs via nett med Britisk-britisk veileder ! Svar meg på msn din muslim. Grunnet sikkerhet mot virus osv så er MSN sperra på jobb . Er logga på hjemme. DIN JÆVLA INNVANDRER! Åja, da har du litt hoing og skriking på msn når du kommer hjem. Lars Monsen: Spesialmelding til alle dere på Facebook-sida mi: nå kan dere være publikum under opptaket av den nye NRK-serien ”Litt av et liv”, der jeg skal være gjest. Serien sendes i mars 2011. Opptak er onsdag 24 november, og du kan melde seg på via linken under. Dette blir moro! You, me and Petter? Lett Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 At du skriver lett i quoten min vil si at du er med? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 At du skriver lett i quoten min vil si at du er med? Om DET vil si Mars 2011 så antagligvis Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 At du skriver lett i quoten min vil si at du er med? Om DET vil si Mars 2011 så antagligvis Nei, det er da det vises på tv. Innspillinga er 24. november. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg elsker nye joggebukser, stoffet inni er så godt å mykt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 At du skriver lett i quoten min vil si at du er med? Om DET vil si Mars 2011 så antagligvis Nei, det er da det vises på tv. Innspillinga er 24. november. Daaaa. Nei . Har så lite penger for tia Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 At du skriver lett i quoten min vil si at du er med? Om DET vil si Mars 2011 så antagligvis Nei, det er da det vises på tv. Innspillinga er 24. november. Daaaa. Nei . Har så lite penger for tia Det koster ingenting. Bare turen ned og litt mat Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fikk du ikke med deg det at jeg har ikke nok til husleia engang denne månen ? Hvor mye tror du bensin tur retur nisseland koster da ? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg føler læreren min undervurderer meg. Hun har kommet til meg 2 ganger det siste kvarteret og sport om jeg trenger hjelp (og for å skjekke om jeg jobber) Så snart jeg leser litt i boken kommer hun løpende å spør om jeg sitter fast... Er bare en ting å gjøre. Spør hva hun gjør utenfor kjøkkenet. Det kan hende du må til rektoren eller noe sånt, men hun slutter iverfall å spørre Ja, men jeg hører jo like mye hjemme på kjøkkenet som hun gjør http://www.aftenposten.no/okonomi/utland/article3853241.ece Synes den passet så godt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fikk du ikke med deg det at jeg har ikke nok til husleia engang denne månen ? Hvor mye tror du bensin tur retur nisseland koster da ? Joa, men dette er neste måned Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fikk du ikke med deg det at jeg har ikke nok til husleia engang denne månen ? Hvor mye tror du bensin tur retur nisseland koster da ? Joa, men dette er neste måned Og hva får deg til å tro at det blir noe bedre da når jeg allerede ligger en måne i minus? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fikk du ikke med deg det at jeg har ikke nok til husleia engang denne månen ? Hvor mye tror du bensin tur retur nisseland koster da ? Joa, men dette er neste måned Og hva får deg til å tro at det blir noe bedre da når jeg allerede ligger en måne i minus? Kjøpe en lottokupong? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg