ZenMuch Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 er det snø i norge alt? Nordpå ihvertfall! SÅ glad jeg flytta fra nord-norge Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg og vil ha snøøøø Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Omg, jeg hater jetlag. Kom hjem fra USA i går kveld. Har ikke sovet ordentlig siden natt til mandag. Hele døgnet er snudd opp ned. Kroppen min tror det er natta nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Vel, det er jo natt i USA. Prater med ei amerikansk venninne, og hun sitter og studerer nå. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hvorfor logger diskusjon meg ut hver gang jeg poster et innlegg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fordi det er en forumbug. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Enten det, eller så må han begynne å ta et hint 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Vel, det er jo natt i USA. Prater med ei amerikansk venninne, og hun sitter og studerer nå. Vet. Har ikke sovet ordentlig siden natt til mandag. Dro kl. 17 (USA-tid) fra San Francisco, og kom hjem i går kl 22 (Norsk tid). Døgnrymten er heeelt snudd. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 De gruvearbeiderne kom seg ut de..eller de holder på. Typisk kjerringer da, elskerinna til han ene dukka opp samtidig som kona, så han skulle få et helvete når han kom hjem, og kjerringa gadd ikke være der når han ble hentet opp fordi hun var en ANSTENDIG kvinne og de hadde vært gift i 28 år og det var helt klart henne eller elskerinna. Og kvinnfolk skulle liksom styre verden sa noen igår? Jaaadaa. Hadde spurt om det var mulig å få ned et fjernsyn og litt mat i ny og ne, heller det enn å møte enn illsint kvinnemenneske ;P Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Vel, det er jo natt i USA. Prater med ei amerikansk venninne, og hun sitter og studerer nå. Vet. Har ikke sovet ordentlig siden natt til mandag. Dro kl. 17 (USA-tid) fra San Francisco, og kom hjem i går kl 22 (Norsk tid). Døgnrymten er heeelt snudd. Du dro fra San Francisco klokken 17 USA-tid, og kom til Norge 13 USA-tid? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ahh.. Ingenting er som å gå en tur med bikkja med litt god musikk på øret. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ahh.. Ingenting er som å gå en tur med bikkja med litt god musikk på øret. Høres kos ut, sitter stuck på kontoret og kjeder livet av meg -.- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg lurer på hva slags fiskerett som finnes i varmdisken i kantina idag. Hmm. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Du dro fra San Francisco klokken 17 USA-tid, og kom til Norge 13 USA-tid? Dro fra SF på mandag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 20 timers tur altså? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg lurer på hva slags fiskerett som finnes i varmdisken i kantina idag. Hmm. Sjømat... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg føler læreren min undervurderer meg. Hun har kommet til meg 2 ganger det siste kvarteret og sport om jeg trenger hjelp (og for å skjekke om jeg jobber) Så snart jeg leser litt i boken kommer hun løpende å spør om jeg sitter fast... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg lurer på hva slags fiskerett som finnes i varmdisken i kantina idag. Hmm. Sjømat... Atter en gang viser du mangel av forståelse for andres smaksløker. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg bare DIGGER IT sikkerhetskurs via nett med Britisk-britisk veileder ! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg føler læreren min undervurderer meg. Hun har kommet til meg 2 ganger det siste kvarteret og sport om jeg trenger hjelp (og for å skjekke om jeg jobber) Så snart jeg leser litt i boken kommer hun løpende å spør om jeg sitter fast... Irriterende greier det der. Liker selv best å finne ut av ting selv egentlig. Bare hvis det står helt fast at jeg spør om hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg