Gjest medlem-1432 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Faen så dere maser på penger da. Den første som banker på døra mi, halvnaken, og er av det kvinnelige kjønn, skal få 1 000 kr. Hva er addressen din? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Husk at kjøp og salg på forumet er forbudt (dette inkluderer å gi bort penger), så alt dere sender hverandre må gjennom meg. tør jeg? Faen så dere maser på penger da. Den første som banker på døra mi, halvnaken, og er av det kvinnelige kjønn, skal få 1 000 kr. Hva er addressen din? Begynner å bli desperat, nå, Gypsy? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hva er addressen din? Google is your friend Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvit nylontights, superman-boxer og alpelue+bok. It's going to be swiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. Snakker du om deg selv? i såfall krever vi bilde Beklager, men det er bursdagsgave til min eldste bror. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Dame som aldri snakker følelser, maser på at man må kjøpe CoD så vi kan spille ilag, og er mildt sagt direkte på hva som skjer hvis jeg besøker henne. Jeg tviler, hun kan ikke være jente... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Gi meg kontaktinfo så skal jeg finne det ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hva er addressen din? Google is your friend And googled you I did 1453 Bjørnemyr. Ved oslo. Skjønner ikke at noen tør å ha fult navn liggende ute. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Dame som aldri snakker følelser, maser på at man må kjøpe CoD så vi kan spille ilag, og er mildt sagt direkte på hva som skjer hvis jeg besøker henne. Jeg tviler, hun kan ikke være jente... Det finner du ikke ut hvis du ikke besøker henne Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Skjønner ikke at noen tør å ha fult navn liggende ute. Det er ganske enkelt. Sjansen for at noen misbruker det er svinnende liten. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg spiste kobe-biff i dag, ikke værst. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det har nå skjedd før. Men ja sjangsene er sikkert det samme som å krasje med fly. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg blir så ufattelig irritert på mamma nå. Hun skal tydeligvis holde et "møte" på msn. Jeg må så klart hjelpe henne, for hun greier jo absolutt NADA. Det er greit nok det, men det som gjør meg forbanna er: "Jeg vet ikke hva jeg er inne på, jeg!!!1" "NEI, DU SKJØNNER INGENTING!!" - Eh, problemet er jo at DU ikke skjønner noe "Nei, det blir ikke noe av dette. ALT ER FEIL ALT ALT ALT" "Hva betyr DET, da????" "JA OG HVA MED DEEET, DA???" "Og det???" "Og deeeeeeet?" Jeg..... blir.... GAL. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det har nå skjedd før. Men ja sjangsene er sikkert det samme som å krasje med fly. Joda, det har skjedd. Var en gang jeg visstnok hadde bestilt dametruser via nettet. Komisk når foreldra henta posten. Jeg blir så ufattelig irritert på mamma nå. Hun skal tydeligvis holde et "møte" på msn. Jeg må så klart hjelpe henne, for hun greier jo absolutt NADA. Det er greit nok det, men det som gjør meg forbanna er: "Jeg vet ikke hva jeg er inne på, jeg!!!1" "NEI, DU SKJØNNER INGENTING!!" - Eh, problemet er jo at DU ikke skjønner noe "Nei, det blir ikke noe av dette. ALT ER FEIL ALT ALT ALT" "Hva betyr DET, da????" "JA OG HVA MED DEEET, DA???" "Og det???" "Og deeeeeeet?" Jeg..... blir.... GAL. Hei, velkommen til jobben min. Hver dag. På telefon. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hva er addressen din? Google is your friend And googled you I did 1453 Bjørnemyr. Ved oslo. Skjønner ikke at noen tør å ha fult navn liggende ute. ehm like ved holmia og rosenholm? veldig nærme skulleruddumpa? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hadde det vært min jobb, kan jeg love deg at jeg hadde endt opp som en av de verste kvinnlige seriemorderne. Og jeg kan love deg at jeg ikke hadde tatt livet av dem med et par sprøytestikk. Grr... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Jeg har helt klart verdens beste tante, hun kom på besøk for noen dager siden, og i dag fant jeg ut at hun har tatt med seg smalahove. <3 @ Zerda: Velkommen til min tidligere jobb. Endret 12. oktober 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 ehm like ved holmia og rosenholm? veldig nærme skulleruddumpa? Bærtur. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Haha Det er jo mer skummelt hvis man blir sinte på hverandre, så er den andre psycho og dukker opp på døra di med en øks eller noe. Er det jeg ser for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Jeg har helt klart verdens beste tante, hun kom på besøk for noen dager siden, og i dag fant jeg ut at hun har tatt med seg smalahove. <3 @ Zerda: Velkommen til min tidligere jobb. Du fikk vertfall cookies av meg fra kantina. Ikke mange som får det, tenk. Jeg er sjeldent redd for at noen skal være mer sprø enn meg. True fact. Endret 12. oktober 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Du fikk vertfall cookies av meg fra kantina. Ikke mange som får det, tenk. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg