mushi Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Hvilke verdensproblemer løses her i natt da? Prøver å ta knekken på sult. Honnikorn funket ikke. Prøver nå alternativ nummer to: snus. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Fysj da vil ikke jeg være i din fantasi Det er det jeg sier, selv fanatasikjærstene mine dumper meg Er det rart når du truer med dop og alkoholisme? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Det funker for en liten stund Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) overtrøtthet betyr at dette: blir utrolig morsomt. Endret 17. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Hvilke verdensproblemer løses her i natt da? Prøver å ta knekken på sult. Honnikorn funket ikke. Prøver nå alternativ nummer to: snus. Hmm... selv gjør jeg et forsøk med ritz-kjeks med smør og gulost. Vurderte å ta melk til, men måtte gjøre noe med den store ølmengden i kjøleskapet før den går ut på dato... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 overtrøtthet betyr at dette:http://img405.imageshack.us/img405/4683/a2zd7.png blir utrolig morsomt. Da er jeg overtrett Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Er det rart når du truer med dop og alkoholisme? Jeg får fantasidame -> holder på en stund -> Hun tar seg en tur på byen -> ender på flaska, dumper meg og henger på hjørnet for å tjene penger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg må si det at fantasiene dine i det minste er originale, slasken. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Er det rart når du truer med dop og alkoholisme? Jeg får fantasidame -> holder på en stund -> Hun tar seg en tur på byen -> ender på flaska, dumper meg og henger på hjørnet for å tjene penger Tror du må ta deg en tur ut i det virkelige livet lillevenn Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Hmm... selv gjør jeg et forsøk med ritz-kjeks med smør og gulost. Vurderte å ta melk til, men måtte gjøre noe med den store ølmengden i kjøleskapet før den går ut på dato... Ritz og ost er himmelsk! Burde fått tatt knekken på de 8 halvliterne jeg har i kjøleskapet etter nyttårsaften snart... Har blitt helt avholds. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Mushi: Traumatiske minner, eventuelt manglende minner fra nyttårsaften du også? x) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 haha, sitter å ler av det bildet ennda xD Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Mushi: Traumatiske minner, eventuelt manglende minner fra nyttårsaften du også? x) Helt klart det første. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 OUCH, jeg føler kraftig med deg. Belief me. OO Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Tror du må ta deg en tur ut i det virkelige livet lillevenn Virkeligheten? Det betyr at jeg må forlate tryggheten fra lyset av skjermene mine. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Ritz og ost er himmelsk! Burde fått tatt knekken på de 8 halvliterne jeg har i kjøleskapet etter nyttårsaften snart... Har blitt helt avholds. I know Er litt usikker på hva jeg mener med kombinasjonen øl og kjeks enda, men alt skal da prøves Slasken: Har sett lite til deg på retroforumet i det siste... Gått lei allerede? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Slasken: Har sett lite til deg på retroforumet i det siste... Gått lei allerede? Har faktisk glemt det helt, håper jeg husker login'en Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Mushi: Traumatiske minner, eventuelt manglende minner fra nyttårsaften du også? x) Helt klart det første. Fortell! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Tror du må ta deg en tur ut i det virkelige livet lillevenn Virkeligheten? Det betyr at jeg må forlate tryggheten fra lyset av skjermene mine. Ja det betyr at du må dysje, ta på deg andre klær enn en slaskete joggebukse og hullete tskjorte og bevege deg ut i verden Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 haha, sitter å ler av det bildet ennda xD Jeg også x). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg