Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lars du som er så mektig og vis (og har anbefalt civ før). Civilization iv eller v?

Jeg har ikke spillt femmeren, så det blir litt vanskelig å svare på. Selv så likte jeg veldig godt treeren, men det er jeg visst omtrent aleine om.

Ohh, nei men da kjører jeg på med femmeren.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke verden hadde vært en bedre plass med bare kvinner. Vi er alle forskjellige, men flertallet av kvinner later til å være intrigemakere til tusen. Om det faktisk stemmer har jeg ingen statistikk på, men det er faen meg slitsomt. Dessuten trenger vi balanse.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar

Civ II vil jeg si er best.

Jeg har lyst til å si meg enig, men det er vanskelig. Etter at jeg begynte å spille Civ3 så føles civ2 så "lite". Det er likevel civ2 jeg har brukt desidert flest timer på. Tror vi snakker måneder med effektiv spilling.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fikk aldri troen på civ 3, det ble rett og slett mindre spilletid kontra civ 2.

Civ 2 kan man lett starte helt fresh og komme opp i 21 århundre uten å se på klokken once.

Lenke til kommentar

Kunne to menn ha laget så mye styr som den Gerd Liv Valla/Yssen-saken som var i mediene i et helt år? Neppe.

"Hun sier stygge ting om meg"

"Men DU sa stygge ting om meg i dagbladet!"

"Men DU er gammel!"

"Men morra di er stygg!"

*ohhhhhh no you didn't!* (skrive langt innlegg til avisene)

osv osv.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noe utdrag fra Snorre sagaen om en eller annen konge og hans sønn, jeg husker ikke navn og konkrete ord, men går noe som dette:

Olav sønn av Erik var ute å lekte med sin venn. Men vennen ydmyket Olav, og Olav tok en øks og drepte han.

Erik far av Olav sa at det kanskje var litt drøyt, men mora Gudrun syntes det var bra og ble stolt, dette viste at Olav var en sterk gutt.

Jeg digger den sagaen! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...