Datasmurf Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har det også. Bruker også mobil med alarm som spiller en låt jeg våkner av i 9/10 tilfeller, samt PC-en som setter på noe nasty pop-musikk alà Peaches. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Trodde det var for å ha oss på kjøkkenet skal vi sy også nå da? Vet ikke hvordan du har vokst opp, men hos min bestemor stod det symaskin på kjøkkenet. true story. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har det også. Bruker også mobil med alarm som spiller en låt jeg våkner av i 9/10 tilfeller, samt PC-en som setter på noe nasty pop-musikk alà Peaches. Så hvorfor sov du helt til klokken 4? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har det også. Bruker også mobil med alarm som spiller en låt jeg våkner av i 9/10 tilfeller, samt PC-en som setter på noe nasty pop-musikk alà Peaches. Ligger mye i psyken også. Nå for tiden våkner jeg rett før alarmen går av... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Så du ville heller anbefalt V altså? Det spørs. Eg spelte aldri så mykje IV, men det virka avhengigheitsskapande berre ein kan sette seg inn i det. V er litt "simplified", men fortsatt avansert og bra. Har spelt i vel 15-20 timar no, og det er veldig bra. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Når jeg tenker meg om: Drøyt hvor lite sløyd o.l vi hadde på barne/ungdomskolen, men heimkunnskap, matlaging, maling, tegning, sying og keramikk skal vi ha i massevis. Det er regjeringens plan om å gjøre oss alle til kvinner! Tror du folk i tråden her på forumet hadde vært mer villige til å ringe hvis det var mer alvorlig? Kommer helt av på hvem det er som trenger hjelp. Det burde da ikke ha noe å si? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Prøver meg på V jeg da Hvorfor har det plutselig blitt så vanskelig å aktivere windows! Før var det jo enkelt som bare det. Hadde legit versjon men så hang pc'en seg og ingen windows cd fulgte med. Hva skjer når tiden går ut egentlig? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Når jeg tenker meg om: Drøyt hvor lite sløyd o.l vi hadde på barne/ungdomskolen, men heimkunnskap, matlaging, maling, tegning, sying og keramikk skal vi ha i massevis. Det er regjeringens plan om å gjøre oss alle til kvinner! Verden ville ha vært en bedre plass.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Fordi nå skal all anti-pirat software-drit ødelegge for gode mennesker også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Vi hadde endel av begge deler på barneskolen. Dessverre satt jeg ikke skikkelig pris på sløyd den tiden :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Vi hadde evig mye sløyd. Alt for mye spør du meg. Kunne veldig gjerne tenkt meg mye mer heimkunnskap og kunst og håndverk. Oh well. Jeg er veldig glad for de dagene på heimkunnskapen jeg hadde, samt også de dagene som krevde at vi skulle være hjemme og bli opplært til å gjøre husarbeid og vaske klær og slikt av en mor / bestemor. Mye pga. det (samt generell opplæring fra heimen), er grunnen til at jeg nå uten problemer kan å vaske forskjellige typer klær, pusse sko, hva som skal til for å impregnere dem, stoppe strømper (takk for den bestemor! ), lage mat og holde orden i hjemmet mitt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Når jeg tenker meg om: Drøyt hvor lite sløyd o.l vi hadde på barne/ungdomskolen, men heimkunnskap, matlaging, maling, tegning, sying og keramikk skal vi ha i massevis. Det er regjeringens plan om å gjøre oss alle til kvinner! Verden ville ha vært en bedre plass.. Mindre krig, mer drama. Jeg vet ikke hva som er best? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Alt dramaet kvinnfolkene skaper hadde skapt mange værre kriger enn religionen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Verden ville ha vært en bedre plass.. Tror jeg står over. Er rimelig greit at vi har både mannfolk og kvinnfolk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Alt dramaet kvinnfolkene skaper hadde skapt mange værre kriger enn religionen. Bullshit. Verden ville ha vært en bedre plass.. Tror jeg står over. Er rimelig greit at vi har både mannfolk og kvinnfolk. Forsåvidt enig. Men vi skulle ha sittet med all makt, tror det hadde blitt genialt bra. Jeg vet ikke hva som er best? Selvfølgelig er mindre krig best. Nå fikk dere noe å tygge på ja! hæhæ! i'm out. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Mer drama! Mer drama! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Noe utdrag fra Snorre sagaen om en eller annen konge og hans sønn, jeg husker ikke navn og konkrete ord, men går noe som dette: Olav sønn av Erik var ute å lekte med sin venn. Men vennen ydmyket Olav, og Olav tok en øks og drepte han. Erik far av Olav sa at det kanskje var litt drøyt, men mora Gudrun syntes det var bra og ble stolt, dette viste at Olav var en sterk gutt. Endret 12. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tror du folk i tråden her på forumet hadde vært mer villige til å ringe hvis det var mer alvorlig? Jeg hadde rullet ballen over til noen som kunne gjøre noe i det minste. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lars du som er så mektig og vis (og har anbefalt civ før). Civilization iv eller v? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Forsåvidt enig. Men vi skulle ha sittet med all makt, tror det hadde blitt genialt bra. Vanskelig å si, jeg har aldri hatt en kvinnelig sjef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg