Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hater å sy, lärte det på barneskolen.

Vi holdte på med symaskiner, jeg sydde helt til noe haket seg opp i nåla, så den beveget seg ikke. Læreren kom og hjalp meg og satt å fiklet med nåla, imens rakk jeg å dagdrømme meg bort ifra det der, og i "søvne" lenet jeg meg på pedalen og kjørte nåla igjennom en del av fingeren hans, haha så mye blod fra en liten finger :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående selvmordet i Sverige: Det er ikke akkurat det samme (ikke like alvorlig), men husker dere denne tråden?

Det er en liten forskjell på en som sitter med noia og en som henger seg selv på live webcam. Just sayin'. If that makes me a hypocrit, then so be it.

Vent, en mann som syr? wow..

Det har hendt at menn har sydd. Tro det eller ei. Jeg har selv stiftet bekjentskap med symaskin fra tid til annen.

Jeg så ikke direkte på når det skjedde, var der i tidsrommet ja. Men så i ettertid "bildeserien" synes det er bare trist.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja, Gypsy, du leste riktig :whistle:

Jeg kan strikke også hvis det gjør deg mer imponert. Ble opplært av bestemoren min da jeg var en del yngre :thumbup:

Flinkeflink :thumbup: kan du å strikke tjukksokker? Eller ullsokker, eller labber, eller lester om du vil. Kalles litt forskjellig.

Lenke til kommentar

Da gikk man til anskaffelse av civilization iv. Håper det er kult :)

Ikkje V :dontgetit: ?

Forstod det slik at IV var superbra så hvis jeg spiller det først kan jeg jo se fram til V. :)

Mente faktisk at jeg har hørt at V var en skuffelse i forhold til forgjengeren?

Lenke til kommentar

Flinkeflink :thumbup: kan du å strikke tjukksokker? Eller ullsokker, eller labber, eller lester om du vil. Kalles litt forskjellig.

Joda, kan det hvis jeg går inn for det og finner mønster, men har ikke akkurat strikket så mye annet enn votter et par ganger og noen skjerf. Er nesten like billig å bare kjøpe som å strikke selv. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Da gikk man til anskaffelse av civilization iv. Håper det er kult :)

Ikkje V :dontgetit: ?

Forstod det slik at IV var superbra så hvis jeg spiller det først kan jeg jo se fram til V. :)

V er allereie ute.

Og dei to spela er ganske like, bere forskjellig grafikk og "innpakning".

Så du ville heller anbefalt V altså?

Lenke til kommentar

Selv om kvinner ofte gjør det der bedre, er ikke det alltid tilfellet.

Selv er jeg glad jeg kan å sy, brodere, samt stoppe strømper.

Og fingerhekle, selv om det ikke gir meg så mye. Mange fine remser vel og merke.

Lærte å strikke og å hekle for 15-16 år siden, glemte det hele for 14-15 år siden, og har siden ikke klart å lære meg det igjen. Svært irriterende.

Jeg lasta til og med ned et strikkekurs for noen år siden i et håp om å lære meg det igjen, men det gikk på dunken. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Sy? Strikke? Er det ikke det man har kvinnfolk til å gjøre?

:tease:

Trodde det var for å ha oss på kjøkkenet :dontgetit: skal vi sy også nå da?

Lenke til kommentar

Få se. Jeg sovna åtte elns (prøvde å holde meg oppe til klokka ni), våkna nå og har sovet i en stol.

Jeg føler meg fubar.

Mangler du vekkerklokke eller noe?

Nope. Har en gammeldags en som støyer og vekker naboene. Jeg sover med den utenfor rekkevidde vel og merke, slik at jeg faktisk må stå opp for å skru den av.

Mangler du døgnrytme eller noe? :whistle:

Aldri eid. :p

Lenke til kommentar

Få se. Jeg sovna åtte elns (prøvde å holde meg oppe til klokka ni), våkna nå og har sovet i en stol.

Jeg føler meg fubar.

Mangler du vekkerklokke eller noe?

Nope. Har en gammeldags en som støyer og vekker naboene. Jeg sover med den utenfor rekkevidde vel og merke, slik at jeg faktisk må stå opp for å skru den av.

Mangler kanskje en snooze knapp da eller? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...