Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt alkohol kan brukes som medisin mot det meste.
Av alle ting som ikke hjelper så er alkohol en av mine favoritter.

Hva med en fire-fem glass rødvin og første sesong av Sex in the City? :)

Andre forslag mottas med takk.

Hva med en agurk og litt vaselin?

Lenke til kommentar

iPhone og mac er for folk som ikke vil ha noe med innstillinger og konfigurering å gjøre. de vil bare at det skal virke rett ut av boksen (tenker da på slike folk som f.eks får en melding på pc'n sin hvor det står veldig nøye hva som skjer og hva du kan gjøre, så spør personen noen: HVA GJØR JEG NÅ!?!?) .. Noe Apple greier fint..

Altså folk som ikke vil kan tenke selv.

Endret av Möllers Tran
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dere vet han svenske fyren som tok livet av seg? http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/472618-hangde-sig-i-direktsandning-hetsades-pa-flashback

irriterer meg litt at jeg så det, og prøvde ikke å hindre det...

Leste akkurat tråden. Nå får han hvertfall fred om ikke noe annet.

RIP.

Og fuck deg for ikke å gjøre noe! Hvor faen er samvittigheten din? Og ikke kom og si at du ikke kunne gjort noe fordi han var i et annet land eller noe. Om du hadde ringt politiet så hadde de klart å kontakte rette stedet i løpet av minutter. Å se på noe slikt uten å gjøre noe er kreften som ødelegger både internett og verden generelt. Håper du kan leve med deg selv. Det hadde ikke jeg kunne gjort.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dere vet han svenske fyren som tok livet av seg? http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/472618-hangde-sig-i-direktsandning-hetsades-pa-flashback

irriterer meg litt at jeg så det, og prøvde ikke å hindre det...

Leste akkurat tråden. Nå får han hvertfall fred om ikke noe annet.

RIP.

Og fuck deg for ikke å gjøre noe! Hvor faen er samvittigheten din? Og ikke kom og si at du ikke kunne gjort noe fordi han var i et annet land eller noe. Om du hadde ringt politiet så hadde de klart å kontakte rette stedet i løpet av minutter. Å se på noe slikt uten å gjøre noe er kreften som ødelegger både internett og verden generelt. Håper du kan leve med deg selv. Det hadde ikke jeg kunne gjort.

Tar egentlig politiet sånne utsagn på internet seriøst? Jeg er med deg, og mener det er idiotisk å sitte å se på sånt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...