Mchansern Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg kan love deg at ingenting slår en god fredagssnaps. Etter en lang hard uke på jobb. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Pft, hvem sier at nikotin ikke er sunt. Gikk nettopp times lang tur for å få tak i det. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 ..... Gikk det bra? Ombestemte du deg? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 4 grader å tåke! FUCK THIS, i'm staying home! Seriøst?? for så lite? :S Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har hørt alkohol kan brukes som medisin mot det meste.Av alle ting som ikke hjelper så er alkohol en av mine favoritter. Hva med en fire-fem glass rødvin og første sesong av Sex in the City? Andre forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har hørt alkohol kan brukes som medisin mot det meste.Av alle ting som ikke hjelper så er alkohol en av mine favoritter. Hva med en fire-fem glass rødvin og første sesong av Sex in the City? Andre forslag mottas med takk. Hva med en agurk og litt vaselin? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Andre forslag mottas med takk. En god blanding av Cannabidiol, Cannabinol, Tetrahydrocannabinol og Tetrahydrocannabivarin. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hva er det som er galt med iphone 4 da? kjøpte nettop en selv Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hva er det som er galt med iphone 4 da? kjøpte nettop en selv Det er en elsk/hat mobil, eller iphone og mac generelt er det. Noen bare hater det og noen bare elsker det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tror det er en smaksak. Enten så liker du Apple eller så hater du Apple. Jeg for min del vil heller stille meg nøytral. Mest fordi vi har iPhone 4 på jobben og jeg kan ikke direkte nekte kundene hjelp når de kommer med en iPhone ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hva er det som er galt med iphone 4 da? kjøpte nettop en selv Ikke noe som ikke kan fikses med en slegge. 2 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) iPhone og mac er for folk som ikke vil ha noe med innstillinger og konfigurering å gjøre. de vil bare at det skal virke rett ut av boksen (tenker da på slike folk som f.eks får en melding på pc'n sin hvor det står veldig nøye hva som skjer og hva du kan gjøre, så spør personen noen: HVA GJØR JEG NÅ!?!?) .. Noe Apple greier fint.. Altså folk som ikke vil kan tenke selv. Endret 12. oktober 2010 av Möllers Tran 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Altså folk som ikke vil kan tenke selv. Jeg har både laptop og telefon fra Apple, og jeg har sannsynligvis konfigurert og tenkt mer enn deg. No offence. 3 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 selvom jeg ikke liker mac generelt sett, kunne jeg gjerne hatt en full konfiguert(alt det beste) macpro :dribble: :dribble: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Få se. Jeg sovna åtte elns (prøvde å holde meg oppe til klokka ni), våkna nå og har sovet i en stol. Jeg føler meg fubar. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Få se. Jeg sovna åtte elns (prøvde å holde meg oppe til klokka ni), våkna nå og har sovet i en stol. Jeg føler meg fubar. Mangler du vekkerklokke eller noe? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Mangler du døgnrytme eller noe? Endret 12. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Dere vet han svenske fyren som tok livet av seg? http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/472618-hangde-sig-i-direktsandning-hetsades-pa-flashback irriterer meg litt at jeg så det, og prøvde ikke å hindre det... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Dere vet han svenske fyren som tok livet av seg? http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/472618-hangde-sig-i-direktsandning-hetsades-pa-flashback irriterer meg litt at jeg så det, og prøvde ikke å hindre det... Leste akkurat tråden. Nå får han hvertfall fred om ikke noe annet. RIP. Og fuck deg for ikke å gjøre noe! Hvor faen er samvittigheten din? Og ikke kom og si at du ikke kunne gjort noe fordi han var i et annet land eller noe. Om du hadde ringt politiet så hadde de klart å kontakte rette stedet i løpet av minutter. Å se på noe slikt uten å gjøre noe er kreften som ødelegger både internett og verden generelt. Håper du kan leve med deg selv. Det hadde ikke jeg kunne gjort. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Dere vet han svenske fyren som tok livet av seg? http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/472618-hangde-sig-i-direktsandning-hetsades-pa-flashback irriterer meg litt at jeg så det, og prøvde ikke å hindre det... Leste akkurat tråden. Nå får han hvertfall fred om ikke noe annet. RIP. Og fuck deg for ikke å gjøre noe! Hvor faen er samvittigheten din? Og ikke kom og si at du ikke kunne gjort noe fordi han var i et annet land eller noe. Om du hadde ringt politiet så hadde de klart å kontakte rette stedet i løpet av minutter. Å se på noe slikt uten å gjøre noe er kreften som ødelegger både internett og verden generelt. Håper du kan leve med deg selv. Det hadde ikke jeg kunne gjort. Tar egentlig politiet sånne utsagn på internet seriøst? Jeg er med deg, og mener det er idiotisk å sitte å se på sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg