Mikkel™ Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Nå når jeg bytta jobb og frem til jul ja. Har 50% jobb nå. Om jeg tar enda en jobb må den være 50% fordi da mister jeg dagpenger og bostøtte så den må kunne kompansere opp i opp. Det er kun trangt fram til jul, etter jul går jeg opp til 100% stilling her og fra ca 7700 i månen til 17000 ... Såeh, jah Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Du får ta deg noen midlertidige strøjobber frem til du får 100% på ny-jobben. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Du får ta deg noen midlertidige strøjobber frem til du får 100% på ny-jobben. Som sagt Remi. Jobber jeg over 50% så mister jeg dagpengene som da vil si at jeg må tjene over 2000 kroner etter trekt skatt samt finne en jobb da som kan kompansere såpass... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) 2k på en måned burde ikke være problem selv om du jobber 50% i Aker. Men det er såklart vanskelig å finne noen som ansetter en som jobber så lite og for bare så kort periode. Endret 12. oktober 2010 av KvitKnekt Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Jeg bodde på hybel fra jeg var 15 til 18. Muggsopp i taket, kjökken på störrelse av en garderobe, ingen isolasjon og og kjempe dårlig ökonomi (3600 i måneden), men ah jeg var lykkelig! Endret 12. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 En annen løsning er jo å huse en person som betaler 3k i måneden frem til jul ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 eller flytte til et rimeligere sted Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det tror jeg er rimelig uaktuelt. Men det kommer såklart an på hvor stor krisen viser seg å være. Det er bare snakk om to måneder med innskrenkning. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Jeg burde kanskje ha ventet med å bruke fem husleier på ny laptop, spesielt nå som jeg også må betale iPhonen og EU-kontroll. Det koster å være kar! Redigert: Jeg tenkte ikke over hvor mye penger det egentlig var, før jeg nå skrev "fem". :nei2: Endret 12. oktober 2010 av Runar Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Du kunne kjøpt deg en like god mobil til 3 000. Fail to read. Ny laptop? Hvorfor i alle dager det? Endret 12. oktober 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) ..... Endret 12. oktober 2010 av Slettet+8723 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Du kunne kjøpt deg en like god mobil til 3 000. Det kunne jeg sikkert, men jeg hadde lyst på en iPhone 4. Ny laptop? Hvorfor i alle dager det? Fordi den er større, raskere og nyere! Høyoppløselig, matt skjerm er fantastisk. Lillesøster kjøpte den "gamle", så da måtte jeg nesten ha en ny. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Fem husleier på en laptop? Hva ligger leien din på da? 1,5k? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det kunne jeg sikkert, men jeg hadde lyst på en iPhone 4.Har du vurdert medisinering? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Mulig jeg får tak i en iphone 4 gjennom jobben om noen uker. Det er greit når den er gratis ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det tror jeg er rimelig uaktuelt. Men det kommer såklart an på hvor stor krisen viser seg å være. Det er bare snakk om to måneder med innskrenkning. Rimelig uaktuelt ja når det bare er snakk om 3 måner. Har jo ikke noe depositum på den jeg har nå så da blir det bare enda værre. Samt, den billigste hybelen i steinkjer er på 4000 kroner og det er ikke bostøtta engang . Tenkte på evt. plass her i Verdal men her er det ikke annet ett leiligheter for salg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 "hurra" for alt for mange tusen i minus og bare 5 dager utbetalt lønn denne månen :thumbsdown:. Hey! Jeg har en strålende ide! La oss ta alle de som er ny i arbeidslivet, gi de en jobb de til å begynne med tjener minimalt på og strippe de for sosiale støtter! - Staten Vi elsker jo den rødgrønne staten, hallo liksom! Kan du være så snill og lese ditt eget partis program i stedet for å bare joine pga. festene? Evnt. fremdeles være med pga. festene, men ikke uttale deg om politikk? Usakligheter vil jeg ha meg frabedt! Selv om du som sosialist tror at vi som støtter Høyre vil at de rike skal få alt som heter verdi, og de fattige skal bli fattigere så er det faktisk ikke sånn det er. Høyre er faktisk for større frihet til enkeltmennsket, men vi vil hjelpe de i samfunnet som trenger det. Så ja, jeg kjenner mitt eget partiprogram, og nei jeg ble ikke med på grunn av festene. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Fem husleier på en laptop? Hva ligger leien din på da? 1,5k? Gang det med to så nærmer du deg. Det kunne jeg sikkert, men jeg hadde lyst på en iPhone 4.Har du vurdert medisinering? Jeg har hørt alkohol kan brukes som medisin mot det meste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har hørt alkohol kan brukes som medisin mot det meste.Av alle ting som ikke hjelper så er alkohol en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Litt kammomille-te og en appelsin derimot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg