Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du være så snill og lese ditt eget partis program i stedet for å bare joine pga. festene? Evnt. fremdeles være med pga. festene, men ikke uttale deg om politikk?

Ærlig talt, hvis bare folk som har peiling på politikk skal få uttale seg vil vi bli stående igjen med Venste og Høyre som de eneste partiene.

Det der må være en av de dummeste kommentarene jeg har hørt på en stund.

Alle kan være enige om at SV og FrP er tullepartier :thumbup:

Nei.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Hvor pokkern er logikken i å kunne klare seg på 13000 kroner i 2 måner? Nå fikk jeg nettopp høre det at jeg ikke får noe lønn før i November fordi all lønn etterbetales... Er det noen som har ett slepetau eller noe lignende så jeg kan ta livet mitt kjappere enn det allerede blir avslutta?

Lenke til kommentar

Hvor pokkern er logikken i å kunne klare seg på 13000 kroner i 2 måner?

Vel, de fleste studentene i Norge som ikke har jobb klarer det. Klart, om du sitter fast med noen drøye nedbetalinger eller stor husleie kan du slite.

Det der må være en av de dummeste kommentarene jeg har hørt på en stund.

Rart, jeg trodde du var aktiv i "Politikk og samfunn".

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Hvor pokkern er logikken i å kunne klare seg på 13000 kroner i 2 måner? Nå fikk jeg nettopp høre det at jeg ikke får noe lønn før i November fordi all lønn etterbetales... Er det noen som har ett slepetau eller noe lignende så jeg kan ta livet mitt kjappere enn det allerede blir avslutta?

Gooo First price? :ermm:

Lenke til kommentar

Go cry, emoboy.

It's dangarous to go alone. Take this:

razor%20blade.jpg

Lenke til kommentar

Hvis det er så lite som skal til for at du gir opp, er det kanskje like greit.

Lenke til kommentar

Det går alltids an å be om et forskudd. Det gjorde jeg. Fikk halve lønna med en gang, og så resten av halve da jeg egentlig skulle få den. Måtte det for å ha nok til husleien. Dette var etter endt skolegang og jeg hadde ikke en krone oppspart.

Forskudded ville jo bare forskyvd problemene da... Men men! Ja, så lite? Tja, har jo 6000 i husleie. Så 6000+6000+mat+reise til og fra jobb. Yeah. Do the math. Låne av foreldrene? Jeg har allerede gjeld på 6000 til mutra for å få finansiert billånet slik at jeg kommer meg til og fra jobb. Tog? Koster meg nesten 500 mer i månen sammenlagt så det er utelukka. Sykel? Sykler ikke 3 og ei halv mil i tussmørket og x/xx antall minusgrader :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...