Petter Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har dere hverandre på msn? Så klart, alle har hverandre her inne. Tja, jeg har vel bare Petter tror jeg. Føler meg begjæret Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 klart det er, men du skreiv "piler" Du måtte jo bare lese skriveleifen selv om du vet hva jeg mener. Så typisk forum 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Føler meg begjæret begjæret altså? Hva er det du gjærer på? Vil jeg vite det? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Føler meg begjæret begjæret altså? Hva er det du gjærer på? Vil jeg vite det? stufu! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 "hurra" for alt for mange tusen i minus og bare 5 dager utbetalt lønn denne månen :thumbsdown:. Hey! Jeg har en strålende ide! La oss ta alle de som er ny i arbeidslivet, gi de en jobb de til å begynne med tjener minimalt på og strippe de for sosiale støtter! - Staten Vi elsker jo den rødgrønne staten, hallo liksom! Kan du være så snill og lese ditt eget partis program i stedet for å bare joine pga. festene? Evnt. fremdeles være med pga. festene, men ikke uttale deg om politikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Ferdig! Nesten en side i skriftstørrelse 11, sånn passe fornøyd. Nå venter senga på meg, natta folks. Det var en kort novelle, jeg håper det var rett på sak. Og hvorfor har ikke jeg fått pm? 4 grader å tåke! FUCK THIS, i'm staying home! Samme her, eller jeg aner ikke hva gradestokken sa, men det kan ikke ha vært så langt i fra på soverommet i dag. God morgen, småtøser. Jeg bare tenkte jeg skulle stikke innom og fortelle at jeg ligger under en god. varm dyne og det har jeg tenkt å gjøre i noen timer til. Sadistiske jævel Endret 12. oktober 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kan du være så snill og lese ditt eget partis program i stedet for å bare joine pga. festene? Evnt. fremdeles være med pga. festene, men ikke uttale deg om politikk? Ærlig talt, hvis bare folk som har peiling på politikk skal få uttale seg vil vi bli stående igjen med Venste og Høyre som de eneste partiene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ærlig talt, hvis bare folk som har peiling på politikk skal få uttale seg vil vi bli stående igjen med Venste og Høyre som de eneste partiene. Hyggelig... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Litt sånn "takk" for den sms-"novella" du fikk? Nei, er ikke hun. God morgen! Oslotur i dag, det blir kos. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det er bare noe du tror. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ferdig! Nesten en side i skriftstørrelse 11, sånn passe fornøyd. Nå venter senga på meg, natta folks. Det var en kort novelle, jeg håper det var rett på sak. Og hvorfor har ikke jeg fått pm? Beklager, litt trøtt i går. Skal se om jeg rekker å sende den avgårde før jeg må ta toget. Synes den hadde en grei lengde til at jeg holdt på i en time, hvor hvert fall 20 min av de ble brukt på å henge i dnfk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg lærer aldri at man blir usakelig mett av for mye bacon Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hyggelig... Hva skal det bety? Du kan ikke bebreide meg for at tullepartier som SV og FrP, med gjennomførte idioter som Lysbakken og Geir Mo, er betydningsfulle innslag i Norges politiske landskap. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hyggelig... Hva skal det bety? Du kan ikke bebreide meg for at tullepartier som SV og FrP, med gjennomførte idioter som Lysbakken og Geir Mo, er betydningsfulle innslag i Norges politiske landskap. De er jo det, pågrunn av at det viser hvor dust det er mulig å være innenfor politikken i begge rettninger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hyggelig... Hva skal det bety? Du kan ikke bebreide meg for at tullepartier som SV og FrP, med gjennomførte idioter som Lysbakken og Geir Mo, er betydningsfulle innslag i Norges politiske landskap. Det er bare hvordan du sitter med fasiten og avfeier alle andre partier som useriøse. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Alle kan være enige om at SV og FrP er tullepartier Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det er bare hvordan du sitter med fasiten og avfeier alle andre partier som useriøse. Å, nei, det ville ikke falt meg inn å kalle dem useriøse; få er mer selvhøytidelige enn feministene i SV eller moralistene i KrF. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Fullfört kjemipröve som gikk relativt allright. Nå skal jeg spise en god lunsj og så plaske i bassenget i 1 time eller 3. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Høstferie, anyone? Hadde det ikke vært for at jeg skulle til legen hadde jeg lugget i senga enda. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Høstferie, anyone? Hadde det ikke vært for at jeg skulle til legen hadde jeg lugget i senga enda. Forrige uke i Buskerud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg