Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 ikke så kravstor nå Sowwy, middag? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Nei denne musa oppfører seg ganske fint kan ikke danse heller for den delSå kjedelig da. Kan ikke danse jeg heller, men om jeg blir full nok så gjør jeg et hederlig (og mislykket) forsøk hvertfall. Noe slik? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 ikke så kravstor nå Sowwy, middag? Du gir deg ikke lille venn... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 han drar ''motorsaga'' helt perfekt! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Nei denne musa oppfører seg ganske fint kan ikke danse heller for den delSå kjedelig da. Kan ikke danse jeg heller, men om jeg blir full nok så gjør jeg et hederlig (og mislykket) forsøk hvertfall. Noe slik? [yotube]B_-E1oQUmR0[/yotube] forestilte meg at han der fyren skulle slå til noen, eller falle om, eller slå til segselv. *skuffet* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Du gir deg ikke lille venn... Jo, når jeg finner en annen... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Noe slik? *film* Jepp. Akkurat så flink er jeg! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Du gir deg ikke lille venn... Jo, når jeg finner en annen... hehe ja men da er det greit... kan godt være fantasi damen din jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Haha, så søtt. Et liksom-polygamt forhold. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 han drar ''motorsaga'' helt perfekt! What he said. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Haha, så søtt. Et liksom-polygamt forhold. Det er utrolig hva man gjør for å få fred Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Fgs? Ingen chestburster, ribbeina er tilbake i utgangsposisjon, kanskje det går an å sove nå. Noe som også er på høy tid, siden jeg traff en eller flere vegger ikke mindre enn tre ganger på veien til kjøkkenet og tilbake. .... Faktisk må jeg la PC-en stå på siden det plutselig var 400 kib/s all over the shop. Jeg er ikke her. Endret 17. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 hehe ja men da er det greit... kan godt være fantasi damen din jeg Har en alerede, la oss si det slik: Hun er løs i trusa og har vært på flere enn det vi har gjort sammen. Så jeg har ikke lyst på enda en Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 hehe ja men da er det greit... kan godt være fantasi damen din jeg Har en alerede, la oss si det slik: Hun er løs i trusa og har vært på flere enn det vi har gjort sammen. Så jeg har ikke lyst på enda en hehe jeg er da ikke løs i trusa og jeg skal bare være din i din fantasi så da kan jeg være så perfekt så du bare vil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Suddenly it all makes sense! Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Suddenly it all makes sense! Hahahahah! :!: :!: Latterkrampe i natta her, nå! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 hehe jeg er da ikke løs i trusa og jeg skal bare være din i din fantasi så da kan jeg være så perfekt så du bare vil Alle fantasivennene mine ender på flaska og til slutt ødelegger livet sitt med dop og sex dessverre Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 hehe jeg er da ikke løs i trusa og jeg skal bare være din i din fantasi så da kan jeg være så perfekt så du bare vil Alle fantasivennene mine ender på flaska og til slutt ødelegger livet sitt med dop og sex dessverre Fysj da vil ikke jeg være i din fantasi Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 God kveld folkens Hvilke verdensproblemer løses her i natt da? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Fysj da vil ikke jeg være i din fantasi Det er det jeg sier, selv fanatasikjærstene mine dumper meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg