Oda Tornerose Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor være på diskusjon.no når man kan se på Its Always Sunny In Philadelphia? Det svarer vel på seg selv, diskusjon.no er jo awsome! Hvertfall når det er folk på når jeg er her! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor være på diskusjon.no når man kan se på Its Always Sunny In Philadelphia? Veldig sant, men én episode i uka holder ikke helt. Og det er så synd at Charlie, Rob og Glenn ikke skriver like mange av episodene lenger; sesongpremieren var jo direkte skuffende. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor være på diskusjon.no når man kan se på Its Always Sunny In Philadelphia? Veldig sant, men én episode i uka holder ikke helt. Og det er så synd at Charlie, Rob og Glenn ikke skriver like mange av episodene lenger; sesongpremieren var jo direkte skuffende. You killed the thread, you bastard. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ja, kan jo ikke være det at lkokka er halv fem på en vanlig hverdag.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ja, kan jo ikke være det at lkokka er halv fem på en vanlig hverdag.. Nei nei, det er umulig Det var h*n som drepte tråden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=KLni3wbndls Nei faen..jeg skal på jobb jo :S Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 4 grader å tåke! FUCK THIS, i'm staying home! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lurer på om urtesigaretter er et alternativ til å slutte og røyke. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lurer på om urtesigaretter er et alternativ til å slutte og røyke. Høres ikke veldig bra ut. Prøvd røykesluttepiler ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 er vel mer farlig med piler :o Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det er vel mere farlig å fortsette å røyke en å gå på piller. Tenkte også det passet godt inn her i DNFK Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Bruker de ikke urtesigaertterr i film da? Faktisk er jeg sikker på det. Endret 12. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lurer på om urtesigaretter er et alternativ til å slutte og røyke. Høres ikke veldig bra ut. Prøvd røykesluttepiler ? Røyker ikke nok til å få det. Generelt så vil jeg bare ha noe å røyke som ikke inneholder nikotin eller tobakk, og som heller ikke gjør meg rusa. Sånn sett kunne jeg jo bare røykt noe grønt eller brunt. Bruker de ikke urtesigaertterr i film da? Faktisk er jeg sikker på det. Jo. The Cigarette Smoking Man i X-Files røyker det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det er vel mere farlig å fortsette å røyke en å gå på piller. Tenkte også det passet godt inn her i DNFK klart det er, men du skreiv "piler" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 "hurra" for alt for mange tusen i minus og bare 5 dager utbetalt lønn denne månen :thumbsdown:. Hey! Jeg har en strålende ide! La oss ta alle de som er ny i arbeidslivet, gi de en jobb de til å begynne med tjener minimalt på og strippe de for sosiale støtter! - Staten Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har 270 kroner på konto jeg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 "hurra" for alt for mange tusen i minus og bare 5 dager utbetalt lønn denne månen :thumbsdown:. Hey! Jeg har en strålende ide! La oss ta alle de som er ny i arbeidslivet, gi de en jobb de til å begynne med tjener minimalt på og strippe de for sosiale støtter! - Staten Vi elsker jo den rødgrønne staten, hallo liksom! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 God morgen, småtøser. Jeg bare tenkte jeg skulle stikke innom og fortelle at jeg ligger under en god. varm dyne og det har jeg tenkt å gjøre i noen timer til. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har 270 kroner på konto jeg Jeg fikk lønning idag Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har dere hverandre på msn? Så klart, alle har hverandre her inne. Tja, jeg har vel bare Petter tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg