Catkin Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Måtte da være forferdelig trangt med 4 stk i en 120 seng? Kan hende det var etter årsmøte i Pro-Ana foreninga da. Hvis du inviterer dem i bursdagsselskap, må du for all del ikke dele ut ballonger. Lame joke is lame. Jeg har sovet i trang seng med tre mange ganger, og jeg syns det er ille nok. Særlig om man våkner iløpet av natten med armer og bein her og der. Eller ansiktene tett inntil hverandre. Er noe av det verste jeg vet. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har dere hverandre på msn? Så klart, alle har hverandre her inne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skal gjøres! Husk å filme hele seansen. Hun må selvsagt vite at du filmer. Da finner du ut om hu er desperat nok til å gjøre ganske mye, Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har dere hverandre på msn? Så klart, alle har hverandre her inne. Ikke meg?! Skal gjøres! Husk å filme hele seansen. Hun må selvsagt vite at du filmer. Da finner du ut om hu er desperat nok til å gjøre ganske mye, Hvis jeg gjør det, og laster opp filmen, tror du jeg kan bli iallefall "beta"? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Æsj, starten på novellen ble litt klissete. Får bare ta med enda mer S&M for å veie opp for det igjen, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har dere hverandre på msn? Klart det. Alle de kule kidsa har meg på msn. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 All sex er klissete. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har dere hverandre på msn? Så klart, alle har hverandre her inne. Ikke meg?! First step: [email protected] Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg er heller ikke med i gjengen som har hverandre på msn, hvis det er noe trøst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Våknet nettopp. Syntes dere kan forklare litt hva som foregår på forumet siden det står om sex denne og den siste siden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har dere hverandre på msn? Klart det. Alle de kule kidsa har meg på msn. Da vet jeg om mange ukule folk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvis jeg gjør det, og laster opp filmen, tror du jeg kan bli iallefall "beta"? Ikke med den holdningen der. En slik posisjon er ikke noe man får. Det er noe man tar. Og så ser man om andre godtar det eller ikke. Jeg valset en dag inn i Siste Ordet 6 og bestemte meg for at dette var min tråd. Og det ble det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har dere hverandre på msn? Klart det. Alle de kule kidsa har meg på msn. Jeg har deg faktisk ikke på msn, har 40 andre herfra, men. Er det fordi jeg ikke har tatt meg bryet å finne ut msn din eller er det fordi du er flink til å unngå meg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg er heller ikke med i gjengen som har hverandre på msn, hvis det er noe trøst. Det kan man jo endre på Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Edit: Ah mange jenter er slik, ha sex med de, og de tenker hus, barn, hele pakka. Jeg aner ikke, men har et lignende problem, du er faktisk den eneste som kan hjelpe meg. En jente litt her ifra, 2år yngre. Uansett hun er så skummelt direkte på at hun kun vil ha sex. Jeg har jo litt lyst men samtidig, virker det nesten skummelt. Hva tror du? Hvordan forbereder du deg? Vel, i mine øyne så er det bare å kjøre på. Selvom litt av moroa er borte da:P er vel ikke noe spess å forberede seg på Tenker ikke så dypt over det jeg;) hmm, bilder jeg har tatt av jenter jeg har hatt sex med, der demmes samtykke vises tydlig, de er sånn med hensyn til loven, mine? jenta er 17 på bildene. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvis jeg gjør det, og laster opp filmen, tror du jeg kan bli iallefall "beta"? Ikke med den holdningen der. En slik posisjon er ikke noe man får. Det er noe man tar. Og så ser man om andre godtar det eller ikke. Jeg valset en dag inn i Siste Ordet 6 og bestemte meg for at dette var min tråd. Og det ble det. Du er alfa, derfor spørr jeg om en god andreplass fra deg. Litt som når kongen legger sverdet på skuldra til en blivende ridder! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Mas om å bli Alfa eller "ridder" ødelegger tråden Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 haha du er bare sjalu! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Du er bare misunnelig du, Steffen. Du kan få være alfasame? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 haha du er bare sjalu! Du er bare misunnelig du, Steffen. Du kan få være alfasame? Sjalu? Hallo, jeg er den feteste samen på forumet. Vanskelig å overgå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg