Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Måtte da være forferdelig trangt med 4 stk i en 120 seng? :ohmy:

Kan hende det var etter årsmøte i Pro-Ana foreninga da. :p

Hvis du inviterer dem i bursdagsselskap, må du for all del ikke dele ut ballonger.

Lame joke is lame.

Jeg har sovet i trang seng med tre mange ganger, og jeg syns det er ille nok. Særlig om man våkner iløpet av natten med armer og bein her og der. Eller ansiktene tett inntil hverandre. Er noe av det verste jeg vet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Våknet nettopp. Syntes dere kan forklare litt hva som foregår på forumet siden det står om sex denne og den siste siden. :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg gjør det, og laster opp filmen, tror du jeg kan bli iallefall "beta"?

Ikke med den holdningen der. En slik posisjon er ikke noe man får. Det er noe man tar. Og så ser man om andre godtar det eller ikke. Jeg valset en dag inn i Siste Ordet 6 og bestemte meg for at dette var min tråd. Og det ble det.
Lenke til kommentar

Edit: Ah mange jenter er slik, ha sex med de, og de tenker hus, barn, hele pakka.

Jeg aner ikke, men har et lignende problem, du er faktisk den eneste som kan hjelpe meg. En jente litt her ifra, 2år yngre. Uansett hun er så skummelt direkte på at hun kun vil ha sex. Jeg har jo litt lyst men samtidig, virker det nesten skummelt. Hva tror du? Hvordan forbereder du deg? :D

Vel, i mine øyne så er det bare å kjøre på. Selvom litt av moroa er borte da:P er vel ikke noe spess å forberede seg på:p Tenker ikke så dypt over det jeg;)

hmm, bilder jeg har tatt av jenter jeg har hatt sex med, der demmes samtykke vises tydlig, de er sånn med hensyn til loven, mine? jenta er 17 på bildene.

Lenke til kommentar

Hvis jeg gjør det, og laster opp filmen, tror du jeg kan bli iallefall "beta"?

Ikke med den holdningen der. En slik posisjon er ikke noe man får. Det er noe man tar. Og så ser man om andre godtar det eller ikke. Jeg valset en dag inn i Siste Ordet 6 og bestemte meg for at dette var min tråd. Og det ble det.

Du er alfa, derfor spørr jeg om en god andreplass fra deg. Litt som når kongen legger sverdet på skuldra til en blivende ridder! :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...