Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg skriver sex-novelle, faktisk. Jeg vil lese! Du hadde to jenter i kun undertøy og du klarte ikke close med noen av de? Det er litt imponerende. Lol'd. :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kan hende det var etter årsmøte i Pro-Ana foreninga da. Lars da, du vet da at jeg aldri hadde passet inn i en slik setting. Jeg aner jo ikke hvilke fetisjer du har. Kunne henne du likte å bruke ribbein til å spille på som en xylofon.Når jeg tenker meg om så aner jeg faktisk ikke hva slags jenter du foretrekker. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Så lenge det ikke er blod overalt, så er det veldig greit Nstin haha:P Faen så sant! Seriøst den kvelden traumatiserer meg enda! Jenta er helt gal etter meg nå:S Hu var sååå utrolig uskyldig og sånt før, og nå bruker a sex som lokkemiddel for å møte meg. som i stad, da hadde a øvd på å suge med en banan og sa at om jeg kom til henne i morgen skulle hun vise meg på meg hva hun har lært seg, for hun ville leke seg litt. Faen har jeg gjort med henne??:S Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Godt å höre! Men en dag skal jeg ta ifra deg alfarollen her inne i kafeen L4r5! Good luck! Møtt folk fra forumet som hilste på L4r5 og sa etterpå at de aldri skulle vaske hånda si. Beklager å måtte si det, men dem har nok lurt deg.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 No går eg til sengs, og eg BØR ha 300 pluss innen eg våknar Skjønar ikkje korleis eg har fått 296 in the first place. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg skriver sex-novelle, faktisk. Jeg vil lese! Kan sende til deg på PM når jeg er ferdig. Eller på Facebook eller noe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Godt å höre! Men en dag skal jeg ta ifra deg alfarollen her inne i kafeen L4r5! Good luck! Møtt folk fra forumet som hilste på L4r5 og sa etterpå at de aldri skulle vaske hånda si. Beklager å måtte si det, men dem har nok lurt deg.. Det vet jeg vel Derfor jeg skred at de sa det! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Du hadde to jenter i kun undertøy og du klarte ikke close med noen av de? Det er litt imponerende. Viktig å spille hard to get vettu Ikke tro at jeg er en sånn som slenger fram tissen til hver jente jeg møter/får i sengs med undertøy. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Så lenge det ikke er blod overalt, så er det veldig greit Nstin haha:P Faen så sant! Seriøst den kvelden traumatiserer meg enda! Jenta er helt gal etter meg nå:S Hu var sååå utrolig uskyldig og sånt før, og nå bruker a sex som lokkemiddel for å møte meg. som i stad, da hadde a øvd på å suge med en banan og sa at om jeg kom til henne i morgen skulle hun vise meg på meg hva hun har lært seg, for hun ville leke seg litt. Faen har jeg gjort med henne??:S Du var hennes første, aight? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Godt å höre! Men en dag skal jeg ta ifra deg alfarollen her inne i kafeen L4r5! Lykke til. Du har potensiale til å bli en Omega eller en Zeta en dag. Høyere ville jeg ikke siktet. Faen har jeg gjort med henne??:S Stockholmsyndrom. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Så lenge det ikke er blod overalt, så er det veldig greit Nstin haha:P Faen så sant! Seriøst den kvelden traumatiserer meg enda! Jenta er helt gal etter meg nå:S Hu var sååå utrolig uskyldig og sånt før, og nå bruker a sex som lokkemiddel for å møte meg. som i stad, da hadde a øvd på å suge med en banan og sa at om jeg kom til henne i morgen skulle hun vise meg på meg hva hun har lært seg, for hun ville leke seg litt. Faen har jeg gjort med henne??:S Edit: Ah mange jenter er slik, ha sex med de, og de tenker hus, barn, hele pakka. Jeg aner ikke, men har et lignende problem, du er faktisk den eneste som kan hjelpe meg. En jente litt her ifra, 2år yngre. Uansett hun er så skummelt direkte på at hun kun vil ha sex. Jeg har jo litt lyst men samtidig, virker det nesten skummelt. Hva tror du? Hvordan forbereder du deg? Endret 11. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det vet jeg vel Derfor jeg skred at de sa det! Javel, er ikke så dum du Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Godt å höre! Men en dag skal jeg ta ifra deg alfarollen her inne i kafeen L4r5! Lykke til. Du har potensiale til å bli en Omega eller en Zeta en dag. Høyere ville jeg ikke siktet. Jeg tar mye i knebøy skal jeg love deg Endret 11. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det vet jeg vel Derfor jeg skred at de sa det! Javel, er ikke så dum du Nei, jeg besitter faktisk litt kunskap også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg aner ikke, men har et lignende problem, du er faktisk den eneste som kan hjelpe meg. En jente litt her ifra, 2år yngre. Uansett hun er så skummelt direkte på at hun kun vil ha sex. Jeg har jo litt lyst men samtidig, virker det nesten skummelt. Hva tror du? Hvordan forbereder du deg? Se hvor langt hun er villig til å gå. Si du bare vil pule hu i ræva eller noe. Eller vil henge henne opp fra taket. Finn ut grensene hennes rett og slett. Utfordre dem gjerne litt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Når jeg tenker meg om så aner jeg faktisk ikke hva slags jenter du foretrekker. Hadde du vært på msn, kunne jeg vist deg et par bilder fra de siste jentene jeg har dvelt ved. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg tar mye i knebøy skal jeg love deg Jeg har olympisk gullmedalje i juging. Hadde du vært på msn, kunne jeg vist deg et par bilder fra de siste jentene jeg har dvelt ved. Nå er jeg på msn. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg aner ikke, men har et lignende problem, du er faktisk den eneste som kan hjelpe meg. En jente litt her ifra, 2år yngre. Uansett hun er så skummelt direkte på at hun kun vil ha sex. Jeg har jo litt lyst men samtidig, virker det nesten skummelt. Hva tror du? Hvordan forbereder du deg? Se hvor langt hun er villig til å gå. Si du bare vil pule hu i ræva eller noe. Eller vil henge henne opp fra taket. Finn ut grensene hennes rett og slett. Utfordre dem gjerne litt. Skal gjøres! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ser det siste Bazukh skrev *L4r5 logger på msn* Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har dere hverandre på msn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg