Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Jeg skriver sex-novelle, faktisk.

Jeg vil lese!

Du hadde to jenter i kun undertøy og du klarte ikke close med noen av de? Det er litt imponerende.

Lol'd. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan hende det var etter årsmøte i Pro-Ana foreninga da. :p

Lars da, du vet da at jeg aldri hadde passet inn i en slik setting.
Jeg aner jo ikke hvilke fetisjer du har. Kunne henne du likte å bruke ribbein til å spille på som en xylofon.

Når jeg tenker meg om så aner jeg faktisk ikke hva slags jenter du foretrekker. :hmm:

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke er blod overalt, så er det veldig greit

Nstin :)

haha:P Faen så sant! Seriøst den kvelden traumatiserer meg enda! Jenta er helt gal etter meg nå:S Hu var sååå utrolig uskyldig og sånt før, og nå bruker a sex som lokkemiddel for å møte meg. som i stad, da hadde a øvd på å suge med en banan og sa at om jeg kom til henne i morgen skulle hun vise meg på meg hva hun har lært seg, for hun ville leke seg litt.

Faen har jeg gjort med henne??:S

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Godt å höre! Men en dag skal jeg ta ifra deg alfarollen her inne i kafeen L4r5!

Good luck! Møtt folk fra forumet som hilste på L4r5 og sa etterpå at de aldri skulle vaske hånda si.

Beklager å måtte si det, men dem har nok lurt deg..

Lenke til kommentar

Godt å höre! Men en dag skal jeg ta ifra deg alfarollen her inne i kafeen L4r5!

Good luck! Møtt folk fra forumet som hilste på L4r5 og sa etterpå at de aldri skulle vaske hånda si.

Beklager å måtte si det, men dem har nok lurt deg..

Det vet jeg vel :p Derfor jeg skred at de sa det! ;)

Lenke til kommentar

haha:P Faen så sant! Seriøst den kvelden traumatiserer meg enda! Jenta er helt gal etter meg nå:S Hu var sååå utrolig uskyldig og sånt før, og nå bruker a sex som lokkemiddel for å møte meg. som i stad, da hadde a øvd på å suge med en banan og sa at om jeg kom til henne i morgen skulle hun vise meg på meg hva hun har lært seg, for hun ville leke seg litt.

Du var hennes første, aight?

Lenke til kommentar

Edit: Ah mange jenter er slik, ha sex med de, og de tenker hus, barn, hele pakka.

Jeg aner ikke, men har et lignende problem, du er faktisk den eneste som kan hjelpe meg. En jente litt her ifra, 2år yngre. Uansett hun er så skummelt direkte på at hun kun vil ha sex. Jeg har jo litt lyst men samtidig, virker det nesten skummelt. Hva tror du? Hvordan forbereder du deg? :D

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Jeg aner ikke, men har et lignende problem, du er faktisk den eneste som kan hjelpe meg. En jente litt her ifra, 2år yngre. Uansett hun er så skummelt direkte på at hun kun vil ha sex. Jeg har jo litt lyst men samtidig, virker det nesten skummelt. Hva tror du? Hvordan forbereder du deg? :D

Se hvor langt hun er villig til å gå. Si du bare vil pule hu i ræva eller noe. Eller vil henge henne opp fra taket. Finn ut grensene hennes rett og slett. Utfordre dem gjerne litt.
Lenke til kommentar

Se hvor langt hun er villig til å gå. Si du bare vil pule hu i ræva eller noe. Eller vil henge henne opp fra taket. Finn ut grensene hennes rett og slett. Utfordre dem gjerne litt.

Skal gjøres! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...