L4r5 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Edit: Men det er fortsatt mye mer " " å våkne med to jenter rundt seg ,synes jeg. Så det er kun skrytefaktoren det er snakk om? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Måtte da være forferdelig trangt med 4 stk i en 120 seng? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg skriver sex-novelle, faktisk. Gief plot. Skriver i meg / deg - form siden det er til ei venninne, men anyhow: Hjemmefest, hun går hjem tidligere enn alle andre. Hodepine eller noe i den dur. Når jeg er på vei hjem ser jeg henne sittende på trappa mi ellerno (ikke ferdig med den delen om hvordan jeg møter henne enda, innspill plox) kysser lenge ute, kommer oss inn. Leken sex, med et lite snev av SM i seg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Edit: Men det er fortsatt mye mer " " å våkne med to jenter rundt seg ,synes jeg. Så det er kun skrytefaktoren det er snakk om? hahah, faen som du gnager på meg! Det var HERLIG! FANTASTISK, KOS!! Föler det er en litt sånn sosialrangering her inne, alle pröver å pisse inn sitt teritorium. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Måtte da være forferdelig trangt med 4 stk i en 120 seng? Kan hende det var etter årsmøte i Pro-Ana foreninga da. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Edit: Men det er fortsatt mye mer " " å våkne med to jenter rundt seg ,synes jeg. Så det er kun skrytefaktoren det er snakk om? i såfall, "wohoo jeg våkna med 2 jenter i senga, men gjorde ikke noe!" ganske så fail med tanke på skryt:P men om det er som jeg trur, at det er diggere å våkne med 2 jenter enn 2 gutter, så er jeg helt enig^^ gjorde det samme natt til lørdag. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Så lenge det ikke er blod overalt, så er det veldig greit Nstin 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Måtte da være forferdelig trangt med 4 stk i en 120 seng? Kan hende det var etter årsmøte i Pro-Ana foreninga da. Aha, nice! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 hahah, faen som du gnager på meg! Det var HERLIG! FANTASTISK, KOS!! Föler det er en litt sånn sosialrangering her inne, alle pröver å pisse inn sitt teritorium. Jeg bare kverulerer. Det er litt som hunder som snuser på hverandre. Blir du veiet og funnet for lett så bare overser vi deg. Hvis vi derimot "krangler" med deg er du godkjent. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Måtte da være forferdelig trangt med 4 stk i en 120 seng? Prøv med 4 i en 90-seng. 9 lange timer, kan man si... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 i såfall, "wohoo jeg våkna med 2 jenter i senga, men gjorde ikke noe!" ganske så fail med tanke på skryt:P men om det er som jeg trur, at det er diggere å våkne med 2 jenter enn 2 gutter, så er jeg helt enig^^ gjorde det samme natt til lørdag. Jeg har våknet opp med både to jenter OG gutter. Er jeg tøff da eller? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Måtte da være forferdelig trangt med 4 stk i en 120 seng? Det var ganske koselig, ja. Kan hende det var etter årsmøte i Pro-Ana foreninga da. Lars da, du vet da at jeg aldri hadde passet inn i en slik setting. Så, Sebbe. Du hadde to jenter i kun undertøy og du klarte ikke close med noen av de? Det er litt imponerende. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Föler det er en litt sånn sosialrangering her inne, alle pröver å pisse inn sitt teritorium. Akkurat hva mener du med den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har våknet opp med både to jenter OG gutter. Er jeg tøff da eller? Tøffere enn toget til Island. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Godt å höre! Men en dag skal jeg ta ifra deg alfarollen her inne i kafeen L4r5! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Godt å höre! Men en dag skal jeg ta ifra deg alfarollen her inne i kafeen L4r5! Good luck! Møtt folk fra forumet som hilste på L4r5 og sa etterpå at de aldri skulle vaske hånda si. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har våknet opp med både to jenter OG gutter. Er jeg tøff da eller? Tøffere enn toget til Island. Kanskje ikke så tøff om jeg var den eneste uten jente da eller? Lykke til med å ta alfarollen til Lars. Haha. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Måtte da være forferdelig trangt med 4 stk i en 120 seng? Det var ganske koselig, ja. Kan hende det var etter årsmøte i Pro-Ana foreninga da. Lars da, du vet da at jeg aldri hadde passet inn i en slik setting. Så, Sebbe. Du hadde to jenter i kun undertøy og du klarte ikke close med noen av de? Det er litt imponerende. Vi var beruset, sluknet, våknet fyllesjuke, og jeg er så forelska i hun ene at jeg ikke turte gjøre noe! Aldri opplevd det før, men det var faktisk så digg å bare ligge der. Men skal besöke henne snart! og da! Ja dævven da Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Måtte da være forferdelig trangt med 4 stk i en 120 seng? Prøv med 4 i en 90-seng. 9 lange timer, kan man si... Aldri livet om jeg vil prøve frivellig nei. 120 er akkurat passe til bare meg selv. 150 går til to, men 180 er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg