Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sebbe: Tror du de 233 medlemmene du kanskje får med i gruppa vil påvirke økonomien til facebook nevneverdig? Sånn i forhold til de resterende 500 000 000 brukerne.

Du vet hvordan det sprer seg.

Jepp, og i dette til fellet hvordan det ikke sprer seg. Vi kan godt lage et veddemål. Om gruppa har over tusen medlemmer innen nyttår klipper jeg av meg tissen. Om den har under tusen medlemmer klipper du av deg tissen. Okai? :fun:

1000 medlemmer, wow det frister å kjøre fulltid for å få denne gruppa stor. Bare for å få deg til å klippe av deg tissen, men på den andre siden så har jeg studier og en egen tiss. Shit ass, kan vi ikke bare holde tissene våre utenfor det her?

Lenke til kommentar

Nei, den skal ha masse medlemmer, som skal så forandre seg til null ved et bestemt tidspunkt, som så skal fucke opp facebooks-budgett som faen!

Nyttår da? Hvem er med? Blir jo jævla awesome.

Kan formulere beskrivelsen til gruppen:

After hours wasted by reading crap like girls hidden messages, quotes, boring stories and other things that waste my time, playing stupid games like farmville and mafia wars and reading stupid chats between friends through their walls so all other people can see how popular they are.

I decided that we, who dont stand this time wasting crap should break the system and delete our accounts. We think we need it to stay in touch and know whats going on, but we dont! We didnt need it before we got addicted. Lets fight the system togheter.

On first January, 2011 we all delete our accounts! You can do it!

Jeg gjentar mitt prosjekt ifra gårdagen, come on folks!

Driter vel i sånne teite jentegrupper sålenge jeg får holdt meg oppdatert og holder kontakt med venner,.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...