Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir nok til at jeg driter i russetiden. Kjøper meg bukse og kort for synets skyld, men det ender der. Roskilde hadde vært noe.

Hvordan kan du drite i den beste tiden i ditt liv?

Om du så må være edru, burde det gå helt fint likevel.

Jeg har møtt flere edruss som har kost seg like mye som meg (sier nå de i alle fall). :wee:

Meh. Jeg er ikke en festgutt. Kan ikke huske sist gang jeg var på fest, må ha vært noen år siden. Det blir litt påtatt og unaturlig om jeg plutselig skal begynne å feste fordi jeg får på meg noe røde bukser. Drikke kan jeg gjøre når som helst. Vel, nå kan jeg ikke drikke på en stund, men etter det hvert fall.

Lenke til kommentar

Det blir nok til at jeg driter i russetiden. Kjøper meg bukse og kort for synets skyld, men det ender der. Roskilde hadde vært noe.

Tror jeg egentlig skal være russ neste år, dog jeg er bare 17 og ser ingen grunnt til å ferie det. Driter nok det jeg og.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

[quote name='Datasmurf' date='11. oktober 2010 - 20:13'

Hvordan kan du drite i den beste tiden i ditt liv?

Om du så må være edru, burde det gå helt fint likevel.

Jeg har møtt flere edruss som har kost seg like mye som meg (sier nå de i alle fall). :wee:

Nå overdriver du nå litt. Tror ikke det er så mange som sitter når de er gamle og skal mimre over de beste stundene i livet, og tenker det var russetida.

Da har i såfall jeg gått glipp av den beste tiden i mitt liv.

Er ikke alle som er glade i svære folkemengder med hylende 18 åringer. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Synd du kunne prøve deg på det, det kan være en utrolig grei erfaring å ha med seg, men hey, så jobber jeg da i helsevesenet ifra før av og har ikke de vanlige hemningene som alle andre har (har jeg blitt fortalt) så om du skal ta mitt råd på det eller ikke vet jeg ikke ;)

Er vel ikke snakk om noe stor stilling nei, 1 gang i uka pluss hver 3 helg. Og ekstra ved behov.

Føler nesten at jeg må stille opp på intervju nå, siden jeg har sakt ja.

Er jo ikke sikkert jeg får jobben heller. Jeg får ta det som det kommer. Har slått i fra meg tanken på å droppe intervjuet hvertfall..

Lenke til kommentar
Er vel ikke snakk om noe stor stilling nei, 1 gang i uka pluss hver 3 helg. Og ekstra ved behov.

Føler nesten at jeg må stille opp på intervju nå, siden jeg har sakt ja.

Er jo ikke sikkert jeg får jobben heller. Jeg får ta det som det kommer. Har slått i fra meg tanken på å droppe intervjuet hvertfall..

Gå iallefall til intervjuet,du vil få et ganske klart bilde om hva som kreves av deg og om det er noe du faktisk kunne tenke deg til å prøve iallefall for en periode.

Verste fall så takker du bare nei :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...