Shikaru Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Grusomt at imdb har bestemt seg for å oversette alle titlene til norsk. Antar jeg får ta i bruk kontoen min da her blir det automatisk til dansk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Så du jobber i Thon-gruppen? Kan nok si det, ja. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det blir nok til at jeg driter i russetiden. Kjøper meg bukse og kort for synets skyld, men det ender der. Roskilde hadde vært noe. Hvordan kan du drite i den beste tiden i ditt liv? Om du så må være edru, burde det gå helt fint likevel. Jeg har møtt flere edruss som har kost seg like mye som meg (sier nå de i alle fall). Meh. Jeg er ikke en festgutt. Kan ikke huske sist gang jeg var på fest, må ha vært noen år siden. Det blir litt påtatt og unaturlig om jeg plutselig skal begynne å feste fordi jeg får på meg noe røde bukser. Drikke kan jeg gjøre når som helst. Vel, nå kan jeg ikke drikke på en stund, men etter det hvert fall. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Yeye, endte plutselig opp med å høre på Ole Ivars nå... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nice, Gypsy! Hva driver folk med? Jeg drikker kaffe og prøver å øve til en fysikkprøve. Ikke lett. Mobilt bredbånd er bare Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det blir nok til at jeg driter i russetiden. Kjøper meg bukse og kort for synets skyld, men det ender der. Roskilde hadde vært noe. Tror jeg egentlig skal være russ neste år, dog jeg er bare 17 og ser ingen grunnt til å ferie det. Driter nok det jeg og. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Mchansern: Gz! KongKake: Gz på etterskudd! Ty! Så du jobber i Thon-gruppen? Kan nok si det, ja. Høhø, jeg sov på et Thon-hotell i natt. Kult med bursdag samme dag som Thon Hotels, får jo gratis rom jo. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 [quote name='Datasmurf' date='11. oktober 2010 - 20:13' Hvordan kan du drite i den beste tiden i ditt liv? Om du så må være edru, burde det gå helt fint likevel. Jeg har møtt flere edruss som har kost seg like mye som meg (sier nå de i alle fall). Nå overdriver du nå litt. Tror ikke det er så mange som sitter når de er gamle og skal mimre over de beste stundene i livet, og tenker det var russetida. Da har i såfall jeg gått glipp av den beste tiden i mitt liv. Er ikke alle som er glade i svære folkemengder med hylende 18 åringer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 støtter den gypsy beste tia jeg har hatt så langt var folkehøgskolen trur jeg når det kom til mennesker. og å være animasjonsstudent er rimelig awesome det også =D Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Synd du kunne prøve deg på det, det kan være en utrolig grei erfaring å ha med seg, men hey, så jobber jeg da i helsevesenet ifra før av og har ikke de vanlige hemningene som alle andre har (har jeg blitt fortalt) så om du skal ta mitt råd på det eller ikke vet jeg ikke Er vel ikke snakk om noe stor stilling nei, 1 gang i uka pluss hver 3 helg. Og ekstra ved behov. Føler nesten at jeg må stille opp på intervju nå, siden jeg har sakt ja. Er jo ikke sikkert jeg får jobben heller. Jeg får ta det som det kommer. Har slått i fra meg tanken på å droppe intervjuet hvertfall.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jeg var engang vikarie for en sånn "personlig hjelper". Hjalp et band hvor alle hadde downssyndrom å spille musikk, faen de var herlige. Aldri hørt makan til utrykk bak trommene og pianoet. Og synginga, nei faen de er herlige Endret 11. oktober 2010 av Sebbe 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Høhø, jeg sov på et Thon-hotell i natt. Kult med bursdag samme dag som Thon Hotels, får jo gratis rom jo. Er rimelig greit for meg å sove på thon hoteller og. "Bare send faktura til kontoret". Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hadde ikke gjort meg noe å kunne sove på Thon sine hoteller gratis, når jeg måtte føle for det nei ... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Oslo for å møte Wheelie og MSg i morgen, blir kos. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er vel ikke snakk om noe stor stilling nei, 1 gang i uka pluss hver 3 helg. Og ekstra ved behov. Føler nesten at jeg må stille opp på intervju nå, siden jeg har sakt ja. Er jo ikke sikkert jeg får jobben heller. Jeg får ta det som det kommer. Har slått i fra meg tanken på å droppe intervjuet hvertfall.. Gå iallefall til intervjuet,du vil få et ganske klart bilde om hva som kreves av deg og om det er noe du faktisk kunne tenke deg til å prøve iallefall for en periode. Verste fall så takker du bare nei Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kjeder meg. Stumble upon that shit! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kjeder meg. Ta meg i hånden så går vi down memory line. På musikkviset. Jeg hører på The Offspring og drømmer meg tilbake til barndommen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kjeder meg. Ta meg i hånden så går vi down memory line. På musikkviset. Jeg hører på The Offspring og drømmer meg tilbake til barndommen. Du er jo fortsatt et barn da... 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 du er jo fortsatt barn jeg leser japansk og hører på musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg