Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Hun* med 0 innlegg.

 

Og her trodde jeg det var skikkelig late night rage vi hadde med å gjøre.

 

* Jeg skjønte at det var en hun før jeg så navnet på DA; bare kjerringer kan finne på å helle blod over seigmenn og ta bilder av det.

Seigemennene kan ikke for at de blør! Det er bare tilfeldig at jeg kommer ut på kjøkkenet med kameraet når de ligger og blør på disken, de jævlene.

Lenke til kommentar

Hmm. :hmm:

Når jeg gikk og satte meg ned i stua så var det så kaldt her at jeg fyrte opp. Men det skulle jeg tydeligvis aldri gjort. Nå er det 30 grader og jeg sitter med døra åpen. Problemet er at ovnen her er så effektiv at det ikke nytter å bare fyre litt. Den blir glovarm med en gang. Og det går ikke an å stenge trekken skikkelig.

Lenke til kommentar
Hmm. :hmm:

Når jeg gikk og satte meg ned i stua så var det så kaldt her at jeg fyrte opp. Men det skulle jeg tydeligvis aldri gjort. Nå er det 30 grader og jeg sitter med døra åpen. Problemet er at ovnen her er så effektiv at det ikke nytter å bare fyre litt. Den blir glovarm med en gang. Og det går ikke an å stenge trekken skikkelig.

Varm opp steikovnen og la den stå på med døra åpen :thumbup:

Lenke til kommentar
Da var jeg ensom og forlatt her(ikke helt da jeg har jo 3åringen min) sambo er på vei til kr.sand og Sverige. Alene hjemme party en hel uke

 

såpass ja... da forventer jeg og se deg her endel da..

 

Det er stor fare for det gitt :)

 

Da var jeg ensom og forlatt her(ikke helt da jeg har jo 3åringen min) sambo er på vei til kr.sand og Sverige. Alene hjemme party en hel uke

Når katten (les: sambo) er borte danser musa på bordet?

 

Nei denne musa oppfører seg ganske fint :) kan ikke danse heller for den del

 

Da var jeg ensom og forlatt her(ikke helt da jeg har jo 3åringen min) sambo er på vei til kr.sand og Sverige. Alene hjemme party en hel uke
Meg, deg, ONS nå!

 

ikke så kravstor nå

Lenke til kommentar
Nei denne musa oppfører seg ganske fint :) kan ikke danse heller for den del
Så kjedelig da.

 

Kan ikke danse jeg heller, men om jeg blir full nok så gjør jeg et hederlig (og mislykket) forsøk hvertfall. :p

 

når jeg er full er jeg danse ekspert :) da er ingen trygge mens når jeg er edru har jeg vett til å høre på andre og de sier at jeg skal styre unna :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...