mushi Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 En ny her jo Ny? hvor? anfall har jeg ikke sett før. Mix av kines og amstaff på blocket. Jeg kunne dødd for en mulighet til å ha kjøpt en sånn. Gud så herlig! Amstaff uten pels! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hun* med 0 innlegg. Og her trodde jeg det var skikkelig late night rage vi hadde med å gjøre. * Jeg skjønte at det var en hun før jeg så navnet på DA; bare kjerringer kan finne på å helle blod over seigmenn og ta bilder av det. Endret 16. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 En ny her jo Ny? hvor? anfall har jeg ikke sett før. Hm, jeg er jo innom her av og til og plager folk. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 hvorfor står det inlegg 0 på henne, når hun har minst 2 i denne tråden? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Får ikke regnet med innlegg i OT-seksjonen, gjør man? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hun* med 0 innlegg. Og her trodde jeg det var skikkelig late night rage vi hadde med å gjøre. * Jeg skjønte at det var en hun før jeg så navnet på DA; bare kjerringer kan finne på å helle blod over seigmenn og ta bilder av det. Seigemennene kan ikke for at de blør! Det er bare tilfeldig at jeg kommer ut på kjøkkenet med kameraet når de ligger og blør på disken, de jævlene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hmm. Når jeg gikk og satte meg ned i stua så var det så kaldt her at jeg fyrte opp. Men det skulle jeg tydeligvis aldri gjort. Nå er det 30 grader og jeg sitter med døra åpen. Problemet er at ovnen her er så effektiv at det ikke nytter å bare fyre litt. Den blir glovarm med en gang. Og det går ikke an å stenge trekken skikkelig. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hmm. Når jeg gikk og satte meg ned i stua så var det så kaldt her at jeg fyrte opp. Men det skulle jeg tydeligvis aldri gjort. Nå er det 30 grader og jeg sitter med døra åpen. Problemet er at ovnen her er så effektiv at det ikke nytter å bare fyre litt. Den blir glovarm med en gang. Og det går ikke an å stenge trekken skikkelig. Varm opp steikovnen og la den stå på med døra åpen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Satan, nå når vi jo snart 2000 sider. Er jo ikke lenge sia vi var på 1000. Oo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Varm opp steikovnen og la den stå på med døra åpen Tror jeg må gjøre det neste gang for nå blei det litt FOR varmt her. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg har snart side 1337 igjen xD Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Da var jeg ensom og forlatt her(ikke helt da jeg har jo 3åringen min) sambo er på vei til kr.sand og Sverige. Alene hjemme party en hel uke Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Da var jeg ensom og forlatt her(ikke helt da jeg har jo 3åringen min) sambo er på vei til kr.sand og Sverige. Alene hjemme party en hel uke såpass ja... da forventer jeg og se deg her endel da.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Da var jeg ensom og forlatt her(ikke helt da jeg har jo 3åringen min) sambo er på vei til kr.sand og Sverige. Alene hjemme party en hel ukeMeg, deg, ONS nå! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Da var jeg ensom og forlatt her(ikke helt da jeg har jo 3åringen min) sambo er på vei til kr.sand og Sverige. Alene hjemme party en hel uke Når katten (les: sambo) er borte danser musa på bordet? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Da var jeg ensom og forlatt her(ikke helt da jeg har jo 3åringen min) sambo er på vei til kr.sand og Sverige. Alene hjemme party en hel uke såpass ja... da forventer jeg og se deg her endel da.. Det er stor fare for det gitt Da var jeg ensom og forlatt her(ikke helt da jeg har jo 3åringen min) sambo er på vei til kr.sand og Sverige. Alene hjemme party en hel uke Når katten (les: sambo) er borte danser musa på bordet? Nei denne musa oppfører seg ganske fint kan ikke danse heller for den del Da var jeg ensom og forlatt her(ikke helt da jeg har jo 3åringen min) sambo er på vei til kr.sand og Sverige. Alene hjemme party en hel ukeMeg, deg, ONS nå! ikke så kravstor nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Nei denne musa oppfører seg ganske fint kan ikke danse heller for den delSå kjedelig da. Kan ikke danse jeg heller, men om jeg blir full nok så gjør jeg et hederlig (og mislykket) forsøk hvertfall. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 kan ikke danse heller for den del kan ikke jeg heller... men har ikke hindret meg i fylla Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Nei denne musa oppfører seg ganske fint kan ikke danse heller for den delSå kjedelig da. Kan ikke danse jeg heller, men om jeg blir full nok så gjør jeg et hederlig (og mislykket) forsøk hvertfall. Fylledansing er den beste form for underholdning Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Nei denne musa oppfører seg ganske fint kan ikke danse heller for den delSå kjedelig da. Kan ikke danse jeg heller, men om jeg blir full nok så gjør jeg et hederlig (og mislykket) forsøk hvertfall. når jeg er full er jeg danse ekspert da er ingen trygge mens når jeg er edru har jeg vett til å høre på andre og de sier at jeg skal styre unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg