Balli Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 sjekk bildenettadresen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nice, Gypsy! Hva driver folk med? Jeg drikker kaffe og prøver å øve til en fysikkprøve. Ikke lett. Vurderer å skrive ped, men det ender nok opp i at jeg ikke skriver ped. Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nice, Gypsy! Hva driver folk med? Jeg drikker kaffe og prøver å øve til en fysikkprøve. Ikke lett. JEg driver å øver til Matte prøve i morra... Tallregning og- formler og likninger.... Enkelt @stolt Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jeg og fire andre har havna på en nerdegruppe i engelsk, med den største nazi læreren på skolen Endret 11. oktober 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 :thumbup: :thumbup: :thumbup: Hoho, fra TG eller? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 JEg driver å øver til Matte prøve Bra det ikkje var norskprøve Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kombinerer saftis, oppvask og Black Sabbath. Så lenge jeg har skrivesperre, hvorfor ikke gjøre noe produktivt? Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 JEg driver å øver til Matte prøve Bra det ikkje var norskprøve å? HAr halvdags prøve i nynorsk på mandag!!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Grusomt at imdb har bestemt seg for å oversette alle titlene til norsk. Antar jeg får ta i bruk kontoen min da 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kombinerer saftis, oppvask og Black Sabbath. Så lenge jeg har skrivesperre, hvorfor ikke gjøre noe produktivt? Du skriver jo her? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 :thumbup: :thumbup: :thumbup: Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 JEg driver å øver til Matte prøve Bra det ikkje var norskprøve å? HAr halvdags prøve i nynorsk på mandag!!! Oh dear. Lykke til. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvilken dag er det i dag? Hvilken dag er det i dag? Er det marsipankakedagen? JAAA! Den der så grommelig god ut. Minner meg på at jeg har en privatisteksamen i matte å pugge til. Jeg lurer på om jeg skal melde meg av å ta det til våren. Problemet da er at jeg har 4 fag jeg tar opp, i tilegg til alle de andre eksamen. Det blir mye jobb og litte russetid. Jeg lurer på om jeg bare skal drite i russetiden.Drit i russetiden og ta deg heller en fylleuke eller what ever på Roskilde eller noe annet fornuftig! Oh yeah, glemte å si at jeg har bursdag i dag. Hæppi berthdey! Det hørtes fornuftig ut. Jeg lurer på en annen ting. Jeg skal på intervju i morgen, om å være personlig assistent. Det er ei jeg bor sammens med som har ordnet det (hun jobber også for henne) Men nå begynner jeg å tvile veldig. Jeg har aldri jobbet med mennesker på den måten før, jeg har aldri hatt noe å gjøre med noen som er handicappet og jeg er veldig i tvil om jeg passer til jobben. Hva skal jeg gjøre.. Og jeg er ikke så veldig flink med folk syns jeg heller. Hvor stor stilling er det snakk om?De jeg har snakket med som er personlig assistent sier det er greit nok men står du alene for ansvaret (stor stilling) så kan det være ganske pes til tider. Men siden hun du bor sammen med allerede jobber der så kan det bli ganske greit, men som sagt, avhengig av hvor stor stilling/timer det er snakk om. Er det en liten stilling så blir det vel mer som en slags støttekontakt-ordning. Synd du kunne prøve deg på det, det kan være en utrolig grei erfaring å ha med seg, men hey, så jobber jeg da i helsevesenet ifra før av og har ikke de vanlige hemningene som alle andre har (har jeg blitt fortalt) så om du skal ta mitt råd på det eller ikke vet jeg ikke Jeg så nettopp nordlys. AMMAGAD, AMMAGAAAD!I HATE YOU! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det blir nok til at jeg driter i russetiden. Kjøper meg bukse og kort for synets skyld, men det ender der. Roskilde hadde vært noe. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Oh yeah, glemte å si at jeg har bursdag i dag. Gratulerer! Hadde selv en flott bursdag i går. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Spent på om det blir noe Roskilde på meg neste år. Hadde vært veldig morosamt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Mchansern: Gz! KongKake: Gz på etterskudd! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det blir nok til at jeg driter i russetiden. Kjøper meg bukse og kort for synets skyld, men det ender der. Roskilde hadde vært noe. Hvordan kan du drite i den beste tiden i ditt liv? Om du så må være edru, burde det gå helt fint likevel. Jeg har møtt flere edruss som har kost seg like mye som meg (sier nå de i alle fall). Jeg kombinerer saftis, oppvask og Black Sabbath. Så lenge jeg har skrivesperre, hvorfor ikke gjøre noe produktivt? Du skriver jo her? Hørt om pause? Du vet, den pausen du tar deg mens du venter på at vannet skal renne av glassene og asjettene slik at det blir lettere å tørke dem ... Fatter ikke hvordan det blir så mye oppvask. Jeg har jo brukt samme tallerken og kopp i en uke, tror dog ikke sambo gjør det. Samt at fredag var det jo stappfullt av folk her og de bestilte pizza og brukte nesten alle asjettene våre, samt 10-12 glass, som siden har stått med hvitløkssaus, béarnaise-saus og cola i varmen. Lukta rimelig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg