After Dark Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hjemme igjen. Velkommen hjem! Kan jeg få by på en kjeks og et glass kald melk? Liker ikke melk. Dessuten har jeg åpnet min andre flaske med battery. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 For et tragisk liv dere må leve, et liv uten marsipankaker. Jeg forstår ikke at dere har livsvilje igjen, når dere lever et liv uten marsipankake. Hyll Marsipankaken, for den er (all)mektig og god. Bastard! Jeg får ikke spist kake før om et par uker, og siden jeg ikke er så flink til å lage marsipankake, er jeg nødt til å kjøpe en, og jeg har til gode å finne en uten valnøtter i. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Battery smaker jo utter shit 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Bah. Vi har mista nettet, naboen har mista nettet, dette kommer til å bli dyrt (tilkoblet via mobilen). *google etter mikrofoner* Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sertifikatet har løpt ut bare (vil jeg tro). Ok.. Men man vet jo ikke sikkert? Hva skal jeg gjøre?? har aldri koomet opp noe sånt der før. Slå på tastaturet, sleng ut noen skjellsord og slå tastaturet igjen. Du den der overser jeg bare.. Hva du må gjøre, er markert med tjukk skrift. Ja.. men siden det sto anbefales ikke å gjøre det, og advarsler, da blir jeg jo litt skeptisk. Men okey veit hvem jeg skal skylde på hvis pcn krasjer! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Noen har sendt forespørsel om bytte av passord på brukeren min. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja.. men siden det sto anbefales ikke å gjøre det, og advarsler, da blir jeg jo litt skeptisk. Men okey veit hvem jeg skal skylde på hvis pcn krasjer! Det er et nettsted du stoler på, og da kan man ignorere denslags advarsler. I blant så utløper sertifikater, og da gir de mer fornuftige nettleserne deg en advarsel. Privatistweb er ikke upålitelig, ei heller er det første gangen du besøker dem, så da kan du anta at du kan stole på nettsiden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Det hørtes fornuftig ut. Jeg lurer på en annen ting. Jeg skal på intervju i morgen, om å være personlig assistent. Det er ei jeg bor sammens med som har ordnet det (hun jobber også for henne) Men nå begynner jeg å tvile veldig. Jeg har aldri jobbet med mennesker på den måten før, jeg har aldri hatt noe å gjøre med noen som er handicappet og jeg er veldig i tvil om jeg passer til jobben. Hva skal jeg gjøre.. Og jeg er ikke så veldig flink med folk syns jeg heller. Endret 11. oktober 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/body/interactives/3djigsaw_02/index.shtml?organs Jeg fikk 28% Artig greie da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det hørtes fornuftig ut. Jeg lurer på en annen ting. Jeg skal på intervju i morgen, om å være personlig assistent. Det er ei jeg bor sammens med som har ordnet det (hun jobber også for henne) Men nå begynner jeg å tvile veldig. Jeg har aldri jobbet med mennesker på den måten før, jeg har aldri hatt noe å gjøre med noen som er handicappet og jeg er veldig i tvil om jeg passer til jobben. Hva skal jeg gjøre.. Og jeg er ikke så veldig flink med folk syns jeg heller. Det er bedre å være støttekontakt enn PA, det er i alle fall min erfaring. Er mye stress å jobbe med handicapete(kommer selvfølgelig an på hvilken grad, og hvilket handicapp da) og kreves mye ansvar. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg liker marsipankake. sjer´a forumet? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Gulrotkake og kanskje sjokoladekake, that's it. Kjeder meg-.- Og litt annet som forummedlemmer kanskje ikke trenger å vite Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er bedre å være støttekontakt enn PA, det er i alle fall min erfaring. Er mye stress å jobbe med handicapete(kommer selvfølgelig an på hvilken grad, og hvilket handicapp da) og kreves mye ansvar. Er du støttekontakt? hvordan ble det til at du ble det i såfall? Hun det er snakk om er rullestolbruker, men hun er helt oppegående i hodet da. Hun har cp. (som jeg egentlig ikke veit noen ting om.) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Broren min er støttekontakt. Han gjør noe sammen med en litt hyperaktiv før to år eldre enn meg. Går gjerne i kino, badeland, gokart osv Jeg er ofte med også. Han har vel vært det kun for han i noen år nå. Bare en gang i uka da Gulrotkake og kanskje sjokoladekake, that's it. Kjeder meg-.- Og litt annet som forummedlemmer kanskje ikke trenger å vite Horny? Endret 11. oktober 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 jeg ringer Jet pack så står du klar med et stoort stykke ! : D Dessverre er det ikke min kake å ta ifra. Det er et søster-selskap hvor jeg jobber som er 5 år igår. Da blir det kake og tale fra "sjefen sjøl". Og kake på meg. Nam! Så du jobber i Thon-gruppen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er bedre å være støttekontakt enn PA, det er i alle fall min erfaring. Er mye stress å jobbe med handicapete(kommer selvfølgelig an på hvilken grad, og hvilket handicapp da) og kreves mye ansvar. Er du støttekontakt? hvordan ble det til at du ble det i såfall? Hun det er snakk om er rullestolbruker, men hun er helt oppegående i hodet da. Hun har cp. (som jeg egentlig ikke veit noen ting om.) Var støttekontakt når jeg gikk på almen påbygging noen år tilbake. Er jo bare å gå inn på Trondheim Kommune(eller en annen kommune) å søke. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sesam stasjon doin' it Oldspice style http://www.youtube.com/watch?v=zkd5dJIVjgM&feature=player_embedded 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 HAHA! Genialt ! :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Himmlen utenfor har fine farger nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg