Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Haha. Kan jo prøve og se hva som skjer Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jo takk, jeg har 3 privatisteksamener som snart kommer, har ikke hatt tid til å lese på noen pga de andre fagene jeg har på skolen. Dette går rett i dass. Når du tror du gjør noe feil er ihvertfall det riktig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Når du tror du gjør noe feil er ihvertfall det riktig. Tro du meg, gjør jeg feil så gjør jeg feil. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Huhei, da stikker jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Dagen startet med at jeg ikke fikk sove noe i natt (sove 13t fra lørdag -> søndag også legge seg tidlig på søndag funker dårlig). Deretter måtte jeg opp ukristelig tidlig ( 0600, 30min tidligere enn vanlig). Buss-tidene er endret i området og jeg sjekket på trafikanten.no at jeg kunne ta den som gikk 08.01 til jobben. Det var helt ok og den stoppet ved jobben. Dette var fullstendig feil og jeg endte opp med en lang omvei på 45min. Oh yeah, glemte å si at jeg har bursdag i dag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Gratulerer med dagen Kjøp deg kake og kos deg Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Morn morn, forumfolkz. Hva syntes du om Windir, Petter? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Oh yeah, glemte å si at jeg har bursdag i dag. Gratulere med dagen! Hvordan er det å bli tennåring? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Oh yeah, glemte å si at jeg har bursdag i dag. Gratulere med dagen! Hvordan er det å bli tennåring? Med tanke på at du ikke kan stave tenåring, så føles det helt greit å gå ut av tenårene ja. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Oh yeah, glemte å si at jeg har bursdag i dag. Gratulere med dagen! Hvordan er det å bli tennåring? Rettelse: Tenåring. :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Morn morn, forumfolkz. Hva syntes du om Windir, Petter? Likte ikke vokalen i den sangen du viste meg. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Morn morn, forumfolkz. Hva syntes du om Windir, Petter? Likte ikke vokalen i den sangen du viste meg. Beste BM-vokalisten ever, spør du meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg velger å skylde på en hyperaktiv "n" ved skriving av tenåring. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg prøver å komme meg inn på privatistweb, og da kommer dette opp: Det er et problem med dette webområdets sikkerhetssertifikat. Sikkerhetssertifikatet som ble presentert fra dette webområdet er utløpt eller er ikke gyldig ennå. Sikkerhetssertifikatproblemer kan indikere et forsøk på å lure deg eller fange opp data du sender til serveren. Du bør lukke denne websiden, og ikke fortsette til dette webområdet. Klikk her for å lukke denne websiden. Fortsett til dette webområdet (anbefales ikke). Mer informasjon Hva skal jeg gjøre?? har aldri koomet opp noe sånt der før. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg prøver å komme meg inn på privatistweb, og da kommer dette opp: Det er et problem med dette webområdets sikkerhetssertifikat. Sikkerhetssertifikatet som ble presentert fra dette webområdet er utløpt eller er ikke gyldig ennå. Sikkerhetssertifikatproblemer kan indikere et forsøk på å lure deg eller fange opp data du sender til serveren. Du bør lukke denne websiden, og ikke fortsette til dette webområdet. Klikk her for å lukke denne websiden. Fortsett til dette webområdet (anbefales ikke). Mer informasjon Hva skal jeg gjøre?? har aldri koomet opp noe sånt der før. Sertifikatet har løpt ut bare (vil jeg tro). Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hva skal jeg gjøre?? har aldri koomet opp noe sånt der før. Slå på tastaturet, sleng ut noen skjellsord og slå tastaturet igjen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hjemme igjen. Velkommen hjem! Kan jeg få by på en kjeks og et glass kald melk? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg prøver å komme meg inn på privatistweb, og da kommer dette opp: Det er et problem med dette webområdets sikkerhetssertifikat. Sikkerhetssertifikatet som ble presentert fra dette webområdet er utløpt eller er ikke gyldig ennå. Sikkerhetssertifikatproblemer kan indikere et forsøk på å lure deg eller fange opp data du sender til serveren. Du bør lukke denne websiden, og ikke fortsette til dette webområdet. Klikk her for å lukke denne websiden. Fortsett til dette webområdet (anbefales ikke). Mer informasjon Hva skal jeg gjøre?? har aldri koomet opp noe sånt der før. Hva du må gjøre, er markert med tjukk skrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg