After Dark Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Brownies er en av de få kakene jeg faktisk kan spise. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Brownies er ikke kaker. De er brente deigklumper. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Slimda, du har en sær smak i kaker, må jeg si. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 45% av amerikanerne har sagt at de mener Bush var en bedre president enn Obama... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nå fikk jeg lyst på et skikkelig stort stykke delfiakake. Dette er kake. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 45% av amerikanerne har sagt at de mener Bush var en bedre president enn Obama... 63% av all statistikk er like troverdig som en tilfeldig utvalgt forumbruker. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Poenget ditt er? Og da tusler jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nå fikk jeg lyst på et skikkelig stort stykke delfiakake. Dette er kake. omnomnom gleder meg til jul Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 aarrrgh, er det ingen som kan matte her som kan komme til mattetråden? Jeg skal finne en vektor men har glemt hvordan og alt blir feil. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Minner meg på at jeg har en privatisteksamen i matte å pugge til. Jeg lurer på om jeg skal melde meg av å ta det til våren. Problemet da er at jeg har 4 fag jeg tar opp, i tilegg til alle de andre eksamen. Det blir mye jobb og litte russetid. Jeg lurer på om jeg bare skal drite i russetiden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nå fikk jeg lyst på et skikkelig stort stykke delfiakake. Dette er kake. Ooooooh ditt stygge svin! Nå har jeg delfiakake på hjerna! Og så "lenge" til Jul også.... Curse thee! *smatte*... Tror jeg må fylle delfiakakesuget med kakao... Mye kakao... om nom nom! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jo takk, jeg har 3 privatisteksamener som snart kommer, har ikke hatt tid til å lese på noen pga de andre fagene jeg har på skolen. Dette går rett i dass. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Dette går rett i dass. Always look on the bright side of life, som Monty Python sang. Om du kommer til å feile, feil på en slik måte at du havner i historieboka. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Om du feiler så kan du friste lærern med spank om han gir deg godkjent/god karakter! =epic win Lenke til kommentar
Makene Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er fint at dere holder meg med selskap da... Så klart. Men nå skal jeg se ferdig den siste ringenes herre filmen. Den varer jo søren meg i 4 timer. Rulletekst inkludert da, antar jeg. Jeg elsker den filmen. Jeg elsker den sagaen. 1 Lenke til kommentar
Makene Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skal man kjøre første ringenes herre film da. Har ikke sett siden ungdomskolen så er vel på tide med et gjensyn. Å satan, misunnelig! Tror jeg har sett den 10 ganger eller noe. Fantastisk. Tror dem forresten begynte å lage LOTR sent på 90-tallet. Jeg vil og se! ufattelig at jeg ikke har en eneste av filmene. Jeg har også sett de mange ganger, kan de slags utenat. De begynte sent 90-tallet, da Elijah Wood var 18 tror jeg, men filminga begynte i 2000 om jeg ikke tar feil. Elsker filmene av hele mitt hjerte <3 Har du ikke sett LOTR?? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er fint at dere holder meg med selskap da... Så klart. Men nå skal jeg se ferdig den siste ringenes herre filmen. Den varer jo søren meg i 4 timer. Rulletekst inkludert da, antar jeg. Jeg elsker den filmen. Jeg elsker den sagaen. Yes de er gode de. Fikk meg til å skaffe det lotr strategi spillet og. Håper det er kult Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Om du feiler så kan du friste lærern med spank om han gir deg godkjent/god karakter! =epic win Hvordan skal jeg gå fram for å foreslå dette? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Fått handlet ny tannbørste designet for åp også rense tungen. Nå skal jeg snart tuslerusle ned til byen og spise så kan dere sitte på skole eller jobb små spirrevipper. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Om du feiler så kan du friste lærern med spank om han gir deg godkjent/god karakter! =epic win Hvordan skal jeg gå fram for å foreslå dette? "Hei! Jeg strøk på prøven, men kan du gi meg stå-karakter om jeg gir deg stå?" Hmm, fungerer kanskje dårlig? så kan dere sitte på skole eller jobb små spirrevipper. Ja, stakkars oss som er i arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg