Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sliten merker jeg. Tror jeg skal gå en tur og få litt frisk luft før jeg i det hele tatt tenker på frokost.

Ta deg en 500G burger og en sixpack. Da blir du bedre

Tror faktisk jeg skal droppe alkohol de neste dagene.

Ta den sixpacken, så skifter du nok mening :whistle:

Skam dere. Her prøver Glimti å være flink, så kommer dere med slike kommentarer. Fyyy. :nei:

:tease:

Ang. marsipankake... bare tanken får meg lyst til å kaste opp. Det er få ting jeg hater så intenst som marsipan når det gjelder "mat".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Hva slags meninger det du har jente... :eek:

Mornings ja.

Jeg er en av de få fornuftige her inne tydligvis :whistle: Det meste som er søtt er godt :tease:

Lenke til kommentar

Faen skjer med ungdommen nå til dags da? Ikke liker de bløtkake og heller ikke marsipankake?! JÆVLA HEDNINER HELE GJENGEN!

Helt enig. Dagens ungdom er så proppfull av selvbruningskrem og parfyme, at de ikke kan gjøre annet enn å leve på pillere.

Eller bare hår som stritter til alle kanter og en diger hettegenser uten noe under. Det er sånn jeg tilbringer litt for mange dager i uka (Nei, jeg går ikke på skole).

Da jeg gikk på skole orket jeg sjelden å gjøre så mye effort. Måtte jo stå opp grytidlig.

Lenke til kommentar

Sliten merker jeg. Tror jeg skal gå en tur og få litt frisk luft før jeg i det hele tatt tenker på frokost.

Ta deg en 500G burger og en sixpack. Da blir du bedre

Tror faktisk jeg skal droppe alkohol de neste dagene.

Ta den sixpacken, så skifter du nok mening :whistle:

Skam dere. Her prøver Glimti å være flink, så kommer dere med slike kommentarer. Fyyy. :nei:

:tease:

Ta det med ro. Jeg kan dette med å stå imot fristelser og press. Skal dessuten til hytten i helgen så da er det greit roe litt ned denne uken for å sammle opp ekstra mye energi. ;) Åssen har du det på formiddagen foresten?

Lenke til kommentar

Hvis noen har råd til hvordan man får bedre appetitt og fastere kosthold tas det gjerne imot.

Jeg har det bare finfint. :D Er i en herlig lykkerus akkurat nå. :wee: Du da?

Helt greit. Sitter med en flaske battery og kommer til å gå til byen og spise da jeg ikke føler for å lage mat selv nå.

Lenke til kommentar

Jeg spiser generelt ikke kake, er ikke særlig begeistret for hverken marsipankake eller bløtkake. Brownies derimot, nam.

Slenger meg med på brownies.

Glimti: Om du virkelig sliter kan du prøve Tolvon. Får det hos legen.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar

Hvis noen har råd til hvordan man får bedre appetitt og fastere kosthold tas det gjerne imot.

Jeg har det bare finfint. :D Er i en herlig lykkerus akkurat nå. :wee: Du da?

Helt greit. Sitter med en flaske battery og kommer til å gå til byen og spise da jeg ikke føler for å lage mat selv nå.

En flaske battery? Siden når er det på flaske? :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...