Datasmurf Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Finnes det noen gode "kurer" mot forkjølelse, eller må jeg bare vente ? Som jeg har nevnt flere ganger i denne tråden, ja. Sitron og chili. Ekualyptusolje og kokende vann er også win. Hvordan mener du at dette skal intas ? Skal jeg bare spise chili og sitron, eller skal jeg blande det i noe ? Kjøp 8 sitroner og noe sterkt chilipulver. Press saften av 4 av dem i et glass og tilsett 1 spiseskje chili. Rør godt og drikk. Ett glass om kvelden, et glass om morgenen. GL HF. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kjøp 8 sitroner og noe sterkt chilipulver. Press saften av 4 av dem i et glass og tilsett 1 spiseskje chili. Rør godt og drikk. Ett glass om kvelden, et glass om morgenen. GL HF. Du mener vel GF HL ? Skal prøve det der faktisk, selv om jeg misstenker at det er bullshit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Popstjernen Mika (27)skal ha vært fortvilet vitne til at søsteren (28) falt ned tre etasjer og spiddet seg på et gjerde. ... sykt... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 GF HL? GL HF = Good luck have fun. Hva GF HL er for noe aner jeg ikke. Anyways, takk for navnet på dama. Og en ting til... jeg sliter med å finne bilde av noe som bør være utrolig lett å finne. Håper at noen andre kan hjelpe meg her, ettersom det er en skoleoppgave. Det jeg er på jakt etter er et høyoppløsningsbilde av en neger. Portrettutnitt forfra. Utrolig vanskelig å finne.. Uheldigvis. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Good Fun, Have Luck, selvsagt! Trodde det var åpenbart. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Get Fucked Hairy Looser MEN vil ikke unnvike mitt eget spørsmål her. Noen som klarer å finne et høyoppløsnings portrettbilde av en neger? Endret 11. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) GF HL? GL HF = Good luck have fun. Hva GF HL er for noe aner jeg ikke. GF HL = Good F**K Have luck Bruker den når jeg spiller match på CS:S Endret 11. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 GF HL? GL HF = Good luck have fun. Hva GF HL er for noe aner jeg ikke. Anyways, takk for navnet på dama. Og en ting til... jeg sliter med å finne bilde av noe som bør være utrolig lett å finne. Håper at noen andre kan hjelpe meg her, ettersom det er en skoleoppgave. Det jeg er på jakt etter er et høyoppløsningsbilde av en neger. Portrettutnitt forfra. Utrolig vanskelig å finne.. Uheldigvis. Det er kanskje ikke høyoppløselig. Beste jeg fant. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sliten merker jeg. Tror jeg skal gå en tur og få litt frisk luft før jeg i det hele tatt tenker på frokost. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Popstjernen Mika (27)skal ha vært fortvilet vitne til at søsteren (28) falt ned tre etasjer og spiddet seg på et gjerde. ... sykt... Awesome! Eller ikke? Vet ikke åssen jeg skal reagere i slike situasjoner, så ender somregel med at jeg ler Sliten merker jeg. Tror jeg skal gå en tur og få litt frisk luft før jeg i det hele tatt tenker på frokost. Ta deg en 500G burger og en sixpack. Da blir du bedre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Awesome! Eller ikke? Vet ikke åssen jeg skal reagere i slike situasjoner, så ender somregel med at jeg ler Er litt vanskelig å vite hvordan man skal reagere, ja. Dama er fortsatt i live visst nok. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sliten merker jeg. Tror jeg skal gå en tur og få litt frisk luft før jeg i det hele tatt tenker på frokost. Ta deg en 500G burger og en sixpack. Da blir du bedre Tror faktisk jeg skal droppe alkohol de neste dagene. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sliten merker jeg. Tror jeg skal gå en tur og få litt frisk luft før jeg i det hele tatt tenker på frokost. Ta deg en 500G burger og en sixpack. Da blir du bedre Tror faktisk jeg skal droppe alkohol de neste dagene. Ta den sixpacken, så skifter du nok mening Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Kjøp 8 sitroner og noe sterkt chilipulver. Press saften av 4 av dem i et glass og tilsett 1 spiseskje chili. Rør godt og drikk. Ett glass om kvelden, et glass om morgenen. GL HF. Du mener vel GF HL ? Skal prøve det der faktisk, selv om jeg misstenker at det er bullshit. Det fungerer i starten av forkjølelser. Men er jo ingen som tør å prøve den. Er bare meg, søstra til en kompis, og så vidt jeg husker, ilpostino, som har prøvd den av folk jeg har anbefalt den til. Og så vidt jeg vet, har vi alle blitt friske relativt fort. Men som sagt. Kun på startende forkjølelser. Har forkjølelsen allerede fått (godt) tak, kan du forverre det hele, så det gjelder å vite nøyaktig når man skal bruke den, og om det har gått for lang tid. Popstjernen Mika (27)skal ha vært fortvilet vitne til at søsteren (28) falt ned tre etasjer og spiddet seg på et gjerde. ... sykt... Damn! Endret 11. oktober 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ta den sixpacken, så skifter du nok mening Gidder ikke. Skal dessuten ut og gå nå. Forøvrig får denne diskusjonen meg til å tenke på denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1192941&st=0&p=15020402&fromsearch=1entry15020402 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Smurf: Tror jeg bare lar være da, for jeg kjente at jeg begynte å bli syk for 1-2 dager siden. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 GF HL? GL HF = Good luck have fun. Hva GF HL er for noe aner jeg ikke. Anyways, takk for navnet på dama. Og en ting til... jeg sliter med å finne bilde av noe som bør være utrolig lett å finne. Håper at noen andre kan hjelpe meg her, ettersom det er en skoleoppgave. Det jeg er på jakt etter er et høyoppløsningsbilde av en neger. Portrettutnitt forfra. Utrolig vanskelig å finne.. Uheldigvis. Det er kanskje ikke høyoppløselig. Beste jeg fant. Aaalt for lite Fant til slutt noe jeg tror kan brukes. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kommer litt sent til festen, men jeg ville vært Vowels for en dag. mer spesifikt nå på lørdag. Meen skal ikke du også på Gaga til helgen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Trenger mer hjelp jeg. Tør ikke gå på 4chan på skolen og i /r/ eller på high resolution boardet. Er ikke akuratt suited for work mye av det som er der. Men noen som har et høyoppløsningsbilde (4megapixler minst) av en person som har på en hvit singlet? Edit: Er det et annet ord for singlet på engelsk enn.... singlet? Tenker på mannlig versjon altså. Endret 11. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Noen her som kan beskrive hva det vil si å sortere innkommet post? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg