Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trikset med facebook er å luke vekk alle idioter. Kunne lett hatt 300-400 "venner", men velger å ha i overkant av 100. Bedre sånn, så slipper man alle apene der ute som man egentlig ikke bryr seg om :fun:

Derfor du ikke er venn med meg på Facebook lengre, nei. Haha.

Japp. Du får prøve å ikke ta det personlig, kjenner deg jo faktisk ikke. Strammet inn profilen min ganske mye i vår, så da forsvant mange :wee:

Lenke til kommentar

Jeg tør ikke lage facebook-konto, fordi jeg har en stalker-kjerring fra brasil som sitter og googler etter meg overalt, og dukker opp hver gang jeg lager konto et eller annet sted og skal lage masse drama. Hun kommer garantert til å poppe opp hvis jeg starter facebook også. Det gidder jeg ikke.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg tør ikke lage facebook-konto, fordi jeg har en stalker-kjerring fra brasil som sitter og googler etter meg overalt, og dukker opp hver gang jeg lager konto et eller annet sted og skal lage masse drama. Hun kommer garantert til å poppe opp hvis jeg starter facebook også. Det gidder jeg ikke.

Alltid når man vil ha en rolig stund så kommer disse brasilianske damene og lager helvette, så jævla typisk.

Runar: Gonatt!

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Hvordan dame fra brasil stalker deg ? Why ?

God natt, forumet! :)

God natt gud over alle moderatorer :whistle:laugh.gif

Lenke til kommentar

dette går fort framover, jeg gjør en halv matte oppgave, og så leser jeg på 'den store kjærlighetstråden', gjør ferdig oppgaven, og leser litt mer. Jeg kommer til å bruke resten av dagen på de 2 oppgavene jeg har igjen : p

Hjelper det med en interaktiv klem? *klemme*

Ja det hjalp! Takk Nopros ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...