Runar Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Du lyver til deg selv, du er forever alone. That's me! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Meg også, derfor jeg er så bitter og frekk Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tenk positivt så går det bra! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det gjør jeg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Trikset med facebook er å luke vekk alle idioter. Kunne lett hatt 300-400 "venner", men velger å ha i overkant av 100. Bedre sånn, så slipper man alle apene der ute som man egentlig ikke bryr seg om Derfor du ikke er venn med meg på Facebook lengre, nei. Haha. Japp. Du får prøve å ikke ta det personlig, kjenner deg jo faktisk ikke. Strammet inn profilen min ganske mye i vår, så da forsvant mange Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jeg tør ikke lage facebook-konto, fordi jeg har en stalker-kjerring fra brasil som sitter og googler etter meg overalt, og dukker opp hver gang jeg lager konto et eller annet sted og skal lage masse drama. Hun kommer garantert til å poppe opp hvis jeg starter facebook også. Det gidder jeg ikke. Endret 11. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Japp. Du får prøve å ikke ta det personlig, kjenner deg jo faktisk ikke. Strammet inn profilen min ganske mye i vår, så da forsvant mange Hehe, neida forstår deg godt jeg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jeg tør ikke lage facebook-konto, fordi jeg har en stalker-kjerring fra brasil som sitter og googler etter meg overalt, og dukker opp hver gang jeg lager konto et eller annet sted og skal lage masse drama. Hun kommer garantert til å poppe opp hvis jeg starter facebook også. Det gidder jeg ikke. Alltid når man vil ha en rolig stund så kommer disse brasilianske damene og lager helvette, så jævla typisk. Runar: Gonatt! Endret 11. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg tør ikke lage facebook-konto, fordi jeg har en stalker-kjerring fra brasil som sitter og googler etter meg overalt, og dukker opp hver gang jeg lager konto et eller annet sted og skal lage masse drama. Hun kommer garantert til å poppe opp hvis jeg starter facebook også. Det gidder jeg ikke. Hvordan dame fra brasil stalker deg ? Why ? God natt, forumet! God natt gud over alle moderatorer Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hm, er vel på tide jeg også finner køya etter hvert. God natt, forumnerder og nerdinner. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Legger meg selv, natti folks. Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 dette går fort framover, jeg gjør en halv matte oppgave, og så leser jeg på 'den store kjærlighetstråden', gjør ferdig oppgaven, og leser litt mer. Jeg kommer til å bruke resten av dagen på de 2 oppgavene jeg har igjen : p Hjelper det med en interaktiv klem? *klemme* Ja det hjalp! Takk Nopros ^^ Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Faen så måtte jeg se litt på filmen på tv3 -.- endte opp med supersipping og tørkepapir:/ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tips tl en god betal film på voddler ? Har en voucher som de kaller det, som jeg ikke har brukt enda. Ingen som har tips ?| Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 nå skal jeg på jobb.... hade Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Så tidlig ? Jaja, hade. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg skal og på jobb straks. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 woho jeg forsov meg ikke! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det gjorde ikke jeg heller! Selv om jeg har fri, hadde på alarmen og sitter nå og nyter en kopp kaffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg