Licht Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Het han Kim, hadde whitefro, og var fra Askøy? ... Mmm jeg vinker kneskålene mine farvel allerede... Navnet hans sluttet på -kim, teller det? Mmmnei. Men det hadde vært århundrets historie på neste get-together med gamleklassen fra videregående om det var han. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 hvorfor vinker du farvel til kneskålene dine? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg burde bli black-metaller på heltid så flink som jeg er med tekster, altså. Hell yeah! Legg ut teksten her da? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Episoder som involverer kommissar-hatter er ikke noe han liker å bli minnet om. Det er selvsagt en av grunnene til at vi liker å mimre om dem. (Ikke at jeg egentlig er så bekymret for kneskålene mine, smått med voldelige tendenser). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Unholy Pit Tonight we enter The home of the chosen Tonight we sleep Only to be frozen With the dark lord himself To him we obey We do what he orders We do what he’ll say Into his cabin, into his hole Into the darkness of stories untold Into his eternal and unholy pit Where evil is all, and all else is shit Snakking med rolige trommer og gitar i bakgrunnen: To the dark lord we all give in, give in to sin, we all will do, what we are told, we let ancient history unfold. Forever his in darkness divine, eating of Christ and drinking his wine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Grim&Necro! \m/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Unholy Pit Tonight we enter The home of the chosen Tonight we sleep Only to be frozen With the dark lord himself To him we obey We do what he orders We do what he’ll say Into his cabin, into his hole Into the darkness of stories untold Into his eternal and unholy pit Where evil is all, and all else is shit Snakking med rolige trommer og gitar i bakgrunnen: To the dark lord we all give in, give in to sin, we all will do, what we are told, we let ancient history unfold. Forever his in darkness divine, eating of Christ and drinking his wine. Frozen wynds carpathian forests etc. Innlegg: 0 o__ o syntax error Fine seigmenn, forresten. Endret 16. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Unholy Pit Tonight we enter The home of the chosen Tonight we sleep Only to be frozen With the dark lord himself To him we obey We do what he orders We do what he’ll say Into his cabin, into his hole Into the darkness of stories untold Into his eternal and unholy pit Where evil is all, and all else is shit Snakking med rolige trommer og gitar i bakgrunnen: To the dark lord we all give in, give in to sin, we all will do, what we are told, we let ancient history unfold. Forever his in darkness divine, eating of Christ and drinking his wine. Frozen wynds carpathian forests etc. Nei. Grim&Necro! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Noen seksuelle undertoner der, gitt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Noen seksuelle undertoner der, gitt.Nææh? Skalvise. Beskrivelse av debutalbumet vårt:"og albumet vi spiller inn heter "I want you to stick your clouded frost-spire into my gates of attrition" og er et konseptalbum om første daten med The dark lord and master whom we obey to the fullest og hvordan vi puler ham på første daten." Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Unholy Pit Tonight we enter The home of the chosen Tonight we sleep Only to be frozen With the dark lord himself To him we obey We do what he orders We do what he’ll say Into his cabin, into his hole Into the darkness of stories untold Into his eternal and unholy pit Where evil is all, and all else is shit Snakking med rolige trommer og gitar i bakgrunnen: To the dark lord we all give in, give in to sin, we all will do, what we are told, we let ancient history unfold. Forever his in darkness divine, eating of Christ and drinking his wine. Frozen wynds carpathian forests etc. Nei. Grim&Necro! FROZEN WYNDS. BILLOWING STREAKS OF MIST THROUGH THE CRAGGY CARPATHIAN FORESTS WHERE RIVERS OF BLOOD MARK THE SACRIFICE OF A THOUSAND HIGHBORNE MAIDENS WRITHING STILL IN THEIR LINGERNIG UNDEATH. Endret 16. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Billig er det i hvert fall. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Billig er det i hvert fall.Med tanke på at bandet vårt ble født som en hyllest til "101 rules of black metal" kan du virkelig ikke vente deg seriøsitet fra oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Innlegg: 0 o__ o syntax error Fine seigmenn, forresten. Takk? xD Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Åh, jeg er så sint at jeg ikke får sove.... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Takk? xD yw. ¯\(º o)/¯ Åh, jeg er så sint at jeg ikke får sove.... Share with us your rage. 8D Hvis jeg lar PC-en stå på i fire timer til, kan jeg begynne å se sesong 4 av The Wire ved first light i morgen. Den som hadde en lydløs vifte. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 En ny her jo Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Share with us your rage. 8D Det er bare Espen Pai som er teit.. Ikke noe mer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Kan noen fortelle meg hvordan man uttaler "Andrzei"? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 En ny her jo Ny? hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg