Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha bladd frem og tilbake på facebook, og lest drit, sett tåpelige bilder, og annet "blablabla". Hva sier dere til å starte en gruppe "Delete your facebook-profile day"?

Den kommer til en hver tid til å ha 0 brukere, for alle som joiner sletter jo profilen sin :whistle:

Lenke til kommentar

Nei, den skal ha masse medlemmer, som skal så forandre seg til null ved et bestemt tidspunkt, som så skal fucke opp facebooks-budgett som faen!

Nyttår da? Hvem er med? Blir jo jævla awesome.

Kan formulere beskrivelsen til gruppen:

After hours wasted by reading crap like girls hidden messages, quotes, boring stories and other things that waste my time, playing stupid games like farmville and mafia wars and reading stupid chats between friends through their walls so all other people can see how popular they are.

I decided that we, who dont stand this time wasting crap should break the system and delete our accounts. We think we need it to stay in touch and know whats going on, but we dont! We didnt need it before we got addicted. Lets fight the system togheter.

On first January, 2011 we all delete our accounts! You can do it!

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Så du er med? Bra! stolt av deg! Flere? Kom igjen!

Tro det eller ei, men Facebook er en genial måte å holde/få kontakten med gamle kjente (og ukjente) på, samt å dele informasjon og lignende. Det er mye med Facebook som irriterer meg grenseløst, men jeg kommer ikke til å slette profilen min likevel.

De har en genial ignoreringsfunksjon som fungerer utmerket. ;)

Lenke til kommentar

Tro det eller ei, men Facebook er en genial måte å holde/få kontakten med gamle kjente (og ukjente) på, samt å dele informasjon og lignende. Det er mye med Facebook som irriterer meg grenseløst, men jeg kommer ikke til å slette profilen min likevel.

De har en genial ignoreringsfunksjon som fungerer utmerket. ;)

Øyh, da kan du umulig være riktig Runar som jeg stalket på Facebook i dag. For han hadde bare tre venner utenom meg.

Lenke til kommentar

Er nok sant, jeg må nok bare skaffe bedre venner :p

Edit: Slutt å lure meg, det er drit! Jeg skal gjennomføre dette prosjektet, bare vent og se!

pebkac.jpg

Øyh, da kan du umulig være riktig Runar som jeg stalket på Facebook i dag. For han hadde bare tre venner utenom meg.

Jeg har ikke fått noen venneforespørsler i dag, så da var det nok feil Runar. :p

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Trikset med facebook er å luke vekk alle idioter. Kunne lett hatt 300-400 "venner", men velger å ha i overkant av 100. Bedre sånn, så slipper man alle apene der ute som man egentlig ikke bryr seg om :fun:

Sebbe: Problem Exists Between Keyboard And Computer, et veldig kjent problem man kommer over i diverse supportjobber.

Endret av cvłñ
Lenke til kommentar

Trikset med facebook er å luke vekk alle idioter. Kunne lett hatt 300-400 "venner", men velger å ha i overkant av 100. Bedre sånn, så slipper man alle apene der ute som man egentlig ikke bryr seg om :fun:

Derfor du ikke er venn med meg på Facebook lengre, nei. Haha.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...