Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Så bli torsk da, helt greit for min del, så lenge det er noe du virkelig vil.

Vet faktisk om en selv jeg som gikk fra jente til gutt, og det var absolutt ingen overraskelse siden hun/han alltid egentlig har vært gutt både i utseende og væremåte.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, Eri er like mye gutt som jeg er jente, han bare ble født i feil kropp.

Jeg er også født i feil kropp. Jeg er egentlig en torsk, så fra nå av vil jeg at alle skal se på meg som torsk. Når jeg tar på meg skjell, finner og skjegg er jeg blitt torsk.

Det er ikke sånn det funker. En gang gutt, altid gutt.

Minner meg om Halo i uken som en gang hadde et nummer der Carl I. Hagen hadde bestemt seg for å bli en hval. Alt han sa var "Blubb, blubb", "Jeg er en hval" og "Jeg liker å blåse vann opp av et hull i hodet mitt. Jer er en stolt hval. Blubb, blubb". :D

Lenke til kommentar

Snart damebesøk, lurer på hvordan det går. hmm

Jeg venter enda på mitt. :p

Lurer på hvor hun blir av ...

Oh well. I mellomtiden har jeg X-Files, te og har laga meg sandwicher med dette steinharde brødet. Selvfølgelig stekt i vaffeljern! :D

Du må ut og finne de. De finnes ikke her i kafeen og du må ha reint bröd uten mugg. Jävla my styr med de.

Nei, det trengte jeg ikke. Fant ut at hun heller ville sitte hjemme og glo på TV. Jaja, hun må innom her for å hente noe uansett, jeg har god tid. ;)

Og jeg har rent brød uten mugg, det er bare jævlig hardt. Må jo stå og nærmest sage det opp.

snip

snip

Oh well. I mellomtiden har jeg X-Files, te og har laga meg sandwicher med dette steinharde brødet. Selvfølgelig stekt i vaffeljern! :D

HAHA, vaffeljern faktisk! i lol'd.

Det er ganske vanlig faktisk.

Lenke til kommentar

Jeg er også født i feil kropp. Jeg er egentlig en torsk, så fra nå av vil jeg at alle skal se på meg som torsk. Når jeg tar på meg skjell, finner og skjegg er jeg blitt torsk.

Hadde jeg hatt et ubegrenset antall "plusser" å gi innlegget ditt skulle du fått så mange jeg orket å trykke. Jeg lo, godt. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

ikke alle som er sterkere heller :p

lurer på hvordan verden ville vært om fortsatt survival of the fittest hadde vært det store.

Finnes jo selvfølgelig unntak, men sånn normalt sett så er dere det.

Survival of the fittest er fremdeles det store (doh), untatt hos menneskerasen. Vi skakkjører oss selv..

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler deg å undersøke temaet før du uttaler deg med slike utsagn. Hjernevask er f.eks en god start.

Du snakker om serien der det ble fortalt en sann historie om en gutt som fikk kuttet av tissen ved fødselen? Han som vokste opp som jente, men likevel følte seg som gutt hele livet. Han forandret til slutt kroppen og ble mann, som han i utgangspunktet var. Det jeg sa passer godt inn her.

Lenke til historien.

Jeg sier ikke at man ikke kan føle seg fremmed i egen kropp, og at man ikke kan føle seg som mann når man er kvinne, men man kan ikke bli noe man ikke er.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...